dilluns, 11 de maig del 2009

GRÀCIES A TOTS PER PARTICIPAR

¡Ja s'ha acabat la setmana cultural! ¿Què vos puc dir que no sapieu ja? Doncs moltes coses. Puc dir-vos que els actes de la setmana cultural han anat "in crescendo" com les mascletades. Que les xarrades no han sigut multitudinàries (com no ho són mai a Sueca, tracten del que tracten) però s'han quedat molt bé, el lloc on es feien era molt bonic i en cadascuna d'elles hem aprés coses noves. Puc dir-vos, encara que açò ja ho sabeu molts però molts d'altres, no, que el sopar del divendres es quedà de categoria i que la festa posterior, també (encara hi ha qui està buscant les sabates de taló), i que els balls del dissabte feren suar a tots els participants però després agarraren forces amb uns dolcets i una misteleta mentre preparàvem el dia gran de la setmana cultural, el dia de la cloenda, dia complet amb tallers infantils pel matí i l'entrega de premis per la vesprada.
El diumenge pròpiament dit havíem quedat a les 9. Sí, heu llegit bé, a les 9 del matí, jo ho vaig intentar però no podia alçar-me del llit i vaig acudir a les 9'30. Allí ja estava Soni al capdavant dels tallers organitzant i manant (mira que li agrada manar. Soni, guapa, que sé que estàs llegint-ho, un recaet, com diu la nostra amiga Reme) i moltes persones (no vull dir noms per si se m'escapa alguna i s'ofén) ajudant i preparant-ho tot per a unes hores més tard. Cada una asseguda en la seua taula practicant el taller que li havia tocat (jo no haguí de practicar perquè em donaren el més fàcil, afortunadament). Una vegada tot enllestit, ens assentàrem a esmorçar, com no, panaetes de Dúlia (no patisques Pilar, que eixa factura no te la passaré, a eixes panaetes convida la casa). Ací cal dir que Romeu se n'anà a casa per a fer el canvi amb Carmen i no deixar a Mar sola i quan tornà al casal amb la nana ja no quedaven panaetes, però com ell és aixina de tros de pa, es conformà amb un fort aplaudiment, un trocet de coca i una misteleta.
I, a partir d'ahí, ja començaren a vindre els xiquets, de la falla i de fora de la falla i tots a disfrutar, grandets i majors. Al meu parer, un èxit, però no vull enrotllar-me molt per si algú escriu un altre article i acabeu fins el monyo de la setmana cultural.
No vull acabar, però, sense donar les gràcies a totes aquelles persones que, d'una manera o d'una altra (netejant el casal, deixant el cancan per a l'exposició, acudint a les xarrades, fent viatgets a les escoles per arreplegar els treballs i donar llistats de guanyadors, anant el diumenge a comprar rotuladors permanents que no hi havien prou, comprant-se el seu tíquet per acudir a la cata o al sopar, fent gatets de paper, imans de fieltro, maraques d'arròs, voladors de colors, jocs del tres en ratlla, pintant cares i ajudant els xiquets a pintar dibuixos) a totes estes persones i a totes les que ens heu visitat, hageu vingut d'on hageu vingut MOLTES GRÀCIES per fer possible que la Xúquer sone amb força. I a totes aquelles que no heu vingut a res, només dir-vos que no passa res, que vosaltres s'ho heu perdut i que al pròxim any tindreu una altra oportunitat.
Que us vaja molt bé i tingau, de tot cor, una bona setmana.

10 comentaris:

Anònim ha dit...

dona gust llegir els teus articles Dúlia i no pose el meu nom que de seguida em dius que es per cumpliment i no es així, no

Mayte ha dit...

ENHORABONA XICONS/ES, PER AÇO QUE HEU FET, JO HE SEGUT UNA DE LES QUE NO HA POGUT ANAR PERO SE QUE HEU FET UNA FEINA MOLT BONA, I ESOPERE QUE AÇO NO SIGA SOLS PER UN ANY SINO PER A QUE CONTINUE PER MOLTS ANYS

ENHORABONA XUQUERETS

Mayte ha dit...

AHHH, I ENHORABONA TAMBE ALS OARTICIPANTS DE LA NARRATIVA INFANTIL, AQUEST ANY HAN REBUT UNES 137 , AL ANY QUE BE MES
ENHORABONA ALTRA VEGADA

Angeles ll. ha dit...

enhorabona, jo tampoc he pogut acudir, xq entre q he estat de viatge, i q despres m'he de haver ficat al dia totes les tasques, i que el cap de setmana treballi, m'ha segut prou impossible..., pero donar l'enhorabona a les persones q han tingut la iniciativa, i a totes les altres q han participat i o col·laborat, hem senc orgullosa de dir si , aixó ho ha organitzat la meua falla¡¡

rocio ha dit...

Estic d'acord amb l'anonim, a mi tambe m'agrada llegir els teus articles, eres clara, concreta i consisa(era algo eixina la llei de les 3CCC en llengua)

Pues desde el blog tambe anem a donar un aplaudiment virtual a Romeu i a tota la gent que junt amb ell ha fet possible aquesta setmana cultural: plas, plas, plas, plas, plas....

dúlia ha dit...

¡Ai, quina gràcia, l'aplaudiment virtual! No pots imaginar-te Rocío el que em costa ser concisa perquè jo sóc de natural molt rotllera però us agraïsc els vostres compliments. Si voleu descobrir per a quina cosa també tinc un talent natural espere que vingueu el 23 de maig al poliesportiu (crec que serà allí, però no ho sé cert) a vore'ns jugar al bàsquet (estic resant tots els dies agenollà en terra per a què en siguen prou per a jugar i no em toque eixir a la canxa. Ara vore si els meus precs són escoltats). Fins prompte.

Angeles ll. ha dit...

jugueu a basket???jajaaja, jo es q el basket no el domine però quan jugueu a furbet jo m'apunte¡¡¡

rocio ha dit...

Jo clar que jugue a basket, el 23 tinc boda, quasi segur que anire el 30, encara que si es pronte igual m'asome per vore-vos juguar.

Unknown ha dit...

MOLTES GRACIES A TU DULIA, eres genial.
I Gracies també, com no? a Romeu i a tots el que han fet possible aquesta setmana cultural.

VOLEM MÉS SETMANES COM AQUESTA, ALTRA,ALTRA, ALTRA!!!!!!!!!!!!!!,

dúlia ha dit...

¿Rocío? ¿Boda? ¿el 23? ¿no has llegit que estic pregant per a què no faça falta gent per a jugar el 23? No pot ser, hauré d'anar entrenant-me perquè "me temo lo peor". Per cert, Soni, jo recolze completament la teua proposta de més setmanetes com aquesta. Tinc moltes idees per a la propera però ja ho parlarem en persona.

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics Els bloggers de la Falla Xuquer, no es fa responsable dels comentaris que puguen fer els usuaris en els articles. Es reserva el dret d'eliminar els mateixos en el cas d'atemptar contra la integritat ètica o moral de persones i/o estaments. Tots els logos i marques són propietat dels seus respectius propietaris. Els comentaris i/o noticies són propietat de qui els posteja.