dimecres, 3 d’octubre del 2007

Despedida Xuquerera

Hola xuquerets,açi estic de nou per a contar-vos la despedida de " LA TERREMOTO DE ALCORCON ", o siga de nostra fallera Roser.
Començàrem el dia amb un dinar a la caseta de camp de Elsa,seriem unes 30 persones,la gent tenia ganes de festa i qui si no?, nostra Roser...estaba super emociona,patint per a que no ens faltara de res,xiquessss,que estava nervioseta i prou....
Ens portaren 2 paelles grandissimes per a dinar, i d´on ferem bon forat,ens trage pastissets,xampam,.... i clar, els cubatilles que no falten,ehhhh.

De et les superamiges li feren un detall,amb un album de fotos de tota la seua vida i part de la del novio i alguna que altra ca´ço li dedicaren amb una " GUITARRA ESPANYOLA " de la caseta de Elsa,aixo si, nomes tenia 2 cordes i alguna que altra sorpresa que altra,s´enrecordeu.....jajajajajajaja,pero nostra Roser va estar molt espontanea i ens dedica ella una cançoneta per a nosaltres.

Roser s´emociona molt i ens canta,balla, pero, estava tot per vindre.Ens ferem les 17h. i arreplegaren i marejaren prou a la perdiu (Roser) per a que no s´habera exactament el que estaba per vindre,inclus jo hem vaig marejar....
Be,aço anava a començar,dixarem a Roser a sa casa i nosaltres preparavem per a la cercavila per el barri,l´intencio era: replegar a Roser amb ekl cotxe de Elsa amb les cançons que a d´ella tant li agraden,aixo estaba gravadet per Ester, i aixi va ser,ens posaren un barret de cordobesses i amb el maletero obert i amb la musica,sona la Salve Rociera i a casa de Roser en¡s diriguirem per a posar-li el traje de Sevillana que tanta il.lusio li feia,comença la cercavila com heu pogut vore als videos....
Jejejejejejeje ,pero aço no era tot,no....si no que a les 20h.,la xarangueta de veritat estava per apareixer i cap alla que anarem,tots a les malvines,tots dins del pis de la Roser,tots a voreli el traje......ay mare,que calor.....
En aquesta ocasio a Roser,la disfressaren de Tigressa i comença el`passacarrer,ens cruçarem amb la xarangueta del novio,a on tambe vegerem a Juanet que per cert,anava tocant els plats, i continuant la marxa fins que la Roser ens va deleitar al carrer el seu famos ball "LA CUCCRACHA",jajajajaja

Anarem a sopar, i començaren els regals i algunes proves que li feren i de fet, colli Roser,fins i tot un " BOY ",sisisisis,com sentiu,una despedida de "alto estanding",pero no era un BOY qualsevol,no....
Era un " BOY XUQUERER ".....
I fins açi vos conte, el següent no vaig assistir i no vos puc contar, així que....les xuquereres que assistiren que ens conten el final...




Adeu....
.






P.D:LES FOTOS SON CEDIDES PER ELSA

24 comentaris:

Esther ha dit...

May com sempre molt ben narrà la festa. Pues sí va ser tal qual ens ho conta May, ens ho passarem de lujo, a mi encara se´m posen els pèls de punta al llergir-ho, va estar espectacular, per lo emnos per a mi. M´ho passí en grande i vaig disfrutar molt de tot. La veritat es que es quedà molt bé, però la nostra faena ens contà. Ara ens queda la boda, que tb serà espectacular, (xq la meua sister estarà espectacular en el traje, que és molt xulo)i tb hi hauràn sorpreses.........

Gemmeta ha dit...

Mayte molt bona narració de lo que va ser la despedida, ara mateix estic recordant, i realment la prexaranga va ser molt bona, mira que ens riguerem, ara quant vaig pujar al piso de la Roser i vaig vore allí a la xaranga tocant els pels els tenia de punta i ara en estos moments també.
I que dir del Boy, jejejejeje

Bo, ara queda la Boda.... que segur que serà Impresionant!!!!!!

rocio ha dit...

Si que es lluiren les amigues, de flamenca, de troglodita... passacarrer amb cotxe, amb xaranga de tot¡¡
i la Roser... en su salsa, clar¡¡ pues no li agra a d'ella tot aixo.

Disfruta eixe dia que te sabrà a poc, i amb les teues amigues segur que te passes de lujo.

rocio ha dit...

el dia de la boda, clar¡¡

Mayte ha dit...

BE BE BE, que tinc que dir, a mi encara hem fa mal la boca de tant de riurem,mira que meu vaig passar be,jejejejej
Jo no podre anar a la boda pero espere que alguna de vosatros xuqueretes li feu moltes fotos i que alguna es faça l´anim per a contar-ho al blog,per que pareix que tinguau poreta de contar alguna que altra cosate per açi,eh.....
Gemmeta,no se el que vaig fer amb el video,pero pareix que ja esta arreglat,no???? Ay mare que faria jo sense tu???

Ester ara,falta el video de vosatros,ja voras,ja??? jajajajajja

Mayte ha dit...

Rocio i sense tu tambe,que seria del nostre blog fent les carabassaes que faig,ehhhhh
Be,avore si algu es fa l´anim de contar-nos algo....

Anònim ha dit...

Yeee com sou aixina mira que posar al meu boy en el blog, cuan es veja es mor...ara que este boy no te vergonya ni la coneix, que vaig yo a contarvos a vosatros que no sapiau ja!

rocio ha dit...

Mayte he vist l'article guardat i el mensatge pero no hi ha ninguna foto¡¡¡

Anònim ha dit...

Hola!! LA veritat es que es quedà tot molt be, hi ha que felicitar a totes les amigues perque li prepararen una festa molt original.
ENs riguerem molt i ens divertirem amanta.
La boda per descontat que ha de ser una festa total!!!
ens veguem allííí!!!

Mayte ha dit...

Evita que tal tot? a mi encara hem fa mal la boca del que hem vaig riure,pero mira... no anire definitivament a la boda,aixi que espere que algu m´ho conte al blog,ehhhhh

Mayte ha dit...

Rocio,per fa la foto la te la Roja guarda al movil,e inclus jo tambe la tinc,pero no te la puc enviar,mira si la Roja te la poguera enviar i au....

elsa ha dit...

Que guayyy!!!mos heu pasarem poc be,lo de la prexaranga va estar superdivertit i la careta que feia la Roser que tot era dir:molt original...per no dir atra cosa.En fi que ara queda la boda que mos heu pasarem millor encara...

Esther ha dit...

Pues jo tinc un costipat q me muic, però no penseu que m´està passant factura la despedida, no que va!!!!! és le puto aire acondicionat de l´hospital que m´està matant, i no me´l poden baixar perquè és un reguladoe per a tota urgències, i jop estic en un garito morint-me de fret i damunt més aborrida que un ostra. May torna i vine a fer-me companyia a l´ACP.

Anònim ha dit...

Hola Mayte!!! Que llastima que no pugues vindre a la boda, tambe ens ho haguerem passat be!! Bueno ja teu contarem, i avore quina de totes es llança a fer un article de la boda, perque les fotos segur que no falten!!!
Esther abrigat un poquet i ficat un mocaoret per a la gola que has d´estar 100%!!1 Aprofita que estas en l´hospital i medicat a tope per a recuperarte!!!

rojuel ha dit...

Mare meua, quin festival!! De segur que va quedar de categoria, i ja he vist que s'ho passareu molt be... Ja voreu els videos, ja!! jajajaja

Rocio, la foto te la enviarem al teu movil ahir... Mira a vore si la tens, please

rocio ha dit...

Roja no la tinc. He parlat en May que volia penjar-ho hui, pero jo arribare tard a casa ja que tinc faena en ma mare i despres reunio d'Agermants, ma dit que li la enviara al Forner

rojuel ha dit...

Ok, Rose, ens vegem després

Mayte ha dit...

Ay ,Elsa que el millor dius que esta per vindre,jejejejeej
Tu no saps el que estas diguent,jo ja se que la boda sera espectacular i de fet supose que alguna de totes esd tirara al bou i meu contareu,per que si no,palo al cul tindreu...jajajajajaj
Pero aixo de que el millor esta per vindre,ja teu dic jo que si,que tu no saps el que fa anar a una despedida i no poder veure res de res i anar gravant en video,ja voras ja.....veritat Roja que ahir ho vegueres.....Ester estaba total ,no m´he estranya gens que Esterreta estiga maleta...

DEMA EN PRIMICIA,tindreu mes videos,jejejeje

Esther ha dit...

Tia Elsa que férem!!!!!!!!! ???????????

elsa ha dit...

Tia Esther estic preocupa!!la Mayte esta fentme cagar damunt,noo se que collons deguerem fer pero...ja vorem

Esther ha dit...

Ahhh!!! jo crec que ja sé quin video pot posar de mi. May, és el que grabares a la porta del catering????? Tia tot no sé pot contar ni ensenyarn hi han coses que s´han de quedar en la despedida, no????

Anònim ha dit...

Lo siento Esther ni han coses que els Xuquerets tenen que vore...perque tu presisament eixe dia estaves fineta ehhh guapa!!!va molar molt i doneu molta festa loquetes.

Mayte ha dit...

Kari l´edat esta ahi,quant mosatros tambe erem mes jovenetes tambe les podiem guanyar,el que pasa que ara tenim mes tecles que un piano,unes amb donar de cap,altres amb verruges als peus i altres que ja no es poden `posar sabates de taco,pero ahi estem fent bulto....

parrell junior ha dit...

A l'altra me convideu a mi tambe.

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics Els bloggers de la Falla Xuquer, no es fa responsable dels comentaris que puguen fer els usuaris en els articles. Es reserva el dret d'eliminar els mateixos en el cas d'atemptar contra la integritat ètica o moral de persones i/o estaments. Tots els logos i marques són propietat dels seus respectius propietaris. Els comentaris i/o noticies són propietat de qui els posteja.