divendres, 25 de setembre del 2009

SAPS QUI SOC?????


17 comentaris:

javi ha dit...

mes que SAPS QUI SOC, seria SABEU QUI SON???

almenys 3 son fallers, o al menys 3. El quart/a si no es ho ha sigut.

MADUIXANA ha dit...

AY PER FAVOR, NO SE SI SON ELS PARES O ELS FILLS, PERQUE LA VERITAT NIA QUE VORE LA RESEMBLANÇA QUE TENEN EN ELS FILLS EH, QUE GUAPETS, JAJAJAJA, BUENO PER EL MOMENT NO DIC NOMS, PUES LA VERITAT SON MOL ESTIMATS EN LA FALLA

rocio ha dit...

Que graciosos estan, jo he reconegut a Pedro, Clara i Heidi, pero l'altra xiqueta no heu tinc molt clar, com diu Maduixana pareixen els fills, jajjaa
Jo tambè m'espere a que tinguam uns quants comentaris mes

dúlia ha dit...

Vaig a continuar amb la línia secretista, encara que de secret esta foto no té res. Ahí hi ha una parella de germans a la que m'estime molt i la pobreta Clara és una fallera a la que Javi s'estima molt. La srta. Rothermeier no sé qui és, però segur que algú se l'estima molt també perquè m'han dit que sí que ha sigut fallera de la nostra falla i ara ho és el germà. Està molt bé açò del "saps qui sóc", una llàstima que només siga una volta al mes (açò és un missatge subliminal per a Mayte, per si no ho ha entés, ja, ja, ja).

MADUIXANA ha dit...

EY COLLI, DULIA AIXO PER A MI ES UNA INDIRECTA MOL DIRECTA, JAJAJAJA, I LA VERITAT ES QUE ES MOL DIVERTIT

Esther ha dit...

JEJEJE!!!!!! QUE BONA IDEA LA DISFRESSA, PODRIEU REPETIR PER AL BALL DE DISFRESSES DEL CASAL, ÉS SÚPER ORIGINAL!!!!!!!!!!! QUEDARIEU TOTAL TOTES!!!!!!!!!!

luci ha dit...

per favor quina cosa més graciosa, es que no li falta detall a cap del protagonistes,genial, de veres que si. hi ha dos que son igualets que ara.

María ha dit...

Mamareee jeje.

rober i marie ha dit...

Pues jo tambe els conec i crec que ha Pedro li vindria ara millor la cadira de rodes,jejejejejejeje i l`altra xiqueta hem puxat el dia de la presentaçiò amuntó vegades.

encarni ha dit...

alialialiuuuuu,alialialiuuuuu.per ami tots son de lo milloret que pot tindre aquesta falla inclus la senyorita rotermeller,i no en quede curta.i lo que diu rober a pedro li quedaria millor hui la caireta de rodes,ji,ji,ji....

Esther ha dit...

Bueno però qui és la Rotenmeller????? estic intrigà????? si jo pensava que Pedro era Sònia (perquè és cagaeta a Àngela) i Rotermeller era Encarni??????? Ara ja sé que Martí és Pedro, però qui és la Roten???????? bufff quin lio de noms!!!!! Va digueu-ho!!!!!!!!!!!! Si jo pensava que els coneixia tots i al final només he endevinat que Heydi és Soni, no?¿??????

rocio ha dit...

Jo tampoc se qui es la Roter. pero tu t'has tirat de la moto en Pedro i SOnia, jajajaja

Esther ha dit...

ROCIO QUE NO ES PAREIX UN HUEVO A ÀNGELA, O QUE???????

Anònim ha dit...

La Rotter li diuen Bea.

HEIDI ha dit...

JE, je, je, crec que aquest a estat el “saps qui soc?????” per difícil de la historia.. o no???.
Pel que veig, tots sabeu qui som, es evident: “EL TEMPS NO HA PASSAT PER A NOSALTRES”. I per si no ho sabíeu, vos informe, la foto es de la primera o segona cavalcada del ninot de la falla Xúquer, casi res!!!!!!!! Pareix l’altre dia. Ara, el que esta clar, es que ni Clara, ni Pedro ni Heidi (jo) podrem deixar de ser fallers de la Xúquer, (desprès de tants anys!!!!!!!). AHH!! La ROTTER es, efectivament, Bea, germana del nou faller David, i afortunadament no es sembla gens al personatge.
Sols en queda, enviar-li un bes molt fort a PEDRO, i molts ànims, com tots sabeu, Clara ha tingut que deixar-li la cadireta per una temporada (que esperem molt curta).
BESETS.

Mayte ha dit...

jajajajajaja, mare meua , jo ja no m´enrecordaba d´aquesta foto, pero ja vec que aço mola,ehhhhhhhh
Dulia el que pasa es que tot cansa i no siga cosa que el tema este aborrisca i aixi fem que la gent tinga la curiositat de que cada fi de mes , estiguem esperant avore a qui li toca,no....

rocio ha dit...

ningu diu qui son?

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics Els bloggers de la Falla Xuquer, no es fa responsable dels comentaris que puguen fer els usuaris en els articles. Es reserva el dret d'eliminar els mateixos en el cas d'atemptar contra la integritat ètica o moral de persones i/o estaments. Tots els logos i marques són propietat dels seus respectius propietaris. Els comentaris i/o noticies són propietat de qui els posteja.