dimarts, 24 de febrer del 2009

SOBRE LA FESTA DELS FALLERS D'HONOR

Vaig a fer-vos un xicotet resum del que suposà la festa dels fallers d'honor. A la fi hi hagueren 5 fallers d'honor amb les seues respectives parelles, 10 o 12 xiquets (ja fadrinets) i 90 fallers de la comissió. En total més de 100 persones que ens reunírem per a fer una altra festa fallera. Al meua parer, que quede clar que açò és la meua opinió personal, la festa es quedà molt bé. Les persones que assistiren foren puntuals, les taules estaven ja parades amb mantelets, servilletes i gots de colorets, fins i tot teníem copes de cava i tot. El soparet també es quedà bé, estava tot molt bo (a vore jo que tinc que dir) i hi havia suficient menjar per a no quedar-nos desmaiats i suficient poc per a què no sobrara. Després de sopar traguérem el dolcet (d'això sí que en sobrà, espere que no fóra perquè no estava bo), el cava i procedírem a la presentació de l'acte dels fallers d'honor. Les presentadores, de categoria (també veges jo que tinc que dir) però tinguí una errada molt gran de la qual des d'ací li demane perdó a Marie per canviar-li el cognom maternal al seu fill (el nom estava bé, ¿eh?) però amb els cognoms no m'aclarisc i li diguí "MAS" quan era "ANDREU". Procuraré que no torne a passar.
Llevat d'esta errada meua, Mª José (que s'estrenà com a presentadora) ho va fer molt bé. Els nostres representants, els fallers d'honor i la comissió, tots a l'altura. I, una vegada tot dit, llevaren les taules del mig (les altres es quedaren, com sempre, parades i brutes. I ho dic perquè jo era una de les que estava sentada en aquestes) i començàrem el ball. La resta, ja s'ho podeu imaginar, com totes les festes, molt bé i amb molt de fred (¿a que sí, Soni? És que eixe casal és gelat com ell a soles).
Fins ací la meua crònica del que va ser la festa dels fallers d'honor. Vaig vore gent fent alguna foto, esperem que ens se les passen.
Per cert, al divendres li toca colla a Rocío, Roja, Cuenca, Ray, Rafa, Blay, Eva, Jean Pierre. Estava pensant que podríem afegir també la colla següent: Thara (no sé si continua però com està apuntada...), Aïda, Salva, Yorka, Martí, Santi i Blay. Ho dic perquè aixina a la pròxima setmana que ja estarem a 6 de març van les altres 2 colles que queden i ja tanquem el cicle. Però és parlar-ho, a vore què us sembla. Esperant els vostres comentaris, m'acomiade desitjant-vos una bona setmana.




+ARTICLE DE LAURA

11 comentaris:

rocio ha dit...

Hola Dulia¡¡¡
Ja he posat lagunes fotos, la resta les penjarem en breu.

rocio ha dit...

Mayte segur que l'article es de Laura, pareix de Dulia, ella es la que sempre informa dels torns de colla, i la forma d'expresar-se em sembla ella.

Mayte ha dit...

jo no vaig poder estar als fallers, ja sabeu les paelles es van alllargar massa, fins i tot anarem a les tasquetes, ahhhh Fanny , Inma I Dessi,jijiijij
A les 23h. aplegarem a casa i el dia despres esta el ral.li, ja sabeu l´edat comença a fallar i tto no pot ser,jeejejje

Enhi¡orabona Laura, veus com no es tant dificil, ara ja , tu misma, saps que nosaltres estem açi per posar tot el que vuiguau

Mayte ha dit...

per cert estic intentant pujar les fotos de les paelles, poc a poc, el ordinador hui no te ganes de fer feina

Mayte ha dit...

ahhhhh, tambe en tinc del ralli

Gemmeta ha dit...

Bona vespra! jo tampoc vaig poder estar als fallers estava rebenta!!
Jo també tinc fotos de les paelles, a vore si en un ratet tambe les puje.

Anònim ha dit...

Mayte que l'article no es meu!!! Dulia se ma adelantat. He entrat ara a blog per a vore que hi havia i despres fer el article i m'he trobat la feina feta jejejje, a l'altra.
Les fotos si que son meues. Per cert estic molt d'acord en Dulia, els fallers d'honor es queda de lujo,sols hi hague un fallo " que no hi havien falleros de honor", pero per la resta molt be.

Anònim ha dit...

L'article és meu (no puc amagar-ho, ja em reconegueu fins l'estil narratiu) però supose que les fotos seran de Laura perquè jo fotos no en tenia cap.

Anònim ha dit...

Cada vegada és més complicat haver falleros d'honor, ja que les falles, o agraden molt o no agraden gens, i a la gent que li agraden, com sol ser fallera, no vas a ferla fallera d'honor, i la que no és fallera la poses en un compromís, i més conforme està avui en dia la crisis.

rocio ha dit...

Laura enviar-lo, pot ser l'article de lo mateix però segur que no es igual, tu misma

Em possat algunes fotos de les que Laura va enviar, si Mayte no les a penjat a l'album en ratet lliure les pose jo.

MADUIXANA ha dit...

LA MEUA DULIA ES INCONFUNDIBLE, JAJAJAJA, ES LA REPORTERA NUMERO Ù, EN EL LUXE DE DETALLS QUE FA TOT, SABEM DE SEGUIDA QUIN ES EL SEU, BUENO XIQUETES A MI TAMBE M´AGRADA ELS FALLERS D´HONOR, PERO TINDREM QUE ANAR PENSANT COM CAMBIAR ESTA FESTA TRADIONAR I VORE QUE POT SUSTITUIR-LA JA QUE CADA VEGA ES MES COMPLICAT TROBAR FALLERS D´ HONOR,

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics Els bloggers de la Falla Xuquer, no es fa responsable dels comentaris que puguen fer els usuaris en els articles. Es reserva el dret d'eliminar els mateixos en el cas d'atemptar contra la integritat ètica o moral de persones i/o estaments. Tots els logos i marques són propietat dels seus respectius propietaris. Els comentaris i/o noticies són propietat de qui els posteja.