dimecres, 31 d’octubre del 2007

CONCERT D ´ EXCEPCIO

19 comentaris:

Anònim ha dit...

xiquets aço es un dels videos que vaig poder gravar al concert que vaig assitir,no se que tal es podra sentir,vaig fer el possible,jejejej

Al menys espere que algo es puga sentir i pugau disfrutar quasi com jo,jejej

proxim article vos heu conta,val???

rocio ha dit...

Mayte amb el teu permis este troset de video va dedicat a Xuso de la Cervantes, que es va quedar amb la entrada comprada, i no va arribar a Xest, supose que a mes d'un tambe li pasaria.

rocio ha dit...

i lo dit, la Mayte no s'en pert una i lo millor es que no s'oblida la camera, eres la number one¡¡¡

Anònim ha dit...

Entonces Bunbury va estar al nivell, no Mayte??? Disfrutareu com a xiquets segur...Pobre xuso la veritat es que es una putada molt gran, pero se de molta gent que no pogué arribar i d´altra que estant ja alli no pogué entrar.
MOlt mala organització per a un event d´aquestes caracteristiques...

Anònim ha dit...

Jo vaig aplegar a cheste a les 16:30h i ja havia moltisima gent, va ser un concert ¡¡¡BESTIAL!!!, ens quedarem amb ganes de mes (de molt mes), en la vida havia anat a un concert dixes caracteristiques. va estar molt wai pa repetir.

rojuel ha dit...

Segur que es va quedar de categoria, una puta la gent que es va quedar fora, que va ser molta...

La May, com ja heu dit, en su linea, sense perdre-se'n ni una i sempre amb la càmera en la ma, jajaja

rocio ha dit...

Carlita i Abel, altres que no s'en perden una, envia alguna foto teua del consert¡¡

Anònim ha dit...

Esque no se com s'envien, quan tinga el cd l'il donare alguna per a que les posse al album de fotos.

Xuso ha dit...

efectivament, gràcies Rocio per la dedicatòria. Com jo, mils de persones ens quedarem tirats a l'autovia, després de 5 hores i mitja d'autobus.

Però això no és el més fort, a la par del nostre autobús hi havia una filera de cotxes vestits amb traje i corbata i inclús una novia (que no se si es dirigia al convit o al casament), de qualsevol manera, jo crec que la pobra no torna a sentir una cançò dels Héroes del Silencio (mai millor dit, per als que no aplegarem a escoltar-los)

de chiste!!!!

SPIELBERG ha dit...

Xuso anava en el mateix autobus que jo, fou una gran putada. Però hi hagué gent que ho passà pitjor, darrere del nostre autobús hi havia una novia que anava cara l'altar.

Nosaltres pegarem mitja volta en el creuament de la A7 amb la A3 a les 11 de la nit (realment ho ferem el laprimea eixida que venia despés per a evitar més embús). No se si la xica és degué casar.

Això si, forem els primers en tornar a Sueca. I ho celebrarem en els casals Agermanats.

SPIELBERG ha dit...

uso ha publicat el seu article mentre jo escrivia el meu, per això son tan pareguts.

SPIELBERG ha dit...

uso no, Xuso.

rocio ha dit...

Spielberg no sabia que tu tambe eres un dels afectats.
En lo que costa montar una boda i que te pase aixo, mare meua... estaria que tiraria xispes, de segur que no sent una canço de Heroes en la vida

Amic fep ha dit...

Rocio, haver vingut el dissabte...

rocio ha dit...

Fep tu saps que primer es l’obligació i desprès la devoció, Lo mateix que el passa a tu el divendres, tens que deixar de anar a unes per complir en altres. CAPISCI¡¡¡¡jajajajaja

Amic fep ha dit...

Ok, "Rocio Corleone"... i collo!!!! M'has fet por i tot!!!!!

rocio ha dit...

jajaja
ixa era la finalitat per Hallowey¡¡¡
Com es va quedar la festeta del cau?

Amic fep ha dit...

Molt be, jo no vaig estar perque vaig anar a vore el Madrid (ja que el Valencia no es pot dir que jugara al futbol). La nana estava guapissima vestida de bruixeta, i els organitzadors montaren una festa bonissima, amb un "paseig del terror"

Mayte ha dit...

Be amics blogers,no era el video que millor es va sentir pero ja en posare mes per a tots vosaltres que no poguereu estar,compartir el somni,jejeje

Vos pasare algu que altre article per a poder comentar d´aquella nit

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics Els bloggers de la Falla Xuquer, no es fa responsable dels comentaris que puguen fer els usuaris en els articles. Es reserva el dret d'eliminar els mateixos en el cas d'atemptar contra la integritat ètica o moral de persones i/o estaments. Tots els logos i marques són propietat dels seus respectius propietaris. Els comentaris i/o noticies són propietat de qui els posteja.