divendres, 27 de febrer del 2009

SAPS QUI SOC ??????



22 comentaris:

MADUIXANA ha dit...

UY, SI QUE SE QUI ES PERO NO VAIG A DIR-HO TAN PRONTE, EN LA CARA DE BON XIQUET QUE FA I LO TRASTO QUE ES, JAJAJAJA, BUENO A VOREM QUE DIU LA GENT.....

Gemmeta ha dit...

Jo tambe se qui es, jejjejeje

rocio ha dit...

Este xiquet sa criat en el casal, l'em vist creixer, tots els fallers van a saber qui es de seguida, jo tampoc vaig a dir el nom,ajjaja

Si necessiteu alguna foto per tindre una referencia de com montar l'espuma, jo ahir vaig montar la meua i sa quedat prou be, meu digueu i vos les envie.

Hui ja estic nervioseta, mare meua, bueno ahir ja estaba, pero hui mes¡¡¡¡¡

morales ha dit...

Buaaaaaajjjjjj, este esta cantat qui es, crec que ara es igual de alt que en la foto!!!

CLARETA ha dit...

JO TAMBE SE QUI ES, QUE ES EL NOVIO DE UNA AMIGA MEUA. PUC DIR QUI ES?
PQ COM NO EU DIU NINGU......

Anònim ha dit...

colli, este esta molt clar¡¡segur q tots sabem qui es¡jo tampoc vaig a dir el nom¡

ROSER ha dit...

LA VERITAT QUE LA ROCIO MA DESPISTAT UN POC EN AIXO DE QUE SA CRIAT AL CASAL,PERQUE JO DIRIA QUE ES RAUL!!

morales ha dit...

Roser vas mal, este te uns cuants anyets menys que Raul, pero jo encara no vaig a dir tampoc qui es!!!

rojuel ha dit...

Ah, no és Raul? Jo també pensava que era ell... Ara si que m'he perdut...

Anònim ha dit...

aiiiiiiiiiii si k aneu perduts total,si es cagat al meu germa postis.jejejeje

ROSER ha dit...

AY POS ES IGUALET QUE RAUL!!ES MES JOVE QUE RAUL?!QUI ES?I QUI ES EL GERMA POSTIS DE FANI?
BUENOOOOO JA HO AVERIGUAREM!!

Anònim ha dit...

colli, pos es un dels mes facils....va digueua i no feu mes patir al personal.....fany , tens un germà postis??? jajajaja

Esther ha dit...

Mori crec que el que va mal encaminat eres tu, jijiij!!!!!!!!

Esther ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Anònim ha dit...

li havereu pogut posarli un bigotet i unes patilletes per lo menos. en eixa careta de bon xiquet que fa es molt difisil no reconexerlo

raulsueca ha dit...

yee jo soc raul i ara si que ja no se ni si soc jo perque anaba al menys igual de vestit , pero en el cas de que fora jo de qui collons es la foto??? no potxer estic caiguentme de la caira sere jo??? lo unic que no vec igual es les orelles per lo demes es cagat a mi ejejejjeje

Anònim ha dit...

ostras q fort¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡ me pensava q era edgar el germa de fanny, pero no, he punxat la foto i ara si q ja se qui es¡¡¡ q fort¡¡

Anònim ha dit...

Je, je, je, jo tambe se qui es, ja que encara te la mateixa careta de beneit, pero no dire el nom. Pero si escriure el seu mal nom, es a dir com li diuen els amics, en vaig enterar el altre dia i en va fer molta gracia, es el CORTINA per als amics, je, je,

MADUIXANA ha dit...

DESDE LUEGO RAUL, ESTE SAPS QUI SOC???? EN LA PEGAT A MES D´UN, PUES FINS JO EL PRIMER COLP DE VISTS EN SEMBLA EL MUE FILL, PERO DIC NO ESTE ES EDGAR, JAJAJAJAJ, PUES A SA MARE LIU VAIG DIR I TOT, JAJAJAJAJA, I CUANT VAIG APROPAR LA FOTO, NO NIA CAP DE DUBTE QUE ERA RAUL. MOLT GUAY

Anònim ha dit...

Ay soni com ascaigut, noes edgar, es raul el meu fill postis desde ui

rocio ha dit...

De facil facil ha segut dificil, fins que no ampliabes la foto pareixia Edgar, pero es Raul, que bo, ara confeseu les que heu teniue tan clar que no volieu dir noms, jajaj

Mayte ha dit...

jajajajajja,siiiiiiiii, ni ell mateixa es va coneixer, el divendres al cau meu va comentar, i mare maua, si ell no es coneix...

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics Els bloggers de la Falla Xuquer, no es fa responsable dels comentaris que puguen fer els usuaris en els articles. Es reserva el dret d'eliminar els mateixos en el cas d'atemptar contra la integritat ètica o moral de persones i/o estaments. Tots els logos i marques són propietat dels seus respectius propietaris. Els comentaris i/o noticies són propietat de qui els posteja.