diumenge, 20 de desembre del 2009

SAPS QUI SOC??????


11 comentaris:

Anònim ha dit...

qui de tots ?.

INMA ha dit...

alaaaaaaaaaaaaaa!!!jo se qui son tots

fanny ha dit...

jejeje jo tambe se ki son,se suposa k el ke tenim k adivinar es el penultim de la xicona pacalla.es molt facil te la matiexa cara k ara.

Anònim ha dit...

jo no soc fallera de la vostra falla pero soc la mare de la xica de la foto y els conec a tots. Que alegria vorelos tan xicotets.

Desiree ha dit...

jo crec que es Marti ?el amic de Santi

rocio ha dit...

jajaja jo le conegut... al segon de ma dreta, te la materixa careta que ara. La xiqueta i la reesta de menuts no se qui son.
Una pista te la seua casa i la de s'ha mare al barrio indio...

MADUIXANA ha dit...

AY PER FAVOR QUE GUAPES CUANT EREN AIXINA, EL MEU MARTI I COMPANI.... , JAJAJAJA AHI PAREIX QUE SIGUEN BON XIQUETS I TOT, AJAJAJAJA, BUENO VA EN EL FONDO SI QUE SON BON XIQUETS.... MOL BO, AHI ENS DONEM CONTER COM CAMBIEN....

Blaiet ha dit...

olaaaaaaaaaaaaa som yo i marti.mare meua aixo en en la escola jardi un dia de catalinetes ke va ploure jeje estik femme major

MADUIXANA ha dit...

PERO A LA CARRERA, AJAJAJAJAJAJA, JA ERA HORA QUE FERES ACTE DE PRESENCIA BANDIDO

rocio ha dit...

Jo no habia conegut a Marti, pero supose que serà el de galtetes rojetes, jajjaa
Blai te la mateixa careta...

Mayte ha dit...

home pues siiiiiiiiiii, Blaiet t´has perdut per açi.jajajajajajajajaja

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics Els bloggers de la Falla Xuquer, no es fa responsable dels comentaris que puguen fer els usuaris en els articles. Es reserva el dret d'eliminar els mateixos en el cas d'atemptar contra la integritat ètica o moral de persones i/o estaments. Tots els logos i marques són propietat dels seus respectius propietaris. Els comentaris i/o noticies són propietat de qui els posteja.