dilluns, 13 de setembre del 2010

COM VA QUEDAR??

Bon dia, xuquerets!!
.
Després de l'intens cap de setmana que hem viscut tornem de nou a la rutina, tornem, com cada dilluns, a currar, però aquesta vegada ho fem amb bon sabor de boca, almenys jo, després de veure, de viure com ho vam fer, la festa fallera, que s'havia traslladat, de nou, al mes de setembre.
.
Començarem la festa sobre les 5 de la vesprada, al Pavelló Cobert, on hi havia inflables per als més menuts, que com sepre ho passaren d'allò més be. Sobre les vuit de la vesprada, començaren a acudir els més majorets, a la espera de la lectura del manifest i l'inici del passacarrer, la qual cosa tingué lloc a les vuit i mitja de la vesprada, de la mà de Rosendo, que per mig d'unes emotives paraules ens recodrà quina és l'essència de la festa d'agermanats. Seguidament s'inicià la cercavila, que va transcórrer sense cap incident i va concloure al voltant del cau multiusos, on tindria lloc el sopar de germanor.
.
Al voltant de les dotze de la nit tingué lloc el tradicional castell de focs artificials, que finalment donà pas al ball de germanor, de la mà de l'orquesta Matrix. Erem pocs xuquerets però bons, oi? Una llàstima que uns quants dels que tenien previst assistir a ultima hora no ho pogueren fer per motius de salut, ho sentim, esperem que esteu millorets, l'any que ves més i millor.
.
Finalment donar, como no, les gràcies a tota la gent que treballa i es preocupa per muntar aquesta festa i també a totes les empreses que amb la seva col·laboració la fan possible. Esperem vore'ls, de nou, a agermanats 2011.
.
Jo personalment vaig quedar, de nou, encantada, i vosaltres xuquerets?
.
PD: Esperem les fotos de l'event...
.

2 comentaris:

Mayte ha dit...

JO MEU VAIG PASAR MOLT BE, PERO EL RECORREGUT A,B LA XARANGA SE ME VA FER MOLT CURT, I A VOSALTRES?
LA XARANGA QUE ENS TOCA DE LUXE, SON DE ALFARP,CREC,AJJAAJAJAJAJ,RAFA AL FINAL LIU VAIG PREGUTNAR,JAJAAJAJAJAJA
EN FI, ASI UNA SERVIDORA QUANT PUGA PUJARA LES FOTOS,OK,MENTRES VOSALTRES SI EN TENIU TAMBE PODEU PUJARLES,VAL.....

A L´´ANY QUE BE, JO REPITO,JIIJIJIJIJIJIJIJ

MADUIXANA ha dit...

MAITE OPINE EL MATEIX QUE TU ES VA FER CURTET,I VA ESTAR MOL DIVERTIT GRASIES A TOTES VOSATROS I SI NO PASSA RES AL ANY QUE BE MES JO TAMBE VULL REPETIR...... I SI LES FOTOS QUE ENGUANY CREC QUE HE XUPLAT UNA MIQUETA DE CAMERA I NO SE JO NI COM PUES EIXE DIA NO SE QUE EN VA PASAR.... BUENO SI QUE EU SE QUE ANABA EN LA COMPANYIA XUQUERERAAAAAAAAAA I LA RESTA D´AGERMANATSSSSSS

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics Els bloggers de la Falla Xuquer, no es fa responsable dels comentaris que puguen fer els usuaris en els articles. Es reserva el dret d'eliminar els mateixos en el cas d'atemptar contra la integritat ètica o moral de persones i/o estaments. Tots els logos i marques són propietat dels seus respectius propietaris. Els comentaris i/o noticies són propietat de qui els posteja.