divendres, 5 d’octubre del 2007

REPLEGA LA TEUA SAMARRETA

Xuquerets sols ens queda una setmaneta per poder disfrutar de la I Festa d’Agermants.
Aquesta festa a la nostra comissió ha tingut bona acceptació, som 84 xuquerets els que ens anem agermanar amb els altres fallers. No sols ha tingut bon caure a la nostra, sinó en general ja que som 1200 persones les que volen gaudir d’aquesta festa.
TOT UN ÈXIT¡¡¡
Esperem poder dir el mateix el dia 13 d’Octubre¡¡¡ que tot vaja be i amb els mínims errors possibles, per això demanem un poc de coneixement i paciència.

Hui al cau ja es podran replegar les samarretes. Recordeu que teniu que dur el tiket per poder-la replegar, sense ell no es podrà entregar la samarreta.

7 comentaris:

Amic fep ha dit...

Val, aixi estare en el meu ticket per recollir la samarreta... Gracies Rocio.

rocio ha dit...

segur que tu t'apuntares al cau de la Xuquer?
crec que tu tens que recollir-la al'altra punta de Sueca, jajaja

elsa ha dit...

que guayyy!!ja esta ahi!!hui tot lo mon ja en la camisa en la ma,mes d'un segur que acaba la nit en ella posa,jejejej

Esther ha dit...

Segur que estàs pensant en tu, no???? pe´rò demà no te la poses avore si de l´emoció esta nit no t´enrecordes de llevar-te-la, i anem totes de lo més glamuroses, i tu.....jejeje!!!!Ah! te tinc que contar una cosa que hem de fer demà.

Gemmeta ha dit...

Xuquerets, està nit tots a per la SAMARRETA!!!!

Yujuuuuuuuuuuu!!

morales ha dit...

CASI TOTS, JO NO PUC ANAR, PERO JA ME L'ARREPLEGARAN

Anònim ha dit...

jo ja la tinc....jo ja la tinc....y tu no y tu no jejejeje(hui estic gracioseta)

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics Els bloggers de la Falla Xuquer, no es fa responsable dels comentaris que puguen fer els usuaris en els articles. Es reserva el dret d'eliminar els mateixos en el cas d'atemptar contra la integritat ètica o moral de persones i/o estaments. Tots els logos i marques són propietat dels seus respectius propietaris. Els comentaris i/o noticies són propietat de qui els posteja.