dimarts, 24 d’abril del 2012

LA PRESENTACIÓ

I ara hem arrivat al dia de la presentació, un dia molt esperat per mi.
Aquest dia estaba "atacàª!!!
És el dia que et sents com una reina rodejada de tota la seua cort.
No feia mes que pensar i dir, ja venen??, que vinguen ja!!!, puffffffffff que nervis...




Per fi vingueren a per mi, i a Fanny va ser la primera que vaig vore,

després al president David i a Marta la Fallera Major eixint.

Després entrà la xaranga al complet en casa, i començaren a tocar, (tot seguit ma mare es donà compter que quasi li trenquen tota la cristalleria i vaixella).

En arribar  al "Cine Lido", uns quans "bailoteos" i comensa la Presentació.

Per a que pujara jo, faltaba molt, així que vaig estar  tot l'acte sense poder parar del nerviosa que estaba. Però per fi m'arrivà el moment, em tocà pujar, uns regalets per ací, uns altres per allà i comença a sonar l'himne de València, música que tots els anys em posa els pèls de gallina.

Una vegada finalitzat l'acte, els nervis em passaren i ja canviada de roba em vaig dirigir cap al cau, on hi ha discomòvil.

Va ser una nit molt bonica i especial per mi.

Donar les gràcies a tots els que estigueren en la Presentació, i tots els que ajudaren a que este acte eixira perfecte.





3 comentaris:

dúlia ha dit...

Tens raó. Va ser una nit molt bonica i el ball divertidíssim. Personalment també m'agradà que Marta s'acomiadara amb unes paraules. ¡Que xulo!

MADUIXANA ha dit...

Ay Inma una imatge val mes que mil paraules i no mes tens que voret la careta, va ser una emosiò i una alegria molt gran, que va ser el teu somni convertit en realitat, i aixo m'alegra molt, pues en diners no es paguen les ilusions, alegries i bones sensacions.....

Gorgo ha dit...

Va ser una nit molt bonica, divertida i especial per a tu i per a nosaltres que compartiem la teua feliçitat , una nit que ja anunciava que anava a ser un bon any amb una fallerota de cap a peus. FELIÇITATSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics Els bloggers de la Falla Xuquer, no es fa responsable dels comentaris que puguen fer els usuaris en els articles. Es reserva el dret d'eliminar els mateixos en el cas d'atemptar contra la integritat ètica o moral de persones i/o estaments. Tots els logos i marques són propietat dels seus respectius propietaris. Els comentaris i/o noticies són propietat de qui els posteja.