dimecres, 16 de setembre del 2009

ja esta açi el futbet femení!

POLIESPORTIU MUNICIPAL DEL MARENY DE BARRAQUETES
19 de Septembre de 2009
GRUPS
GRUP A (Pista A) ....................................GRUP B (Pista B)
16:00 Mercat - Xuquer ..........................16:00 18 de Juliol - Sucro
16:25 Materal - Portal ............................16:25 Sol i Tarongers – Avd d’Espanya
16:50 Verge de Sales - Mercat ..............16:50 Ronda del PV – 18 de Juliol
17:15 Xuquer - Materal ..........................17:15 Sucro – Sol i Tarongers
17:40 Verge de Sales - Portal ................17:40 Ronda del PV – Avd d’Espanya
26 de Septembre de 2009
Segona Ronda
GRUP A (Pista A) ......................................GRUP B (Pista B)
16:00 Verge de Sales - Materal ...............16:00 Ronda del PV - Sol i Tarongers
16:25 Portal - Xuquer ...............................16:25 Avd d’Espanya – Sucro
16:50 Materal - Mercat ............................16:50 18 de Juliol – Sol i Tarongers
17:15 Xuquer - Verge de Sales................. 17:15 Sucro – Ronda del PV
17:40 Mercat - Portal ................................17:40 18 de Juliol – Avd d’espanya
03 d’ Octubre de 2009
Tercera Ronda
SEMIFINALS C (Pista ) SEMIFINALS D (Pista )
16:00 1er Grup A - 2on Grup B 16:25 1er Grup B - 2on Grup A

Ronda Final

16:50 Guanyador Semis C - Guanyador Semis D
17:15 Perdedor Semis C - Perderdor Semis D
· Els partits serán a 10 minuts per part amb 5 minuts de descans entre cada part.
· Els partits escomensarán a les 16 hores, exceptuant algun fet extern a la JLF.
· En primera i segona ronda els partits serán tipus lliga, del qual pasaran els 2 primeres equips de cada grup que jugaran altres eliminatories.
· En la tercera ronda es jugará segons la fulla anexa, i seran a eliminatoria. Els equips que guanyen es jugaran el 1er i el 2on lloc, i els equips que perden es jugaran el 3er i 4rt lloc.
· El equip que pasats 5 minuts de l’hora de inici del partit no estiga al camp de joc, preparat per a jugar, quedara eliminat d’eixa ronda.

19 comentaris:

morales ha dit...

BUENO UN POC APRETAET SA QUEDAT L'ARTICLE, QUE CONSTE QUE JO AVIA POSAT ESTAIS I L'AVIA DIXAT MES WAPET PERO NO MA FET NI CAS!!!!

rocio ha dit...

Morales millor? si vols separar-ho fica-li puntets en color blanc, aixi no es nota i te fa de separador, jo heu faig així, no se si se pot fer d'altra forma.
Gracies per l'informacio, alli ens vorem al dissabte¡¡

dúlia ha dit...

Bé, ja tenim horari. L'equip encara no està definit del tot però crec que fins eixe dia no estarà clar. Ojalà Maria i Sara puguen vindre i d'Aïda tampoc sabem res. De tota manera estava mirant que enguany, encara que perdem els dos primers partits (és una opció quasi impossible però s'ha de pensar tot), haurem de tornar a jugar al pròxim dissabte, aixina és que qui puga vindre este i qui no a l'altre i qui puga, als dos.
Respecte al dissabte pel matí Martí encara havia de parlar-ho amb el lloc però en principi quedarem a les 9 del matí a la porta del col.lege de Cervantes, on plantem la falla i una vegada allí, ja ens n'anem on siga.
No és per desanimar però he vist que el primer partit el juguem contra Mercat, que crec que quedaren terceres l'any passat, però bé, farem el que podrem. Va xicones, que ja ho tenim ahí.
¡Ah! I si vénen Maria i Sara i més de la seua colla, ja ho parlarem per a portar-les amb nosaltres.

dúlia ha dit...

Sóc jo altra volta (es nota que ara no tinc molta faena, ¿eh?). Que estava mirant que com entre el primer partit i el segon hi ha una hora de diferència, doncs aquelles que es vinga mal vindre prompte (com Fanny, per exemple, que està treballant), que no s'agobien i que vinguen al segon partit, que per al resultat final compten els dos.
Bueno, i de moment ja no escric res més, fins a la vesprada, que em tornaré a connectar. Que vaja bé.

mamixula ha dit...

Bueno xiquetes ja vegeu que nosaltres no juguem,ens s´ha pasat el plas i no ens em donat conter,aixi que tingau molta sort i que sou una falla a la que tenim molta simpatia,ja que no podem jugar anirem a tirarvos la traca final,sort guapes...

encarni ha dit...

ánimo,xuquereres som les millors....jo no puc anar tinc un curset a valencia i no pdre estar,però estare amb vosaltres en pensament i fare molta força,ji,ji,ji...ademes les de cervantes com a dit mamixula estaran per a la traca final,i LES les nostres animaores, soroll enfaran.XUQUER,XUQUER SOU LES MILLORS,BIEN.......

rocio ha dit...

jajaja que bo lo de la traca¡¡ gracies mamixula, ja li he posat cara al teu nom, com l'altre dia va ser el teu aniversari, mira aprofite per felicitar-te. Ens vegem al dissabte

Mayte ha dit...

vaaaaaaaa, que jo quant m´alçe tambe anire, pero no se a quin hora , al primer partit o al segon, que fem Dulia amb el tema d eles camisetes, ens posem la blava????
O tambe podem anar amb bikini o hen toplesss

morales ha dit...

bueno, va aneu agarrant forçes que este disabte teniu 2 partidots!!!!

María ha dit...

Estic intentant parlar en Sara,aunque encara no he pogut...pero jo de moment si que vaig i segurament que sara tambè podra.Que habieu dit de entrenar?jeje

mamixula ha dit...

Gracies per la feliçitacio Rocio,va que aneu a guanyar!!!dos falles juntes fan més forsa que una,amunt la xuquer,jejeje.

rocio ha dit...

Mamixula jo crec que tenim possibilitats, ha confirmat l'assistencia Maria una terremoto i si tambè ve Sara, la cossa millora. Intentar-ho anem a intentar-ho si mos quedem en això pues ja hem fet falla.

Al final samarreta fucsia o blava?

Maria han quedat per entrenar demà a les 9 del matí on montem la falla, en la porta de Cervantes.

INMA ha dit...

jo a entrenar no podre anar, pues jo vaig sobra no em fa falta, jajajajajaja(no se juar a futbol).
No enserio no puc anar pues estic apunta a lo del espining, pues intentare anar al segon partit de futbol, val...

rocio ha dit...

Pero tu i qui mes? la Fanny o Dessi...

María ha dit...

Prontet, prontet... jeje allí estaré! i la camisa quina?

Esther ha dit...

Jo al final al l´entrene no sé si podré anar, m´ha sorgit un xicotet contratemps, però al partit si.

MADUIXANA ha dit...

BUENO XIQUETES QUE HUI NO HA ESTAT RES MAL, UN PARTIT PERDUT I EL ALTRE GUANYAT, MOL BE, I SOBRE TOT MOL DIVERTIT, AL DISABTE QUE VE MES.... AMUNT XUQUER

INMA ha dit...

vull demanar disculpes per no haver anat a juagar al partit, pues estic molt mal costipa i no vull que a ninguna de vosaltres se vos apegue, no enserio estic costipa, fent el espining casi ma mort, pero vueno a la semana que be si que tinc que anar, espere estar cura...

INMA ha dit...

vull demanar disculpes per no haver anat a juagar al partit, pues estic molt mal costipa i no vull que a ninguna de vosaltres se vos apegue, no enserio estic costipa, fent el espining casi ma mort, pero vueno a la semana que be si que tinc que anar, espere estar cura...

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics Els bloggers de la Falla Xuquer, no es fa responsable dels comentaris que puguen fer els usuaris en els articles. Es reserva el dret d'eliminar els mateixos en el cas d'atemptar contra la integritat ètica o moral de persones i/o estaments. Tots els logos i marques són propietat dels seus respectius propietaris. Els comentaris i/o noticies són propietat de qui els posteja.