dimarts, 21 d’octubre del 2008

LES FALLES DEL 2009 A VALENCIA

Las Fallas ya cuentan con máximas representantes para el 2009



Mientras las candidatas esperaban en sus domicilios la llamada más esperada, a las 19:00 horas del 20 de octubre en el Ayuntamiento de Valencia tenía lugar el Pleno Extraordinario de Junta Central Fallera.

Tras meses de pruebas, desfiles, elecciones y eliminaciones había llegado el momento, todo estaba preparado para conocer a les Falleras Mayores de Valencia 2009

A las 19.30 horas,
la Alcaldesa de Valencia, Rita Barberá, daba a conocer al pueblo valenciano los nombres de las máximas representantes de la fiesta fallera de 2008:

FALLERA MAJOR INFANTIL :
MARIA BERBEL FERNANDEZ
FALLERA MAJOR :
MARTA AGUSTIN FERRANDO

24 comentaris:

ROSER ha dit...

Bon dia xuqueretes i xuquerets, que ja m'ha informatisat!!!

ROSER ha dit...

Hi ha algú x ahí?

rocio ha dit...

Hola Roser¡¡¡
Estic jo, menjant-me l'almorsare, i tu, com va tot?

ROSER ha dit...

Jo estic ací més perduda!!Es que com encara no havia arribat a la era de l'ordenata pos imaginat

rocio ha dit...

Pues ja estas registrà i tot¡¡¡
tu el que no entengues ho preguntes, i intentarem ajudar-te. Ara vaig a fer-me el cafenet, despres si puc torne a entrar, au

ROSER ha dit...

Vale artista ací estaré!

Anònim ha dit...

¿Esteu en el messenger o què? Jo he vist 6 comentaris i he pensat "doncs sí que li interessa a la gent opinar sobre açò de les falleres majors de València", però no, eren les dos maries que estaven xarrant-s'ho. Llàstima no haver-me connectat jo llavors perquè ara, mira, ací a soles escrivint. Que vaja bé.

ROSER ha dit...

Ey Dúlia encara estàs ahí?Una salutació d'una nova cibernauta un poc xduda!

Gemmeta ha dit...

Hola xicones, com esteu???
Roser, ja era hora que el deixares caure per ací, jejejje

ROSER ha dit...

Ey Gemma açò de moment eu trobe algo complicaet,xo m'ansenyaré!!!

rocio ha dit...

Hola Gemeta, com quedares el dia d'Agermants amb la moxila i la casalla? que risa, no habia manera de poder tancar-la, quant no venia un venia altre...

Gemmeta ha dit...

jejejje. Ja te digo.....

Jo que la portava amagaeta, però no se que va passar, que sense adonar-me, la botella ja anava per ahi, de mà a mà, jejejejeje
Però al be, molt be, ho van passar de lujo.

Mayte ha dit...

xica Roser, que cara eres de vore..., mira el dissabte ens quedarem esperant-he, i no aparegueres,ai mare....
Bueno enhorabona de voret per açi , esperem que no et canses molt i anim

QUE wapes que son le sfalleres majors de valencia ,no???
jo ja meu ha papat a la tele i mare meua m´ha aborronat

ROSER ha dit...

Ey Mayte ja era hora que digueres algo,que estaves currant?Jo també he vist 1tros de lo d les falleres majors.RECOLLÓ PANDERETA!!!

ROSER ha dit...

Ey Mayte ja era hora que digueres algo,que estaves currant?Jo també he vist 1tros de lo d les falleres majors.RECOLLÓ PANDERETA!!!

ROSER ha dit...

Açò són fallos d'una novatilla!Xo jo només ho enviat 1vegà!Uff que cacauà tinc,menos mal que estàn fentme algun curset acelerat sinó abandone el barco,ji,ji!

Anònim ha dit...

si queson guapes si les falleres d'aquest any però a mi personalment el que m'ompli i mot es que parlen en valencià a vore si per una vegada ens representen amb la nostra llengua

Anònim ha dit...

¡Ai, l'Alqueria Blanca, com es nota! Jo també estic enganxada, però si maten al Tommy, el diumenge és l'últim dia que la veig. A vore què vol el Pasqual eixe, xe, que se'n torne a Alemanya, a vore allí qui l'aguanta.

Anònim ha dit...

aiiiii no digues això pñer favor no eh, q el tomàs no té que estar mort, em negue,faltaria més i el pascual molt ben dit alemanya o a pastar fang on vulga pero fora ja

Mayte ha dit...

Dulia jo tambe estic super enganxada a L´ALQUERIA Blanca", mare meua estic super intriga, fins i tot porta la sintonia al movil.jejejejejeje

I de fet a mi tambe m´agrda que les falleres majors de valencia parlen en valencia , dona gust sentirles, de momnet...ejejej

Mayte ha dit...

Roser, vec que a tu tambe t´agrda, REDEUUU TONET , ejejejej
En la presentacio ens vegem o tambe et tindrem que posar falta a les fotos del album???
Mira que la teu amiga Ester encara esta maleta de la panxeta, i no es per les panadetes si noooo

ROSER ha dit...

AH NO A LA PRESENTACIO NO FALLE!!AIXO FALTAVA PERDREM ATRE EVENTO FALLERO,NI PENSARO!!!
YA HEU SE YA,Q SEU PASAREU D LO + BE!EY LO Q TOCA,VEGES!!

Mayte ha dit...

Pero Roser , faltaves tu posant ordre, almenys per al ordre de barra ,ja saps que el primer entrent a hora pero el resto, no hi ha queixa,per que fins i tot ens ballaren dalt de la barra, les del 2 torn, pero tu ja saps que poses la chispeta xuquerera,ejejejej

MADUIXANA ha dit...

BUENO, BUENO, BUENO, NIA QUE VORE COM ESTEU ENGANCHADES A LES NOVELETES, PUES EN PENSABA QUE TOT EREN COMENTARIS SOBRE EL TEMA DE LES NOSTRES FALLERES MAJORS DE VALENCIA I RESULTA QUE NO, TINC RABIA PUES NO EU VAIG PODER VOURE,PERO M´ALEGRE MOLT QUE PARLEN EN VALENCIA, A MES SON LES DOS GUAPISSIMES.
ROSSER ARA JA NO POTS FALTAR A NINGUN ARTICLE PER A COMENTAR EL QUE SIGA. ¿VALE? ENCARA QUE JO ESTIC FALLAN MOLT PER CUESTIONS DE FAENA... PERO mas vale tarde que nunca I ASI ESTIC

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics Els bloggers de la Falla Xuquer, no es fa responsable dels comentaris que puguen fer els usuaris en els articles. Es reserva el dret d'eliminar els mateixos en el cas d'atemptar contra la integritat ètica o moral de persones i/o estaments. Tots els logos i marques són propietat dels seus respectius propietaris. Els comentaris i/o noticies són propietat de qui els posteja.