dilluns, 20 de setembre del 2010

SAPS QUI SOC????


14 comentaris:

dúlia ha dit...

Jo no tinc ni idea de qui és, només volia dir que no sé si la cara que fa de pocs amics és perquè s'ha mimetisat amb la disfessa o és que de veritat tenia cara de pocs amics.

pili ha dit...

yo si que eu se jejejejejjejeje

Esther ha dit...

Jejeje!!!! jo ara tb sé qui és.... em sonava moltíssim la careta, però no podia dir qui era, però Pili m´ho ha aclarit tot......i això que no ha dit res......jejeje!!!!

elsa ha dit...

Mira la Esther com esta al quite de to,es poc aspavilà,jejejeje.
Jo tb se qui es..........!!!

MADUIXANA ha dit...

UFFFF, JO ESTIC UNA MIQUETA PERDUDA, DIGAU UNA PISTETA PERFA, QUE SEMPRE DIC QUI NO ES, JAJJAJAJAJA A LA MEUA FILLA LI DIT UN NOM, PERO NO SE, NO SE.....

Anònim ha dit...

ES DE LA COLLA DELS GLAM.

dúlia ha dit...

Esther, Pili no ha dit res però tu ho has dit tot. Crec que son pare escriu poesia, teatret, cartellets de falla... ¿no?

Esther ha dit...

Dúlia jo crec també......jejeje!!!!

JASMINA ha dit...

QUE GRACIOS, JO NO L`HAVIA VIST PERO JO TAMBE CREC QUE SE QUI ES, PQ ES PAREIX PROU A COM ES ARA,JAJAJA.

MARIE ha dit...

El que es artista, es de ben xicotet, veritat amablet;si no mangañe.El dia de la proclamacio mos eu demostra en un simple avanico, tota la nit.

laura ha dit...

que cara de bon xiquet com si no haguera trencat un plat en la seua vida, menos mal que el coneguem jejejej.

Mayte ha dit...

JAJAJAJAJAJAJ, aso va de vaquers,jajaajajjja

MADUIXANA ha dit...

MARE MEUA TENIU RAO, QUE GUAPET ERA DE MENUT. AY AMABLE QUE SERIO ESTAS SI JO SEMPRE EL VEC EN UN SOMRIURE EN LA CARA..... SERA POSIBLE

Martí ha dit...

Hostia que no había conegut al Amablet, pareig el Virginiano o chon Vaine

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics Els bloggers de la Falla Xuquer, no es fa responsable dels comentaris que puguen fer els usuaris en els articles. Es reserva el dret d'eliminar els mateixos en el cas d'atemptar contra la integritat ètica o moral de persones i/o estaments. Tots els logos i marques són propietat dels seus respectius propietaris. Els comentaris i/o noticies són propietat de qui els posteja.