dijous, 3 de gener del 2008

1º ANIVERSARI DE L'ANY


FELICITATS VANESSA

13 comentaris:

rocio ha dit...

Prima moltes felicitats, que teu passes molt be, i ja ho celebrarem este divendres al la reunio, no? jajajaja

Anònim ha dit...

Gràcies! Que conste que t´has portat be, perque hem pensava que faries algún montatge...
Clar que ho celebrarem, ara ja no tinc resaca ja,ja,ja...

Anònim ha dit...

vanesa moltes felicitat eres de les primerenckes... pasateu molt be en el dia del teu aniversari.
Este divendres tot el mon ala reuni ke ya tenim casi ai les falles...
adewww!!

Anònim ha dit...

Moltes felicitats!!!cuans tironets de orella??? jo si que ho se(pero no ho vaig a dir...jejejeje) que la edat no perdona.
Un beset i espere que t'ho pases molt be i te tingues molts regals.

Esther ha dit...

Moltes felicitats de part de LES SERRANO.
Jo si hi ha que celebrar algo en befeeter, i tu??? jejeje!!!!! es broma. Ja m´han dit que s´ho passareu de lujo en nochevieja.
Pues lo dit que teu passes molt bé en este dia. UN BESOT molt gran

Anònim ha dit...

Esther quan vullgues fem la festa Beefeater, perque triunfa de lo mes ¿no Rocio? Perque Eva se´n pasà al Cacique.... La Nochevieja nostra va ser el día 30, i menos mal!!!!!

rojuel ha dit...

MOLTES FELICITATS, VANE!! Que ho passes molt be i que et regalen moltes cosetes. Jo també vaig a la falla el divendres i si hi ha que fer festa del befeater se fa, conteu en mi, jajaja. Be, un besot i que en complisques molts més

rocio ha dit...

Si pareix que ara cadavegada que bec cubates son de Beefeter, pero la nit anterior va ser japonesetes que diu Paski de Peche.
La nochevieja tranquileta, però amb molta risa, i sobretot bon menjar.

Anònim ha dit...

Ola a tots i totes felisitats vanesa .ara dirbos ke ja tan ai els playbaks sainets i ja fa olor a falles Les falles 2008ja tan ai a dew

Anònim ha dit...

MOLTES FELICITATS¡¡¡¡

Mayte ha dit...

Baldo,baldo ,BAldovi que faltava jo per felicitar pero si no curre no tinc ordenador i el cap tenia massa pardalets pero en fi mes val tard que mai....
FELICITATS i anim,jejejejej,jo no vuic quedar per celebrar-ho per si de cas...jejejejej,per cert el meu encara no l´hem celebrat.
BESETS

Mayte ha dit...

FELICITATS vANESSA,JA MOS CONVIDARAS

Anònim ha dit...

FELICITATS vANESSA ,L´ULTIMA FELICITACIO ERA JO, FRAN

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics Els bloggers de la Falla Xuquer, no es fa responsable dels comentaris que puguen fer els usuaris en els articles. Es reserva el dret d'eliminar els mateixos en el cas d'atemptar contra la integritat ètica o moral de persones i/o estaments. Tots els logos i marques són propietat dels seus respectius propietaris. Els comentaris i/o noticies són propietat de qui els posteja.