dilluns, 28 de gener del 2008

SAPS QUI SOC?????


21 comentaris:

Mayte ha dit...

jejejeejejejej,jo si que se qui es,pero vaig a callarmeu avore si el conegeu amics,ejejejejje

Anònim ha dit...

eixe es el rai, t tota la cara

Esther ha dit...

Podria ser el Rai, encara que jo no ho dic amb tan convençuda com juanet.

elsa ha dit...

jo no tinc ni idea de qui es....com canvia la gent,jejeje

Anònim ha dit...

jo me la jue a k es rai te tota la cara,ara imagineuse un cigarret el casco la riñonera i el vespinet roig i entre les cames la caixa de ferramenta i k ixxx el rai...

Anònim ha dit...

yo tampok tink ni idea de ki es perfavor ke algu diga sert ki es ke nia mot intriga..raimundo sera veritat ke eres tu ???

Eva ha dit...

Molt bo Juanet, jo ara que ho digueu tambe pense que es el Rai, pero he de confessar que abans de vore els comentaris no tenia ni p... idea!

Anònim ha dit...

YO NO EL VAIG CONIEXER DE MENUT PERO TE TOTA LA RAO JUANET, CREC QUE SI LA ENSERTAT DE PLE...

Mayte ha dit...

JJEJEEJEJJEEJ,JEJEJEJEJEJE
Xe, Juanet que t´has perdut per açi???

Mayte ha dit...

per cert, Juanet tu no eres el que volia que ens ferem polars per a falles???
Aixo que ?,com has kedat?
hem fem,no hem fem...digues alguna cosa,que igual encara estem a temps

rocio ha dit...

Sino ho digueu jo no sabia qui era, però si que pareix el Rai. La veritat que jo soc prou roïn en vore els pareguts.

Mayte o Juanet polars en la calor que fa???????? Millor camisetes i mes baratet tambè, no?

Mayte ha dit...

Ay Rocio, tu des de que t´has casat el teu home t´ha degut de pasar la calor,per que xica,no es que ens posem un polar de la neu,pero jo ,no ho mire mal,ara que si es que no,pues no....

Mayte ha dit...

Ay i SI ,Enhorabona si que es "EL RAI", l´imatge va ser captada per nostra fallera "LA ROJA", i com el Rai no ens veu a la web,pues mira...jejeejejej,ell s´ho pèrd,no???

Anònim ha dit...

EYY POSEU UNA ARTICLE AON LA GENT SAPUNTE PER ALS POLARS PER MI SI, SEMPRE VENEN BE PA LA NIT O PER A LA DESPERTA, SI VOLEU ES DIR-HO JA

Mayte ha dit...

Ay Juanet,ara et fas el estret,aixo que vol dir de que posem un article,que tu no saps o es que no t´enrecordes???
Ay mare que de no gastarse es perd,uhmmmmm

morales ha dit...

Mayte no correges tant!!! Jo tambe pensaba que era Rai pero tu ho has dit abanç, jejeje

Anònim ha dit...

yO no savia ki eraa..

he llegit els comentaris i he tornat a ixir i ja he vist al Raii

jaj

rocio ha dit...

Mayte tu faras el que voldras, es la meua opiniò i es tan respetable com la teua.

Anònim ha dit...

LO DE LA SUDADERA NO ESTA MAL PENSAT, NO MES PER CAMBIAR QUE SEMPRE FEM SAMARRETES...CREC QUE UN ALTRA FALLA EL ANY PASSAT YA EU VAIG VORE, LO QUE NO M´AN RECORDE SI VA SER EN SUECA O EN LES FALLES DE ASI CULLERA.BUENO QUE ANIREU COMENTANTO...QUE FEM AL FINAL...

Anònim ha dit...

La veritat que no ho havera sabut si no fora per els comentaris, no tenia ni idea!

Anònim ha dit...

Jo Crec que és Rai, perquè té la mateixa careta de bon xiquet...

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics Els bloggers de la Falla Xuquer, no es fa responsable dels comentaris que puguen fer els usuaris en els articles. Es reserva el dret d'eliminar els mateixos en el cas d'atemptar contra la integritat ètica o moral de persones i/o estaments. Tots els logos i marques són propietat dels seus respectius propietaris. Els comentaris i/o noticies són propietat de qui els posteja.