dilluns, 6 d’octubre del 2008

ESTEU MORTS ??????

A on esta la gent???,
sincerament hui es un dia molt dur, dur per ser dilluns, dilluns criminal , i dilluns resacos, la majoria tenim que tenim que tindre i donar bona cara despres del dissabte tant apoteosic que tinguerem,ejejejej
Jo almenys estic viva, aixo si a duras penas per que hem fa mal tota la meua persona, mare meua , ja l´any passat no vaig assistir a L´Agermanor i aquest any he volgut fer-ho els dos anys en un , i la veritat que ha valgut la pena, pero tambe dir ...per un poc mes anarem a Cullera a ballar, menudo pateo ens pegarem ,ejjeejje
L´orquesta un 10, es impresionant , crec que vaig a fer-me forofa d´ells, son molt pero que molt bons.
El entrepa, bonissim, o es que jo tenia una fam impressionant, pero el pernilet estaba pera xuplarse els dits i mira que ens alçarem de seguida perque la gelor NO TENIA NOM, clar esta que contra el temps no es pot fer res..., bueno una cassalleta que altra.
I hui a donar bona cara per que jo curre cara el public i la veritat que ganes de res de res,eh...

En fi , se que tinc algunes fotos per ahi, pero vaig tindre un lapsus i vaig deixar la camera en el cotxe per si de cas.
Anire replegant les fots que heu fet vosaltres o si voleu paseules al correu faller, si no ja fare el que puga.


Enhorabona a l´organitzacio, sobretot a les meues amiguetes Rocio i Rojuel, a l´any que ve mes, JO M´APUNTE

10 comentaris:

Amic fep ha dit...

Mayte, si vols, podras tornar a vore esta orquestra el dia 17 de març al meu Cau. Si vens buscam que el que vullgues tens pagat...

rojuel ha dit...

Morts no, però...

Be, que voleu que vos diga jo? Al meu entendre va quedar tot molt be, encara que hi ha coses que es poden millorar; com ja heu comentat una d'elles és la ubicació, altra el fred, contra el qual no podem fer res i la darrera l'actuació de certes persones que no va estar massa encertada.

Aixi i tot jo crec que la gent s’ho va passar be, que és el que preteníem. Com ja has dit, Maytechu, l'any que ve més i millor

rojuel ha dit...

Per cert, moltes gràcies per les paraules de recolzament

MADUIXANA ha dit...

LA ENHORABONA A L´ORGANITZACIO, PUES FOU TOT MASSA PUNTUAL, EL FRET ENS VA TALLAR UNA MIQUETA EL ROLLO, PERO VE. LO DE MIJORAR SI QUE ES DE VERES, PUES NO MES QUE EL ESCENARI HAGERA ESTAT AL REVES, ALGU QUE ES VA PEDRE PER LO MENOS LES LLUMS LES HAURIA VIST,JAJAJA, PERO BUENO, I SI POT SER EL HORARI DE TIRAR EL CASTELL DE FOC, I DE COMENSAR EL VALL QUE SIGA UNA MIQUETA MES PRONTE ( bueno son unes opinions vaig el meu punt de vista ) PERO LA VERITAT EL BOCATA, LES CHARANGES, BUENO TOT DE LUXE....

Anònim ha dit...

Jo no aní però no deixe de reconéixer que té molt de mèrit l'organització d'un esdeveniment on s'arreplega tantíssima gent. Ja és tot un èxit que no passe res, o siga que enhorabona a la gent que participa en l'organització d'agermanats (de totes les falles) però especialment a les nostres, clar.

unrodabars ha dit...

Sense la participació dels fallers AGERMANATS no seria possible,donar-vos les GRACIES una volta més...

Amb l'oratge tenim un conter pendent,dos anys "ha intentat" aiguar-nos la festa.

rocio ha dit...

Mayte m'alegre que estigues contenta de la festa d'Agermants.
L'organitzacio ho fa el millor que pot, sense res a cabit, simplement la gratificacio d'estar i els comentaris que sents.

Com passa en tots els llocs, per molt be que ho prepares sempre hi han imprevistos, l'oratge es un d'ells i la gent que sobrepasa els limits d'alcohol altre, però com han dit altres companys no ens tenim que possar tots en el mateix sac.

Encara que es la 2º festa es com si fora la 1º, ja que l'any passat no va eixir com voliem.
El lloc on fer la festa el dona l'Ajuntament, nosaltres no triem, i menys seguent 1000 persones, no cabem en ningun local, ara la gent ja sap que te que dur una xaqueta per anar Agermants, jajaja

Tambe estic d'acord en que l'orquesta es molt bona, i de segur que ens acostarem al Portal per tornar-la a vore, gracies Fep pero tu nosaps el que has dit...

Els entrepans han millorat respecte a l'any passat, estaben bons de veritat, tambe ho direm al katering.

Gracies a tos per fer una bona festa i ara en pocs dies sabrem quants diners tenim per al Cancer.

Un 10 per a l'organitzacio d'Agermants 2008, que desde les 7 del mati fins les tantes de la nit va estar al capdavant de la festa. ENHORABONA, sou molt bons¡¡

rocio ha dit...

que rollera, jajaja

Anònim ha dit...

tot el que ha parcipitat es té que sentir molt satisfet, ni dir que la gent dirà de tot, però clar eixa gent segur que es la que es posá la samarreta i a la festa, que bonic es parlar o millor dit mal parlar sense tindre ni idea del que ha costat montar una festa així,damunt tots els organitzadors per a poder fer ho han estatr un any treballant i han tret les hores llevant-se hores de son, però eixa gent que només veu els xicotets fallos d'això no vol saber res, i damunt et diuen eiiiii que jo no puc que jo treballe, xe, que jo també i ací estic ajundant a que este somni preciós isca endavant, o no? però aquesta frase no es contesta pq la gent no vol fer mala sang, l'unic que vull dir es que gràcies moltes gràcies a cada una de les persones han fet aço posible enhorabona sou un campeons

unrodabars ha dit...

Jo vos dic que estar al colomar i vore aplegar a tots els fallers amb la mateixa samarreta,votant, cantant i ballant,NO TE PREU!!!

A dures penes no broten les llagrimetes....

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics Els bloggers de la Falla Xuquer, no es fa responsable dels comentaris que puguen fer els usuaris en els articles. Es reserva el dret d'eliminar els mateixos en el cas d'atemptar contra la integritat ètica o moral de persones i/o estaments. Tots els logos i marques són propietat dels seus respectius propietaris. Els comentaris i/o noticies són propietat de qui els posteja.