dilluns, 20 d’octubre del 2008

¡QUE GUAI, LA PROCLAMACIÓ!

No tinc cap foto però a tenor de les que vaig vore fer per allí estic segura que d'ací poc n'aniran aparesquent.
Jo, personalment, trobe que la proclamació es quedà molt bé. Menjar no en faltà (bueno, vaig haver de demanar als veïns un poquet de tomaqueta però me la donaren gustosos) ni tampoc en sobrà molt, les panaetes estaven de categoria (ai, mare, que la xiqueta no té güela), el pernilet i el formatget, a la gana, el dolcet, ben recibit per tots i l'ambient, el que més m'agradà de tot. Hi havia molta gent i teníem ganes de festa. Crec que els nostres representants estagueren molt ben acompanyats per les seues famílies, amics i per la comissió, que va saber estar a l'altura. Enhorabona a Maria, a Laura, a Eric i a Dolores i a les seues respectives famílies. ¡Visquen les falles i els fallers! (Ai, Carmen, perdona, i les falleres també).
Fins al divendres. Vos recorde que la reunió és extraordinària, que hem d'escollir al representant de l'espiga d'or i hem de parlar d'altres temes que no vull desvetlar ací (ja sabeu, l'espionatge industrial i tot això). I que li toca barra a la colla de Thara, Aïda, Salva, Yorka (¿algú em pot dir açò quin nom és?), Martí, Santi i Blay. Que passeu una bona setmana.
Per cert, sóc Dúlia.

22 comentaris:

ROSER ha dit...

...

Mayte ha dit...

ay, Dulia jo meu vaig passar de categoria, per cert les panaetes de peix, ummmmm, que bones, eres una artista.
Jo tinc fotos del aconteciment, ja les penjare i les vejeu.

rocio ha dit...

El diumenge vaig vore les fotos que habia fet la MAyte i en te un fum...

ROSER ha dit...

Ale Mayte a vore si poses pronte les fotos que jo estava de bodorrio

Anònim ha dit...

¿I tu, Rocío, per on paraves? Perquè Eva ja m'ho digué Esther però tu tens allí dalt dels estandarts una ralleta feta per la teua falta.

rocio ha dit...

Dulia em tirares de menys el dissabte... no penses que no habera volgut anar, pero una te compromisos familars.
Tranquila que la presentacio ja esta al girar el cantó, i ho celebrarem doble, i a mes si eixim a les 6 de la vesprada tenim hores per davant, jajaja

Per cert el nom de Yorka no tinc ni idea si deriva d'altre o es així. Sols tens que vore els noms de tota la quadrilla, ara ja no hi han Manolos, Pacos...ni Pepita, Conchin, Amparito...

Anònim ha dit...

Yeee que guay ens ho pasarem, la veritat es que la falla estague a l'altura hi havia molta gent i tots en ganes de festa.
Gracies a tots i en especial al meu home per la seua sorpresa, que en fereu sentir com si fora el primer any.

Anònim ha dit...

Per cert Mayte que ja se enviar fotos al email. Cuan en descarrege les de la proclamacio les envie al de la falla. No en tinc moltes perque se me trenca la camara aixina que si algu ne te que me les envie al meu email vale! gracietes
lauraeslo@hotmail.com

Anònim ha dit...

YE CHICONES YORKA ES UN COMNOM O SIGUA EL APLLIDO. EL CHIQUET LIDIUEN JOSE YORKA PENELLA Y ES UN BON FICHAJE PA LA FALLA PAL DIA DE DEMA, A TINIU RAO QUE BONES ESTABEN LES PANAETES Y QUE VE SEU PASA EL INSERSO DE IBIZA.

Anònim ha dit...

NO SE LOQUE MA PASAT EL ANONIM ULTIM SOC YO JACQUIE QUE YO DONE LA CAR HEEEE.

ROSER ha dit...

JA HE VIST LES FOTOS DE LA PROCLAMACIO,ESTAVEU TOTES I TOTS MOLT GUAPOS!!XE I MA QUEDAT EN LES GANES DE PROBAR LES PANAETES

Anònim ha dit...

¿Serà per panaetes? ¡Mare meua! Tu avisa Roser quan hages de vindre i ja te'n porte jo per a què les proves. Jo també m'ho passí molt bé. Gràcies per l'aclariment de "Yorka". Al mes que ve, repetim amb la presentació.

Anònim ha dit...

Xicones, com va aixó? El disabte va estar de categoria. Bueno a mi en particular en sobra un parell de xupitets, pero te igual, tot sigua per la companyia (que es la millor que pots tindre) i per la falla (que es la millor del mon mundial). En quant a les panaetes... que vaig a dir que no sapiau vosaltres, les millors intergaláctiques, i la resta del menjar de categoria (a la altura dels comensals)Be, als que no estaguereu eu senc per volsaltres, i als demes, que vos tinc que dir que va ser una festeta de p... mare, i espere que la de la presentació siga millor (q´eu será). Ah, per al meu company jatx(huch en angles) en la presentacio apatrullarem el casal igual pero jo beure cocacoleta, jajajajajjaja, em torrares bandido. Be de categoria eu pasarem. Xe i donar la enhorabona a les nostres falleres majors, presidenta i president infantil. Enguany será un any impresionant.

rocio ha dit...

Tenim una sorpresa rere un altra¡¡¡ la Roser i Jacquie, aso ja va millorant, sense faltar-los als habituals, però quant mes millor.

Laura quina sorpresa vas tindres?....ehhehehe

Marti eres molt bo, però em perc..."jack¡ apatrullant el casal"

Anònim ha dit...

¿No serà el Jack eixe que ja fa temps que va buscant-lo una xicona vestida de cuero negre? ¿Com l'havia de trobar, si estava en el nostre casal?

Anònim ha dit...

Rocio la sorpresa va ser que Juanjo i son pare de la infantil ens tiraren un castell impresionant (al menys per a mi) no me l'asperava ja que l'any pasat ja vaig tindre el meu pero be si vols caldo tin dos tases jejejje

rocio ha dit...

Laura tot un detall, mira que val ixe Cubi, i el pare de Maria (qui de casa s'en va a casa torna)

Les fotos no les has enviat, no?

rocio ha dit...

Laura ja e vist les fotos, despres les penje quant tinga un ratet.

Mayte ha dit...

Xeeeeee, jo tambe meu vaig passar de categoria , pero no pille el apatrullamanet del casal , ajgu meu explica????

Pper fi , dios existe , la Laura ja sap enviar fotos al correu, yujuuuuuuu

ROSER ha dit...

EY MAYTE ARA MAU D'ANSENYAR A MI,VALE?
AH,I A VORE QUAN ENTRA LA ELSA QUE ARA QUE MA MODERNISAT YO DESAPAREIX...

Mayte ha dit...

AIXO ESTA FET ROSER

MADUIXANA ha dit...

LA VERITAT ES QUE EU PASAREM DE ALLI MES BE.
VULLC DONAR LA ENHORABONA A LES NOSTRES FALLERES MAJORS, PRESIDENTA I PRESIDENT INFANTIL, I COM NO A TOTS EL FAMILIARS QUE SENSE ELLS ASO SERIA IMPOSIBLE.
LES FOTOS DE LUXE, I ES NOTA QUE LA GENT TE GANES DE FESTA (¿a que si inserso?) JAJAJA, FALTAREN MOLS FALLERS, QUE COM NO ESPEREM QUE EN LA PRESENTASIO ESTIGUEN

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics Els bloggers de la Falla Xuquer, no es fa responsable dels comentaris que puguen fer els usuaris en els articles. Es reserva el dret d'eliminar els mateixos en el cas d'atemptar contra la integritat ètica o moral de persones i/o estaments. Tots els logos i marques són propietat dels seus respectius propietaris. Els comentaris i/o noticies són propietat de qui els posteja.