dimarts, 15 de setembre del 2009

Com es va quedar la festa?

Hola xuquerets, ja esteu recuperats?

Desprès d'un cap de setmana com aquest els cos es queda agust. Em tingut un cap de setmana de germanor fallera, amb el que mes ens agrada:

Començarem el divendres al parc de l'estació (al bar per fer-nos uns xupitets) on el nostre amic Fep va llegir el manifest, a continuació marxarem els primeres junt amb la gent del Mareny i els de l'Avinguda d'Espanya, la cercavila va transcórrer sense cap incident, ja que el nostre grup va marxar perfecte.



Al arribar al Sueca Parc tinguérem un ratet mes de xarangueta, i de seguida sopar dins del anterior IZI (instal·lació secida per el Sueca Parc, gracies) i per acabar la nit, uns mes llargueta que altres... ens posarem a ballar amb l'orquestra Titanic.














El dissabte començava matiner, a les 7 del matí quedaren l'organitzacio per netejar el local, i començar a muntar la globotà (en el que costa de muntar i lo prompte que els menuts la fan esclatar).

....................



(mireu qui va fer la paella, la prima i jo, jajajaja mos va eixir bonísima)

Entre hinxable, globotà i fer la paella el matí passa volant, quant menys ens donarem conter ja estaven repartint la paella, i cap a dins del local a menjar-se-la, allí fora al parking feia una solana.... Però de seguida ens poguerem refrescar, ja que el Sol ens havia preparat la festa de l'espuma amb discomobil.










Fins así la III Festa d'Agermanats, moltes gracies tant a l'organització (sobretot a les noves incorporacions Fanny i Inma) com als assistens i a les empreses que han col.laborat.


Un any mes podem dir que ha segut un exit, al meu pensar i al teu?


P.D: Gracies Pau per les fotos, podeu vore a http://www.pau.com.es/ bitacora de Pau l'album amb les 270 fotos i el sue article, esperem mes fotos dels xuquerets¡¡¡

13 comentaris:

Pau ha dit...

Podeu agafar les fotos que necessiteu ;). La festa va eixir molt be. Jo sols demanaria més participació en la propera edició. Perque la resta va anar rodat.

dúlia ha dit...

Jo crec que al ser tan prompte i pillar l'agost pel mig, un mes en què el personal no es veu i no hi ha reunions i tot això, quan et dónes compter, la festa ja està ahí i no ens hem acostat al casal a res (parle per la meua experiència ¿eh?). De tota manera, torne a felicitar a l'organització perquè és evident que es quedà molt bé.

encarni ha dit...

la festa del divendres va estar millor que la del any passat.el disabte encara que tenia les entraes no vaig poder anar a res,però tinc antes que se queda molt bé.
y.... ara xuquereres aneu agafant forçes que el disabte 3 d'octubre sera la proclamació de les meues xiquetes,vos espere a totes i a tots també.aquest divendres ja hi ha reunió,i se diran les coses.

rocio ha dit...

ok Encarni, alli estarem

San-vala ha dit...

Que pasa Rocio has agafat les fotos del mateix lloc que jo, jejejejeje

La veritat es que va quedar molt bè i tambè gràcies a les representants de la Xúquer Inma i Fanny que han segut noves però que han donat el callo i com no put olvidar-me de Rocio i la Rojuel que per circunstàncies no han pogut estar al 100% però nosaltres savem que sempre les tenim ahí siga per a lo que siga...

rocio ha dit...

Quedem agraïdes i igualment San Vala¡¡

Les fotos... menos mal que hi han 270 fotos

La Inma i la Fanny sabiem que eren bones a l'hora de treballar i fer festa, aqueste falles ja ens sorprengueren mes d'una vegada.
Ara sols falta que s'unixca la fallera major per fer el trio, però supose que serà al proxim any amb mes calma.

Mayte ha dit...

xeeee, jo meu vaig pasar de categoria, amb problemetes i tot, pero alli vaig estar, com una mes, les falles son el millor i aço de la germanaor encara mes, un OLE per als organitzadors, patrocinadors i per tots aquells que vam asisitir, bueno i per l´orqueta, QUE HEM DIUS, mare meua, son fan de TITANIC, jajajaj

Mayte ha dit...

ahhhhhhh, i tambe la festa de l´espuma es va quedar be pero la ponenta que va caure durant tot el dissabte va fer que molts de nosaltres, bueno jo si que vaig anar pero molts no es van alsar i despres imaginateu la calor que feia disn del IZI, vaya tela....
En fi d´ahi al piromusical, sis sisi com ho sentiu, una dutxeta rapida i cap al castell , i d´ahi a la movida valenciana, uffffffff, estic cansa i tot de contar-ho, xiques dema seguix
ale, fins dema

rocio ha dit...

que vas a seguir contant xata...si de ahín anarem a casa adormir, jijijiji
val pues intriga estic per llegir-ho

Lo que mas dit al correu, jo no la trobe, enviala

INMA ha dit...

collo mayte, no te pergueres ninguna, la mare que va!!! Bueno dir que jo meu vaig pasar molt be organizant agermanats i al any que be mes, i espere que al any que be vinga la fallera major de este any aixi estem el trio que sempre es millor, quan mes gent millor..

INMA ha dit...

per cert prima, que be ens va ixir la paella!!!!
penja les fotos que tingues!!!

rocio ha dit...

Bonissima¡¡¡
Ara quant en casa en donen d'alta l'internet, que me cambiat de companyia de telefonica a yacom perque era mes barato,pero ara vorem...fa 1 semana que no en tinc.
I les teues?

MADUIXANA ha dit...

LA VERITAT ES QUE VA ESTAR TOT DE LUJO, UN 10 PER ALS ORGANITZADORS, SOU DE CATEGORIA, I AL ANY QUE VE MES I MIJOR, PUES CADA VEGA ANEM UNINMOS MES I FENT-HO MIJOR.
VA ESTAR MOL BE....OJA QUE AL ANY QUE VE TINGAM TAMBE UN LOCAL COM EL DE ENGUANY, A PESAR DEL CALOR...

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics Els bloggers de la Falla Xuquer, no es fa responsable dels comentaris que puguen fer els usuaris en els articles. Es reserva el dret d'eliminar els mateixos en el cas d'atemptar contra la integritat ètica o moral de persones i/o estaments. Tots els logos i marques són propietat dels seus respectius propietaris. Els comentaris i/o noticies són propietat de qui els posteja.