dijous, 18 d’octubre del 2007

AGERMANAETS

El passat dissabte per inclemències de l’oratge tinguérem que suspendre la part infantil d’Agermanats. Una setmana desprès ja esta quasi tot apunt per a celebrar-se.


AQUEST DISSABTE AL PARKING DE SUECA PARK ES CELEBRARA AGERMANAETS 2007.


COMENÇARA SOBRE LES 10 FINS 15H



Recordeu que tenim un parc infantil amb atraccions inflables, regalets, refrescos i cervesetes per als papis, mamis, iaios, tios...
Esperem veure a molts mini-xuquerets per la festa

6 comentaris:

Amic fep ha dit...

Rocio, jo vaig, i portare tambe a una portalereta...

Xuso ha dit...

jo també, i pujaré als castellets infantils!!!!! jajajaj

fep tu no pots pujar, que eres massa gran!!!!

rocio ha dit...

jo tambè m'apunte als castells infantils, pero si la filla de Fep s'enfada aprepareuse¡¡ perque la nana te genit.

rocio ha dit...

Ahhhhhhh¡ Dema publicarem l'article de les experiencies d'Agermants i sols tinc un correu i el meu dos, si algu mes vol...

Mayte ha dit...

Jo tambe anire amb els de ma casa,tu ja saps rocio que en tinc uns quants i allla on anem omplim,veritat?? jejejejejje

Mayte ha dit...

jo no puc enviarte la meua experiencia,kari...ja saps que no vaig estar i ara que he vist les fotos i meu comentat alguna que alñtra cosa,tinc enveja sana,que llastima de no haver estat,pero aço te que fer historia i que es torne a repetir,mentres tant esperant amb ansia eixes experiencies que tens que publicar que no se jo pero ja se de qui es l´atra,veritat...

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics Els bloggers de la Falla Xuquer, no es fa responsable dels comentaris que puguen fer els usuaris en els articles. Es reserva el dret d'eliminar els mateixos en el cas d'atemptar contra la integritat ètica o moral de persones i/o estaments. Tots els logos i marques són propietat dels seus respectius propietaris. Els comentaris i/o noticies són propietat de qui els posteja.