dimecres, 9 de gener del 2008

Compte enrere per a les FALLES 2008


7 comentaris:

Mayte ha dit...

jejjeejejejje,jo tinc totes les revistetes de la falla,vosaltres cregeu que aquesta ens faltara...., ay mare espere que no...

Mayte ha dit...

aneu a la reunio al divendres xicones,vaaaaa???

Anònim ha dit...

OLA ATOTS I TOTES AVORE KE DE SEGUR KE AUQESTA REVISTA NO FALTARA EN LA FALLA NOMES ESTIGA ESTARA EN LA FALLA AEWWW ATOTS

Anònim ha dit...

fallerets i falleretes,no ham puc creure que enguany no hem vestire de fallera no se si ixa setmana eu podria soportar per aixo he decidit ixir de viatge i no estar la setmana que mes disfrute en tot l,any i es que no soc fallera de anar tots els divendres a la reunio i el meu home no macompanya per tal cosa ixa setmana trobe que vaig de acopla y encara que vosaltres no sadoneu de vegades trobe que no estic integra i aso no hem dixa disfrutar com toca. Laura enhorabona!!! estic segura de que seras una bona fallera major molts besos per a tots i dsifruteu que la setmana fallera es fa curta.

Mayte ha dit...

Ay BEA,pues mira les coses som com son,pero per eixa mateixa rao ara ens tens que segir mirant al blog,segint comentant amb nosaltres per que aço no esta creat no slos per als fallers per a tot aquell que vuigua participar i no sols per als divendres sino per a quant a u li vingua be i Bea jo se que tu eres fallera com la que mes pero mira ....tu sabras el que fas.
Pasateu molt be al viatge i tambe ens pots enviar alguna coseta per mosatros poder parlar,no???

Anònim ha dit...

BEA AIXINA COM TE SENS T´ASEGURE QUE NO ERES LA UNICA, PERQUE ENCARA QUE TINGES BONES AMIGES FALLERES PER A DIFRUTAR DE ESTA FESTA, SEMPRE EL FALTA EL TEU HOME AL COSTAT PER A QUE SIGA COM CAL, PERO TRANQUILA QUE SI DEU VOL TINDRAS FILLS I PER ELLS VIDRAS A LA FALLA I ELLS TIRARAN DEL TEU HOME A VIURE ESTA FESTA QUE TAN MOS AGRADA, TEU DIC PER PROPIA EXPERIANCIA. BUENO NO MOS DEIXES DE DIFRUTAR DE LA TEUA COMPANYIA I QUE DISFRUTES MOLT DEL VIATGE....

bea ha dit...

SI SEGUR QU ESTEM EN CONTACTE Y CADA VEGADA ESTIC MES ARREPENTIDA NO SE PERQUE HEM TORNARE A APUNTAR, ES QUE VUIC SER XUQUERETA!!BUENO XIQUETES GRACIETES PER ELS ANIMS.

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics Els bloggers de la Falla Xuquer, no es fa responsable dels comentaris que puguen fer els usuaris en els articles. Es reserva el dret d'eliminar els mateixos en el cas d'atemptar contra la integritat ètica o moral de persones i/o estaments. Tots els logos i marques són propietat dels seus respectius propietaris. Els comentaris i/o noticies són propietat de qui els posteja.