diumenge, 3 de maig del 2009

QUE FELIÇ ERA LA MARE (LLUIS LLACH),canço

. Quan estava tot sol amb la mare, a l'hivern, a la vora del focd'una antiga casa catalana, en un poble petit i polsós, que feliç era, mare, que feliç era jo. I sentia bramar la tempesta, i els pagesos fugir esverats, botzinant perquè la tramuntanaels espolsa la closa i el blat,que feliç era, mare, que feliç era jo.

Quan a casa faltava una cosa, posant-me bufanda i abric, me n'anava corrents a buscar-lai tornava content i arraulit, que feliç era, mare, que feliç era jo.

Quan estava tot sol a la cambra i sentia els arbres cruixiri la gent que passava esverada, m'agafava fort al coixí, que feliç era, mare, que feliç era jo.

I els ocells dormien a les branques i ja es veia el cel clarejant, m'amagava darrera d'un arbre i ho mirava tot, somniant, que feliç era, mare, que feliç era jo.
myspace layouts, myspace codes, glitter graphics Els bloggers de la Falla Xuquer, no es fa responsable dels comentaris que puguen fer els usuaris en els articles. Es reserva el dret d'eliminar els mateixos en el cas d'atemptar contra la integritat ètica o moral de persones i/o estaments. Tots els logos i marques són propietat dels seus respectius propietaris. Els comentaris i/o noticies són propietat de qui els posteja.