dijous, 26 de novembre del 2009

Festeta al Box

El divendres pasat, com d´un divendres es trata-se, ens dirigirem cap a la falla per a sopar i sentir la reunio. Bueno, sabiem que no era un divendres normal, ja que xuquerets de la nostra falla habien montat una festeta en el box, aixi que comensarem a envotinar a la gent per a que vinguera, primer a Yacky i a la Mami.(foto


Com podeu vore, no ho tinguerem dificil...Despres comboiarem al resto de la gent, pero com que hi hava gent que endema treballaba i tot pos sols sha puntaren, Dulia, La Roja, Cuenca, el Rai, etc.


Ens ferem uns quants xupitos, uns cubatetes, fins acabar aixi.....!!!(foto 3)Menos mal que estabem mosatros serenes.. (o per lo menos asta ixe moment)La nit va estar molt be, ballarem, beguerem, ens riguerem

Pero no podem finalitzar aquest article sense nomenar als nostres camarero xuqurets, que es portaren molt be amb nosaltres.


En fi, la nit que tan sols era fermos un cubateta i a ca, acaba amb uns quants cubatetes, quedanmos asoles fanny i jo i menos mal que trobarem companya.




A vore si a laltra sha punta mes gent a aquestes festetes.


*articles per Inma i Fanny

8 comentaris:

jacquie ha dit...

INMA I FANNY: sin comentaris`per les fotos penxades, ja parlarem. PERO XUQUERENS la mami i jo mos eupasarem molt be. pero anabem de ñiñeres no pensue mal.

La Mami ha dit...

Queda terminantment PROHIBIT! pujar este tipus de fotos.
Si encara estavem en el casal i encara no haviem begut, com feiem cara de bufaes?
Jackye ahi estem perguent el caché, pero te igual ens ho pasaremm molt be.
Ara que a Fanny i a Inma els fare jo un escoltet.

Anònim ha dit...

jajaja, va no senfadeu si tots saben que son fotos de coña, pa ficarli un poquet de humor a la cosa jajaja, sou uniques!!!

MADUIXANA ha dit...

SERA POSIBLE LO QUE JO EN VAIG PÈDRE, QUE VE QUE SEU PASAREU, MAMI I JACHY AI LES DEL INSERSO TENIM QUE ESTAR A TOT I NO TENEN QUE PODER EN MOSATORS, ME CACHIS QUE RABIA, I JO EN EL BOX QUE TINC EN CASA EN TOTS EL MALALS, SERA POSIBLE, ESTE DISABTE SI NO PASA RES ME LA TINC QUE VENGAR DE TOT, AJAJJAJAJAJAJA

Gemmeta ha dit...

les fotos son molt bones, jajajajaja

inma ha dit...

perdoneu el anonim soc jo!!!

Mayte ha dit...

molt bo, jajajajajaj

rocio ha dit...

jajja pues estan xules les fotos, JAcqui pareixes la de la propaganda de PAnten, en la melena al viento, ajajaja

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics Els bloggers de la Falla Xuquer, no es fa responsable dels comentaris que puguen fer els usuaris en els articles. Es reserva el dret d'eliminar els mateixos en el cas d'atemptar contra la integritat ètica o moral de persones i/o estaments. Tots els logos i marques són propietat dels seus respectius propietaris. Els comentaris i/o noticies són propietat de qui els posteja.