dissabte, 20 d’octubre del 2007

LA " GLOBOTA "

12 comentaris:

Mayte ha dit...

SUPER GUAY I SOBRETOT LA GLOBOTA HA ESTAT SUPER LOGRA...

VOS TORNE A DONAR LA MEUA ENHORABONA I ANIMS PER ALS AGERMANATS 2008

rocio ha dit...

MOLA POC EL VIDEO¡¡¡

Mayte ha dit...

Ey Rocio,a que siiiiii,i damunt va et faig fins a un 1ª plano,ehhhhh

Cada vegada que el pose els pels els tinc de punta,pareix i tot una mascleta en tota regla,jejejeje

Anònim ha dit...

yeee va molar molt, els xiquets s'ho pasaren de lujo...pero tinc els dits anvenats de tant de nugar bufes, impresionant pero va valdre la pena!!!

morales ha dit...

Ja està clar, ara cunt vingen les falles i Eli comence a dirnos que anem curtets de presupost, canviem les traques per globotaes cuant anem a per Laura, jejeje.

Anònim ha dit...

Hola a tots!!! Jo no vaig poder anar, treballava el dissabte de mati,pero parlí en san-vala dumenge i ja me ve dir que lo de la globotà estagué molt be, que feia efecte i tot...
clar que t´agradat el video, eh rocio!!!! ixes a primer plano...

Yee Mayte com estas???

rocio ha dit...

Primerisim plano, vaig disfrutar com un xiquet¡¡¡ primer amb la globota i despres amb els castells,

Gemmeta ha dit...

Hola!!!! Gracietes per el vídeo, jo no vaig poder estar, però en el moment de la globota Elsa em va cridar per telefon, per a que poguera sentir-la. Yujuuuuu!!!!

Enhorabona!!!! I solet i tot, jejeje

Mayte ha dit...

Gemmeta que es de tu????,ja no t´enrecordes del navegants del blog.... estem esperant amb ansia els teus montatges i els teus articles,kari...
Anim Gemmeta que ja estem mes aprop de les Falles

Mayte ha dit...

Evitaaaaaaa,que ja no t´enrecordes a on esta el cau faller,ja no vens a les reunions ,ara que la Baldo tampoc...
Pues tu saps el que passa al que no be per a res i no deixa registre açi... te algo de perill,si no vols eixir amb una superfoto al blog,ja saps al divendres a la reunio,jejejejej

Anònim ha dit...

Mayte tens rao no estic anant a les reunions, esque toni sempre em fa chantaje per a que me quede en ell, pero esta semana si que vaig sense falta, vaig a comensar a dirliu per a que vaja fense l´anim, de que este divendres s que men vaig,ja,ja...
baldo tu tambe, eh!!!!

Gemmeta ha dit...

Mayte, estic be!!!! jejeje.
Traballant, estic saturada, no tinc temps!!!!
S.O.S

Ja buscare algun ratet... cuando pueda, cuando pueda, jejeje

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics Els bloggers de la Falla Xuquer, no es fa responsable dels comentaris que puguen fer els usuaris en els articles. Es reserva el dret d'eliminar els mateixos en el cas d'atemptar contra la integritat ètica o moral de persones i/o estaments. Tots els logos i marques són propietat dels seus respectius propietaris. Els comentaris i/o noticies són propietat de qui els posteja.