dilluns, 9 de novembre del 2009

¡¡¡AI, QUIN DECORAT!!!

De la reunió de la setmana passada, només dir-vos que la picadeta de Rafa estava molt bona (favetes i boquerons), que els xiquets que isquen al play-back infantil (de concurs o no) que vagen els diumenges, a partir de les 10 del matí a assajar al casal (jo ho veig molt matí però Cuenca em digué que sí. Si aneu i no hi ha ningú, s'encareu a ell). Les entrades per a la presentació es posaran a la venda tots els divendres a partir de ja, de 8 a 10 de la nit en el casal, les porta Maduixana. Tota aquella fallera que sàpia que ha d'eixir, que ho diga, infantil o major, dóna igual perquè aixina ens fem el compte de les flors. I, per últim, però no per això menys important, EL DECORAT S'HA DE FER i quedarà molt xulo si ho fem com toca, però té molta faena i el divendres ja començaren a tallar suro. A saber els horaris per a tots aquells que vulguen vindre a treballar: entre setmana podeu anar vesprada i/o nit, el divendres després de la reunió podeu quedar-se fins a les 4 del matí mentre xarreu i es feu algun cubateta, els dissabtes per la vesprada estarà Romeu i companyia en el casal i els diumenges pel matí, entre cançoneta i cançoneta dels xiquets, hi haurà alguna cosa que fer. Com veieu, qui no ve és perquè no vol perquè l'horari de treball és ben ample.
Crec que ja està tot. Si voleu dir la vostra opinió, no deixeu de vindre a les reunions. Que passeu una bona setmana.

2 comentaris:

rocio ha dit...

Gracies Dulia, encara que jo aquest divendres sí que vaig estar a la reunio (si em sentira Julian diria "tu estagueres xarrant bona cosa". En quant al sainet ja me le llegit, no es molt dificil, però ix prou eh? bandida!!

Done fe que aquest any el decorat te molt de curro, però quedarà molt xulo, te molt de suro que tallar i pintar, però sobretot Romeu moltes mides que traure, per a flipar!!

Encarni porte les teues fotos darrere, quant tinga temps vaig posant-les, jo ja les he vist i me rist molt en algunes, ja vos les comentare.

Mayte ha dit...

jo no vaig estar pero si que he vist el cau, estant deixant.lo molt xulo
i de fet crec que el decorat estara molt mes guay

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics Els bloggers de la Falla Xuquer, no es fa responsable dels comentaris que puguen fer els usuaris en els articles. Es reserva el dret d'eliminar els mateixos en el cas d'atemptar contra la integritat ètica o moral de persones i/o estaments. Tots els logos i marques són propietat dels seus respectius propietaris. Els comentaris i/o noticies són propietat de qui els posteja.