dimarts, 29 de desembre del 2009

EL DARRER DEL 2009...

¿I hui? Qui complix anys? No podia ser altra que Inmaculada, "alias" la prima. Que puc dic jo d'ella? Doncs no sé per on començar; Com a persona és una xica molt simpàtica, agradable i extrovertida; Com a fallera no tinc altres paraules per a d'ella que no siguen aquestes: "eres la number one"; I per a finalitzar com amiga és una persona que sempre, però sempre, que l'has necessitada ha estat ahí, al teu costat, tant per a lo bo com per a lo dolent. Ai amiga quina nitvella li donares a ta mare ara fa 21 anys!!.


Moltes felicitats d'una amiga que t'estima molt. Besos.



* Article de Fanny




HUI ES EL ANIVERSARI DE INMA, PERSONA QUE PAREIX MOL SERIA, PERO D’AIXO RES, I SI A MES VA ACOMPANYA DE LA SEUA BESONETA FANNY, BUENO PERILL SEGUR. ÉS AMIGA AL 100% DE DESSI LA NOSTRA FALLERA MAJOR, I ENCARA QUE LA FESTA ELS AGRADA COM LES QUE MES, TENEN UN AGUANT QUE NI ELS CONILLETS DE DURACELL, TAMBÉ ES UNA PERSONA MOL VERGONYOSA (encara que no ho semble) I ENGUANY ESTA FENT UN GRAN ESFORÇ, I EN MOLT DE GUST PER ESTA AMIGA QUE ENGUANY ESTA FENT REALITAT EL SEU SOMNI (la nostra fallera major).

QUE MES VOLDRIA JO ARA, PODER FER REALITAT ALGUN DEL SEU SOMNI, I NO SOLS JO, SINO TOTES LES PERSONES QUE LA CONEGEN TAMBÉ. PER EIXE MOTIU, NOMES TINC LA POSSIBILITAT QUE DESDE AÇI DESITJARTE MOLTES FELICITATS EN EL TEU ANIVERSARI, QUE PER CERT VOLEM FOTOS DE LA CELEBRACIO QUE PUGUES FER. I COM NO, TAMBE VOLEM UN XUPITO TOTES LES DEL INSERSO, BUENO VA TAMBE LES DE IBISSA


BESETS GUAPA I DISFRUTA EL DIA A DIA AL MÀXIM.



* Article de Maduixana

13 comentaris:

MADUIXANA ha dit...

BUENO JO JA T´HE FELICITAT ESTA MATINA, JAJAJAJA, PERO ASI NO PUC FALTAR COM DE COSTUM, BUENO XIQUETA, ELS MEUS MIJORS DESITJOS PER A TU I FELIÇ ANIVERSARI, PUES JO PER SI DE CAS ESTABEN LES TEUES AMIGUES EN OBSAI...... TAMBE HABIA ENVIAT UNA FELICITACIO PER A QUE LA PENJAREN EN EL BLOG, PERO COM ERES TAN ESPECIAL LES AMIGES NO EL PODEN FALLAR, PER AIXO ELLES S´HAN ADELANTAT I EN POQUES PARAULES T´HAN DESCRIT.... FELITATS GUAPA, TAMBE DE PART DE AÏDA, J.P. (meu fill)

INMA ha dit...

moltes gracies jejejeje!!!

rojuel ha dit...

Moltíssimes felicitats prima!! Espere que pa sses un gran dia junt als teus i que ho celebres com cal. Per molts anys!! Besos

ROSER ha dit...

INMA MOLTES FELICITATS XAFAETA!!!!BESETS!!!

dúlia ha dit...

Felicitacions per a una persona que sí que és veritat que és tímida encara que no ho semble. No tingues por de mostrar-te tal i com eres perquè t'ho vals la pena. Jo no sóc ni d'Eivissa ni de l'Imserso, sóc Dúlia, de Sueca i també vull un xupito al divendres que ve.

fanny ha dit...

xeeeeeeee maduixana com podia olvidarme del cumple de la meua amiga,en lo pelma k es esta persona no el pots ni olvidar del seu nom,jejejeje.moltisimes felicitats.

Mayte ha dit...

felicitats inma
que teu pases molt be
i jo que ho puga vore

Desiree ha dit...

Moltes felicitats amiga.espere que ho disfrutes al maxim amb els teus.Ja estas feta un iaia amb 21 anyets.FELICITATS!!!!!!!!!

thara ha dit...

Bueno moltes felicitats Inma.. un poc atrasaes pero buenooo...

besets

encarni ha dit...

de part de la primera dama,moltes feliçitats,de tot cor.i....lo que a dit fani en eixe article tan xulo(ara que a les de ibiza les a ficat al final,com si se li hagera olvidat....)espere eixe xupito dels teus 21 anys.

uetxo ha dit...

21 anys i prou! jo vos en feia a les tres chafaetes lo menos 33 en lo pronte que es retireu els dies de vall, esteu bones per pujar al autobus , bueno moltisimes felicitats per mols anys mes i aixo de vergonyosa jo no meu crec

laura ha dit...

Moltes felicitats en un poc de retras!!!jejeje

JACQUIE ha dit...

Perdona a la mama postisa per no aberte felicitat antes, pero no he tengut temps, pero de tot cor el done les meues FELICITATS.

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics Els bloggers de la Falla Xuquer, no es fa responsable dels comentaris que puguen fer els usuaris en els articles. Es reserva el dret d'eliminar els mateixos en el cas d'atemptar contra la integritat ètica o moral de persones i/o estaments. Tots els logos i marques són propietat dels seus respectius propietaris. Els comentaris i/o noticies són propietat de qui els posteja.