divendres, 13 de febrer del 2009

MULTIPLE ANIVERSARI

Avui és un dia assenyalat i no precissament per ser el previ al dels enamorats, sinó perquè tenim aniversari triple... si, si, avui tres persones de la nostra comissió compleixen anys, la qual cosa és motiu de festa per a nosaltres. Comencem, doncs la “felicitació múltiple” :





Per una banda tenim a la nostra ESTELA, que compleix ja 30 anyots... una d’eixes falleres de tota la vida, encara que últimament ens té una miqueta abandonaets...















Per l’altra tenim a VIRGI












I finalment el darrer dels fitxatges bloggers de la falla Xúquer, la nostra benvolguda articulista DULIA





En nom meu, de la colla i de tota la comissió, MOLTISSIMES FELICITATS A LES TRES I QUE EN COMPLIU MOLTS MES!!

25 comentaris:

Anònim ha dit...

moltes felicitats a les tres.I collo febrer esta carregaet de aniversaris no?.Per lo menos esta vegada me he adeantat a maduixana per a falisitar.Hi ha xupito no?

Anònim ha dit...

perdo feliçitar

Eva ha dit...

Ei jo esta vegada tambe he sigut matinera de les primeres a felicitar....
Bueno moltes felicitats a les tres, sou les tres unes ties genials, seguiu així!

MADUIXANA ha dit...

AIXINA M´AGRADA A MI, QUE S´HA ADELANTEU, JAJAJAJA, BUENO EL CAFENET ULTIMAMENT MEL SOLC FER UN POQUET MES TART, PERO AÇI ESTIC JO, JAJAJAJA
ESTELA, VIRGI I DULIA, MOLTES FELIÇITATS A LES TRES, PUES SOU LES TRES FALLERES COM LES QUE MES, A MES ESTIC MOLT SEGURA QUE REBREU MOLS REGALS, DE TOTS EL VOSTRES FAMILIARS QUE TAN VOS ESTIMEN, I NOSALTRES LO UNIC QUE VOLEM COM ROBER DIU ES UNA CONVIDAETA A UN CHUPITO,JAJAJA, ESTA NIT NO VULL NI PENSAR-HO A CUATRE PATES EIXIRAN MES DE UN, EN TOTS EL ANIVERSARIS QUE TENIM PER CELEBRAR
MOLS BESETS A LES TRES DE LA MEUA PART I DE LA MEUA FILLA AÏDA

CLARETA ha dit...

BON DIA!!EN PRIMER LLOC FELICITAR A LES FALLERES, I EN SEGON, SI ES POSIBLE, MODIFIQUE A LA AGENDA FALLERA,LA PRESENTACIO DE LA FALLA VIA MATERAL ES DIA 15 DE MARÇ.MOLTES GRACIES.

ROSER ha dit...

CARAM QUIN DIA MES CARREGAET DE CUMPLES!MOLTISSIMES FELICITATS A LES TRES!!

Anònim ha dit...

moltes felicitats a les tres, i que
tingau molts regalets

Anònim ha dit...

AY! ESQUE ESTABA DORMINT I MEU ADELANTAT,QUE PUTA!!!! BUENO ANTES DE QUE APAREGA LA ROCIO(QUE SEMPRE ES CLAVA EN TOT).....
FELICITATS A TOTES ,MOLT ESPECIALMENT AL MEU CARIÑET,ESTELA!

Anònim ha dit...

EL ANONIM SOC YO KIKE ESQUE COM DIA ESTIC ENCAR MIG DORMINT!!!

Anònim ha dit...

Home, jo, la veritat amb això de "al meu cariñet" no m'havia entés però s'agraïx l'aclariment i, com no, la felicitació.
Aprofite per a donar les gràcies a tots aquells que ens heu felicitat i també per a felicitar-los l'aniversari a les meues dos "concumpleañeres" (no sabia què dir i això ja és difícil en mi) i desitjar-los un grapat de bona energia i de sorpreses agradables.
I, per últim, tot aquell que esta nit després de sopar (abans no aniré que és l'entrega de premis dels sainets) vulga celebrar-ho amb nosaltres té una convidaeta pagada (una i prou ¿eh?). Ja parlem a la nit.

Anònim ha dit...

moltes felicitats a les 3¡¡

Anònim ha dit...

En primer lloc donar les gracies a tots per les felisitacions.En segon lloc i aÇi be lo gracios k avui no es el meu cumple,fa cuatre mesos k ha segut pero m,ha fet molta ilusio tindre un altre cumple.Si algu ja te el meu regalet comprat k no el cambie k me fara molta ilusio i ki no l,haga comprat k s,espabile.En tercer lloc felicitar a ESTELA I DULIA k krec k si k es el seu dia.FELISITATS A LES DOS I ENCANTADA D,HABER COMPARTIT ESTE DIA EN VOSALTRES AUNKE A MI NO ME TOCA PERO HA SEGUT UN PLAER.BESETS A LES DOS.

Anònim ha dit...

felicitats a les tres.Dulia com ha passat el temps, no? l'altre dia jugant pel carrer i ara ja veus, només ens descuidem ja estarem fent cua per a les vacances del inserso, mots besets.

Anònim ha dit...

Moltes felicitats a les tres, pero en enpecial a la meua cosina...que en te que matar perque mira que anrecordarme del seu aniversari...ay quin cap!!! bueno lo dit moltes felicitas i espere que el kike s'haja estirat.

Anònim ha dit...

Moltes feliçitats dulin que ne cumplixques mols mes pero que mols mes en compañia de la teua familia i amics mols besets

Anònim ha dit...

JA,JA,JA,JA.....QUE CURTS EN TANT QUE SEU PENSEU,MIRA QUE ENGANYARVOS DE CUMPLEAÑOS DE LA VIRGI,JA,JA,JA....QUE CURTS,PER FAVOR!JO ME LA VAIG TROBAR AHIR EN LA FINCA I LA VAIG FELICITAR I SI,VAIG FER LA RISA,PER QUE EL SEU CUMPLE ES EL 13,PERO DE OCTUBRE,O SIGA FA UNS CUATRE MESOS.

Anònim ha dit...

FELICITATS A LES 3, JA SE QUE NO ES LE TEU VIRGI ,PERDONAMOS I A L´ANY QUE ENS HO APUNTAREM MILLOR

Anònim ha dit...

De nou gràcies a tots i donar la benvinguda al nostre blog a Lucas i a Eva que crec que s'estrenen en estes pàgines. Encara que hui ho hem celebrat en la caseta em fa molta il.lu vore les felicitacions ací també. I, pel que respecta a Virgi, jo també crec que millor és que s'enrecorden dos voltes que cap, de tota manera i per a bé anar, ens deus una convidada per tots els nostres bons desitjos (és que m'agarre a una paret llisa ¿eh?). Ja parlem.

Anònim ha dit...

Holaaaaaa, moltisimes felicitats, a estes tres fallerotes, ven bolgudes per mols, virgi te igual, el cas esque san recorden de tu, aisina que tens un any mes.

Anònim ha dit...

jajaja, xe quique quin cas,però igual té, a la xica segur que li ha fet gracia, que graciós

rocio ha dit...

Moltes felicitats a les cumpleanyeres¡¡¡
Lo de Virgi estaba tot arreglat per a que Kike quedara mal...

Se que es amb retras, però despres d'haver escrit un testament no es va guardar

rocio ha dit...

Clareta ja esta cambia la data de la vostra presentacio, gracies per l'informacio¡¡

Anònim ha dit...

No et preocupes Rocío, que la intenció és el que conta (personalment no estic d'acord amb esta afirmació però t'ho dic per a consolar-te ja, ja, ja,). I a Luci, que se m'oblidà dir-t'ho l'altre dia, que tens tota la raó del món, que el temps passa volant i que estàs jugant en el carreró al xurro va i sense adonar-te'n estem apuntant-nos al imserso com Jaquie i la quadrilla (ai Jaquie, la confiança dóna asco, ja ho sé, ja).

Anònim ha dit...

Moltes felicitats a les tres falleres xuqueretes. Vos desitgem un feliç aniversari i que en cumpliu molts anys mes dins de la nostra familia Xuquereta. De part de la familia Furió-Mas.

Anònim ha dit...

¿Eres tu de veritat Martí o algun ser estrany que s'ha apoderat de la teua iniciativa bloguera? ¿Això què vol dir eixa felicitació tan formal? Espere que no responga a un estat anímic de baixa forma i si així fóra, no et preocupes, que la nostra família xuquerera al divendres t'alça la moral a base de rises, cubatetes i "xipitets". Va, home, un somriure per favor. Per cert, que si no pots divendres ho deixarem per al dissabte, no passa res. Gràcies per la felicitació.

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics Els bloggers de la Falla Xuquer, no es fa responsable dels comentaris que puguen fer els usuaris en els articles. Es reserva el dret d'eliminar els mateixos en el cas d'atemptar contra la integritat ètica o moral de persones i/o estaments. Tots els logos i marques són propietat dels seus respectius propietaris. Els comentaris i/o noticies són propietat de qui els posteja.