dilluns, 25 de maig del 2009

SAPS QUI SOC???????


32 comentaris:

encarni ha dit...

entreu al joc,que vaig altra volta perduda.fins les 13:00 hores no puc tornar a entrar.espere tindren mes pistes.

MADUIXANA ha dit...

HAY CREC QUE SE QUI ES, PERO NO RECORDE ARA EL NOM, JA SABEU COM SOC JO, CREC QUE ES LA AMIGA DE DULIA I TE DOS FILLS, AY, COM LI DIUEN A ELLA?, AY PER FAVOR, A LA FILLA CREC QUE LI DIUEN ASSUMPTA....UNA PISTETA.....

rocio ha dit...

en aquesta no tinc ni idea, aneu donant pistes, aneu...

morales ha dit...

JO NO TINC NI IDEA!!!

Eva ha dit...

Jo com sempre per aço dels pareguts mes verda que una ceba

ROSER ha dit...

UFF AÇO ESTA PROU COMPLICAET,EH!!

dúlia ha dit...

A mi la primera impressió també m'ha fet l'efecte que era Assumpta, la neboda de Romeu, filla d'Eva. Només per això estaria d'acord amb Maduixana en que és Eva però cert, cert, no ho sé.

encarni ha dit...

si que te un paregut,però no se...aneu donant mes pistes!

Desiree ha dit...

jo crec que fa poc que esta en la falla pero no m'enrecorde de com li dien.Pero es molt guapeta no?

gatet i marie ha dit...

Be com no es baña ningu heu fare jo.Suposem que on esta esta xiqueta es la creu del cuartel,entonces per descarte i l`antiguetat del trajet,la meua dona i jo creguem que es....Marisa.

rocio ha dit...

Pues si que podria ser Marisa, ixos ullets pareixen de ella...

Si es MArisa ja li val a Dessi i Encarni el disimulo que han fet, jajajaja

Desire ha dit...

Jo sols he dit que eixa xiqueta era molt guapeta.jajajajaja

Mayte ha dit...

ajjajajajajajajaja

Mayte ha dit...

jo no dic res, fa temps que hem donarem la fot i ja no m´enrecorde

jaquie ha dit...

bueno,bueno,que recuerdosssssss.

ROSER ha dit...

A VORE ENTONCES COM QUEDEM ES MARISA!!!JO NO HO ACABE DE VORE...XO POT SER

MADUIXANA ha dit...

MARISA QUE GUAPETA DE MENUDA, AJAJAJA EN EIXES TRENETES TAN PECULIARS D´EPOCA, QUE VE QUE ENS CONSERVEN LES DEL INSERSO, JAJAJAJAJA, JA TENIM DISFRESA PER AL ANY QUE BE, SI ENGUANY EM FET RECORT DELS NOSTES ENGASOS MATRIMONIALS, PER AL ANY QUE VE RECORDAR L´INFANCIA

rocio ha dit...

Que algu confirme si es MArisa, pensem que sí però com en mes d'un cas ens em equivocat...

encarni ha dit...

será o no será,he ahí la cuestió

MADUIXANA ha dit...

ENCARNI ERES DE POR, JA ESTIC VENGENT LA CARA DE TRASTO QUE ESTAS FENT MENTRES LLIGES TOTS ESTOS COMENTARIS, I NO VULL NI PENSAR LA QUE ESTARA FENT LA IMPLICA EN ESTE SAPS QUI SOC????, JAJAJA, VOS AGRADA FERMOS PATIR, I JO COM SEMPRE MESCLANT UNS I ALTRES, JAJAJAJJA, PERO EN DIVETIG MOLT LA VERITAT

QUI SOC? ha dit...

EL MONUMENT CREK QUE ES EL DE LA CARRETERA LES PALMERES.Y ¿NO LI SEMBLA UN POQUET A LA FALLERETA MAJOR INFANTIL DEL 2010?

angeles llopis ha dit...

si , jo tb pense q es marisa¡¡xq tb podia ser encarni pero encarni ja va eixir,, aixina es q jo crec q marisa¡

encarni ha dit...

seré jo altra volta? ji,ji,ji....

MADUIXANA ha dit...

NO EL DIC LO QUE ERES ENCARNI, PERQUE SOC UNA PERSONA MOLT SERIA I MOLT CALLAETA, JAJAJAJA, PERO COM SE QUE TU ERES UNA MIQUETA INTELIGENT SAPS EL QUE ESTIC EN ESTE MOMENT PENSANT...............HA! MA MARE ESTA ASI EN CULLERA PER SI DE CAS..... ESTAS MORINTE DE RISA DE VORE TOT EL QUE ESTEM DIGENT PERO AY, VENGANÇA DOLÇA VENGANÇA, JAJAJAJAJAJA

QUI SOC? ha dit...

aviseume cuan tinq que descubrirme. perque les despistaes de Roser,Eva,Rocio i algumes no an tornat a parlar.

ROSER ha dit...

A SAPS QUI SOC...
EL DIVENDRES PODRIES ANAR A LA REUNIO AMB 2 TRENETES A VORE SI AIXINA HO ACABEM DE DESCUBRIR,XQ JO ENCARA NO HO TINC MASSA CLAR,JAJAJA!!!

jacuie ha dit...

¡AI MARE¡ si pogerem tornar aisa epoca, ¡HE AMIGUA!.

encarni ha dit...

aneu entrant tots els que ha nomenat el QUI SOC.I jo podré parlar,veritat maduixana!

rocio ha dit...

que mes vols que el diguem Encarni, si no dones ni una pista mes...ara ja segur que es Marisa, ajaja

marisa ha dit...

Pues no,no soc jo...i no se qui es....

MADUIXANA ha dit...

SI SI COM DISIMULEN LES GUAPES, PERO NO DIUEN RES LES BANDIDES, JAJAJAJAJA, ESTA MOLT GUAI

MARISA ha dit...

bueno ja m'han dit que em tinc que descubrir.Pues si soc jo ,heu vist que guapeta era de menuda, bueno que ara tambe,jajaja

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics Els bloggers de la Falla Xuquer, no es fa responsable dels comentaris que puguen fer els usuaris en els articles. Es reserva el dret d'eliminar els mateixos en el cas d'atemptar contra la integritat ètica o moral de persones i/o estaments. Tots els logos i marques són propietat dels seus respectius propietaris. Els comentaris i/o noticies són propietat de qui els posteja.