dijous, 30 d’octubre del 2008

DIVENDRES 31, HI HA REUNIÓ

Ho dic per a tots aquells que es penseu que com a l'endemà és festa, divendres no hi ha reunió. Doncs sí. Allí estarem. No sé encara de quins temes tractarem però alguna cosa trobarem i si no, mira quin disgust, soparem, xarrarem, xupitet, xarrarem més, i a la marxa. Li toca barra a la colla número 4: Abel, Carla, Pepa, Emilio, Forum, Eva, Vicent i David.No sé si volia dir-vos alguna cosa més però ara no se m'ocurrix. Que passeu un bon dia, blóguers.

*Dulia

6 comentaris:

rocio ha dit...

Dulia dalt de tot de la pagina tens que entrar "acceder" posar el teu correu i la teua contrasenya. Quant ja estigues dins "nueva entrada".

Gracies per l'informcaio, jo era una de les que tenia el dubte, tu al final que fas, vas al teatre o vens a la falla?

Anònim ha dit...

Vaig als dos llocs. A sopar a la falla i després al teatre (¿què he de fer si sóc aixina d'avariciosa?). Crec que el problema el tinc jo, que la meua germana l'altre dia no sé què va fer amb el seu correu i m'ha desbaratat el meu. Moltes gràcies per la publicació guapa. Demà el convide al que vulgues (abans de sopar, ¿eh?). Bueno, sóc Dúlia.

Anònim ha dit...

GRANNNNN HERMANOOOOOOO DULIAAAAAA???????????
Soc Martí.

rocio ha dit...

jajaja Ok Dulia. Fins a la nit.

Per cert ningu va anar al casting de l'aqueria per eixir en la serie?

Anònim ha dit...

Jo no aní perquè m'enterí el mateix dia i era a Sax, sinó vos haguera comboiat i ens n'haguérem anat a vore.
I Martí, no entenc com a la gent no li agrada el gran hermano, i més a tu, que sembles ser una persona prou sociable i que li agrada la gent i el contacte amb la gent. A mi m'encanta. I no només els resums ¿eh?, que tinc el 24 horas i quan no treballe, ja ho saps. Ara, el 24 horas sí que és més avorrit però els resums estan molt bé. Dúlia.

Anònim ha dit...

NNNNNNOOOO, DULIA NOOOOOOOOO.EM NEGUE A CREUREU. NOOOOOOOOOOOOOOOOO.
Soc Martí

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics Els bloggers de la Falla Xuquer, no es fa responsable dels comentaris que puguen fer els usuaris en els articles. Es reserva el dret d'eliminar els mateixos en el cas d'atemptar contra la integritat ètica o moral de persones i/o estaments. Tots els logos i marques són propietat dels seus respectius propietaris. Els comentaris i/o noticies són propietat de qui els posteja.