dilluns, 28 de gener del 2008

NO HA POGUT SER...

Com be sabeu, el passat divendres dia 25 de gener de 2008 ve tenir lloc al nou Cau Multiusos la entrega de premis dels campionats esportius que organitza la Junta Local Fallera de Sueca, a càrrec de la Fallera Major i la seva Cort d'Honor.



Aquest és el primer acte que es realitza en aquest recinte, i jo, malauradament, no vaig poder assistir. He sentit dir que no hi havia massa ambient, que no va ser una entrega de premis tan multitudinària com estem habituats a veure. No obstant m’haguera agradat estar allí, se que de la falla Xúquer va assistir poca gent, potser perquè no sabíem que l’acte anava a tenir lloc aquell dia, potser perquè per qüestions personals no podíem anar... La qüestió és que em va saber molt mal no poder acompanyar a un amic al qual aprecie molt, Blai Redondo i Oltra, gran faller i gran persona, que recollia el tercer premi del campionat de frontó.



Des d’ací li donem les gràcies, també al seu company, Marcos, per represetar tan be la falla Xúquer, li donem la més sincera enhorabona i l’animem a seguir jugant igual de be o millor, a veure si el proper any es fan amb el primer premi. Moltes felicitats!!
*Article de Rojuel

14 comentaris:

Mayte ha dit...

Ay,Blaiet,jo no sabia que tu estabes per la labor,jejejejeje,es broma.
La veritat es que jo no tenia ni idea de que eixe dia el casal multitudinari anaba estrenar-se per als premis,pensaba que ho farien per als dels play-backs,mira... no se per que.....
En fi ,Blaiet enhorabona i esperem que l´any que be,et fases tu carrec dels esports al blog de la falla,ja veus que jo en aixo no m´entere i almenys tu ens podries posar al dia,no???
que et pareix??? ja seria hora de que tu,BLAI,et tirares al rotllo i de una vegada DEBUTARES amb algun articulet,no creus???? jeejejejejej

Mayte ha dit...

Ay,Blaiet,jo no sabia que tu estabes per la labor,jejejejeje,es broma.
La veritat es que jo no tenia ni idea de que eixe dia el casal multitudinari anaba estrenar-se per als premis,pensaba que ho farien per als dels play-backs,mira... no se per que.....
En fi ,Blaiet enhorabona i esperem que l´any que be,et fases tu carrec dels esports al blog de la falla,ja veus que jo en aixo no m´entere i almenys tu ens podries posar al dia,no???
que et pareix??? ja seria hora de que tu,BLAI,et tirares al rotllo i de una vegada DEBUTARES amb algun articulet,no creus???? jeejejejejej

Esther ha dit...

Enhorabona Blai, avore si no para la sort i seguim pujant a l´esceneri del nou cau per a arreplegar premis, jejeje!!!!!!!

elsa ha dit...

Enhora bona Blai i Marcos!!!jo tampc sabia res de q donaren uns premis,com de normal ho donen per falles,pero be a latra no mos ho pedrem.

Anònim ha dit...

Aso ya no para el proxim sera en el sueca park arreplegant el del play bak avore si nia sortt i mos cau algo..
Mayte debutar en algun article aixo ami no me se dona masa be..jeje.
va xikets i xiketes ke ya keda menos...adewww!!

Anònim ha dit...

BLAI LA MEUS MES SINSERA ENHORABONA, YA QUE TEU MEREIXES , PERDONA PER NO HABERTE ACOMPANYAT EN EIXE DIA, PERO SINSERAMENT NO EU SABIEM, PUES DE VERES QUE M´AGUERA AGRADAT ANIMARTE I APLAUDIRTE, PUES ESTAS MOLT INVOLUCRAT EN CASI TOTS EL ACTES I ACONTESIMENTS QUE NIAN EN ESTA FALLA, NO MES FALTA QUE TAMBE T´ANIMES EN EL GRUP DEL SAINET... LA ENHORABONA I COM DIUS , AXO NO MES A FET QUE COMENSAR XIQUETS A PER TOTES.... ANIMO

Anònim ha dit...

BLAI LA MEUS MES SINSERA ENHORABONA, YA QUE TEU MEREIXES , PERDONA PER NO HABERTE ACOMPANYAT EN EIXE DIA, PERO SINSERAMENT NO EU SABIEM, PUES DE VERES QUE M´AGUERA AGRADAT ANIMARTE I APLAUDIRTE, PUES ESTAS MOLT INVOLUCRAT EN CASI TOTS EL ACTES I ACONTESIMENTS QUE NIAN EN ESTA FALLA, NO MES FALTA QUE TAMBE T´ANIMES EN EL GRUP DEL SAINET... LA ENHORABONA I COM DIUS , AXO NO MES A FET QUE COMENSAR XIQUETS A PER TOTES.... ANIMO

Mayte ha dit...

Ay,mare...com que tu no vals,saps massa que açi tot val i tot es bo,el que passa que jo dels esports no tinc ni idea i no puc posar res si no m´informeu,jejejeejje,que be que m´ha kedat,veritat?
Aixi que aneu tirant-se al bou i almenys ens feu aplegar les fotos i vorem el que es pot fer.

Mayte ha dit...

Atot aixo tot aquell que tinga fotos del play-back i vuiga que gaudim d´elles,que ens les façen passar als correus o els divendres a les reunions,per favor,va tireuse al rotllo que se que hi han moltes per ahi que valen la pena,no Laura...tant que parles i a on estan les teues,kari...

rocio ha dit...

Enhorabona Blai i Marcos m'alegre que guanyareu un premit a l'esport.
Parant-me ara a pensar he recordat quant totes nosaltres formavem un grup de basket, i erem de les millors.

Les fotos les te Elsa.Cuenca va fer unes 600 fotos(unes quantes¡), quant se les copien les dels play-bcaks mos les passaran.

Per cert com ha quedat el finde per Madrid?

Anònim ha dit...

Maite carinyet encara les tinc dins de la camara,les tinc que traure i grabarles en un cd te les donare lo antes posible, encara no he pogut jejeje
Per cert Blai no tenia ni idea de lo dels premis no m'havien avisat sino segur que havera anat, ara cuan agarre al pelayo....

Anònim ha dit...

ola soc una xketa de la vostra falla i voldria fikar un anuncia com es fa??

Anònim ha dit...

jo si que vaig estar allí, per altres questions ( acompanyar a Faustí com a presentador del evente ) i la veritat és que hi habia gent de totes les falles i nosaltres erem 3 ( blai , rafa i jo), va ser un poc trist, pèro bo si no es va dir a la reunió , la gent no s´entera de rés. En fi alàltra volta més. ( péro aplaudirem ben fort).
Eli.

rocio ha dit...

Fallereta no se a que te refereixes amb un anuncia, si es un article o fotos al correu que hi ha a la paguina del blog.

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics Els bloggers de la Falla Xuquer, no es fa responsable dels comentaris que puguen fer els usuaris en els articles. Es reserva el dret d'eliminar els mateixos en el cas d'atemptar contra la integritat ètica o moral de persones i/o estaments. Tots els logos i marques són propietat dels seus respectius propietaris. Els comentaris i/o noticies són propietat de qui els posteja.