divendres, 4 de desembre del 2009

Nostres Falleres Majors¡¡¡¡

Bon dia xuquerets.Som Ainhoa i Desirée.Ens em decidit a participar amb el blog de la falla i em volgut contar un poc tot el que estem vivint.Primer de tot volem mostrar-vos els nostres trajes que per a nosaltres son els millors.



També tots els nervis que hi han en les nostres cases es a dir les mamis i els papis, però vos dic una coseta , les mamis son les que mes perque volen que ixca tot perfecte pero que hi ha que fer(son del inserso).Però aço ens dona forçes tant a la meua cosina com a mi.El que passa es que nosaltres no ens ho cregem , creiem que era un somni que mai es faria realitat, pero per fi ha arribat.Crec que jo (DESI) estic molt de temps esperant-ho ,desde que va naixer la meua cosina al 2000 estic pegant la palisa, ja que per circustancies no vaig poder disfrutar-ho quant era menuda (com tots sabeu) espere disfrutar al maxim en companyia de la meua cosina Ainhoa , del president infantil Ivan i també en companyia del president mon tio David.També m'agradia dir que la proclamació es va quedar molt guay. Després de tant de secretet l'espera ha valgut la pena, perque quant comença el acte va ser molt emocionant, la sorpresa dels nostres germans que mai ens ho haverem esperat i també de les nostres amiges que ens presentaren davant de tota la falla com a FALLERES MAJORS.Plorarem molt de alegria sobre tot jo(DESI) peró era perque mai em podria creure que ja era la FALLERA MAJOR de la meua falla, junt la meua cosina ho disfrutare molt mes.La meua cosina esta molt ilusionada perque si la sentiu parlar de la emoció que te de ser la FALLERA MAJOR INFANTILde la seua falla, vos cauria una llagrimeta.En la presentació ens ho passarem molt bé.Ja que també tingerem moltes sorpreses , el nostres padri i tio Paco va pujar com a mantenidor i ens va dir unes paraules molt boniques.Pero bé ,grasies per fer-nos disfrutar de la nostra presentació . VISCA LA FALLA XUQUER I LES SEUES FALLERES MAJORS
*article de Dessi

5 comentaris:

encarni ha dit...

carinyet,eres la millor de totes i lo que mes feliç en fá es que la meua filla(la teua cosina)junt a tu,son pare e ivan sera la fallera major infantil mes feliç que ningú es pot imaginar.també tinc que agrair a tots i a totes,la presentació que les meues xiquetes han tingut,ja que no hi han prou paraules per agrairo,desde el decorat fins la organització.Moltes moltes gracies....

rocio ha dit...

Ja paregut la perduda...jajjaa

A la falla hi ha mitja comisio que esta vinculada a la vostra familia, pero els que no ho som tambè estem contents per els vostre reignats, desitje que ixca tant be com els dos actes ja celebrats, ara ja sols em queda tornar a felicitar als quatre representats i dir-vos que feu estabeu molt guapos.

Esther ha dit...

Jo m´unixc a la felicitació de Rocio. Dir-vos que ja heu passat dos dures proves, com són la proclamació i presentació, i per supost que heu aprovat amb un 10. Tot perfecte. Els traje xulíssims, i elles ixe dia guapíssimes. Ara a disfrutar tos¡ts de cada moment que les falles són quatre dies i ja n´hem passat dos...........

Mayte ha dit...

XIQUES QUE TINC QUE DIR JO, MARE MEUA, DESSI JA ERA HORAAAAAAAAAA, JA ESTAS PER AÇI ,VEUS COM NO ES TANT DIFICIL ARA TENS QUE FER QUE EL ERULO NO PARE, VAL?
PER CERT ENHORABONA, QUE AÇO JA ESTA AHI

MADUIXANA ha dit...

JO QUE VOLEU QUE VOS DIGA LES FAMILIES ESTABEN MEGA NERVIOSES, EMOSIONADES I CONTENTES, DE VORE COM TOT ANABA MOL BE, TOTS UNITS, BON ORATGE,I TAN FAMILIA COM AMICS GAUDINT DE LA VOSTRA FELICITATS QUE EN VA CONTAGIAR A TOTS. JA TENIM DOS ACTES PERO ENCARA ENS FALTEN MOLS MES, EN ELS QUE VOS DESITGE IXQUEN IGUAL PUES DEMUNT TINDRE AFEGIT L´AGOTAMENT DE TOTES LES FESTES FALLERES JUNTES. LA MEUA ENHORABONA A LES TRES FAMILIES PRESI MAJOR JUNT LA SEUA FILLA, PRESI INFANTIL I COM NO NOSTRA FALLERA MAJOR, QUE EL PUC ASEGURAR QUE LA COLLA D´INSERSO EL FAREM MOL DE COSTAT

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics Els bloggers de la Falla Xuquer, no es fa responsable dels comentaris que puguen fer els usuaris en els articles. Es reserva el dret d'eliminar els mateixos en el cas d'atemptar contra la integritat ètica o moral de persones i/o estaments. Tots els logos i marques són propietat dels seus respectius propietaris. Els comentaris i/o noticies són propietat de qui els posteja.