dilluns, 2 d’abril del 2012

VIVÈNCIES D'UN ANY D'IL·lUSIONS

Recorde aquell 6 de Maig del 2011, aquella reunió en la qual, em feren saber que era jo la Fallera Major de l'any 2012 de la Falla Xúquer.

No es poden explicar els pensament que et poden arribar a passar pel cap. Pensaments de fantasia, nervis, por, alegria…, però a la fi, tot forma part 'una sola paraula, IL.LUSIÓ. Il.lusió per fer realitat un somni que tota bona fallera ha de complir.

Com no, el meu iaio postís em va fer el meu primer vers i poguérem sentir aquell famós:

-I ALSEU LES COPES AL VENT I BRINDEU!!!!!!!.

Tots felicitant-nos, brindant per un nou any replet d'experiències falleres, de bona gent, de germanor fallera, de felicitat, de comboi i sobretot de ganes de passar-s'ho bé.


4 comentaris:

ROCIO ha dit...

M'ALEGRE MOLT QUE TINGUERES UNES BONES FESTES!!!
Aquests any será innoblidable per a tu, i per a mi tambe, sobretot el dia de la teua proclamacio, jajaja
Gracies a tu i a la teua famili per a tractar-nos tan be i que no ens faltara de res.
Has segut una bona fallera major, has cumplit amb tots els actes i sempre amb un sonriure a la cara.
VIXCA FM 2012 XUQUERISIMA!!!!

Martí ha dit...

Rocio te rao en tot el que a dit, m' aderixc al seu escrit. Has sigut molt bona fallera major i la tueua familia ens ha tratat molt be i ens hem sentit en ta casa com en la nostra. La foto q' eu triat en la primera m' agrada molt al recordar amb vosaltres a José, l' ome de virgi, al cual hem tirat de meins estes falles. Tronant a tu Inma, m' alegre molt qu' el teu somni s' haja cumplit de categoría.

rojuel ha dit...

Totalment d'acord... M'alegre que hages disfrutat del teu regnat, de segur serà un any inoblidable per a tu. D'altra banda, felicitar-te per representar la nostra comissió com ho has fet, i sempre amb un somriure als llavis. Finalmet, agrair-te, al igual que a la teva familia, el tracte que ens han donat, realment m'he sentit com a casa. Visca la FM!!

MADUIXANA ha dit...

M'alegre molt que adjes difrutat molt pues es senyal que totes les teues ilussions han segut cumplides Grasies per haber-mos representat en eixa simpatia que tant el caracteritza guapa

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics Els bloggers de la Falla Xuquer, no es fa responsable dels comentaris que puguen fer els usuaris en els articles. Es reserva el dret d'eliminar els mateixos en el cas d'atemptar contra la integritat ètica o moral de persones i/o estaments. Tots els logos i marques són propietat dels seus respectius propietaris. Els comentaris i/o noticies són propietat de qui els posteja.