dimarts, 17 d’abril del 2012

VIVÈNCIES D'UN ANY D'IL·LUSIONS: Les presentacions



Com tots sabem la fallera major i el president tenen que anar a visitar a les falles de Sueca, Mareny i Perelló el dia de la seua presentació, i nosaltres també anàrem. La veritat és que és una sensació extranya, ja que jo era la representant de la nostra comissió.
Les primeres vegades que em van cridar, vaig pujar amb un poc de vergonya, però ja les altres em vaig acostumar, i és una experència molt bonica poder visitar totes les falles del poble el dia de la seua presentació i conéixer a les representants de les altres comissions.
Es un sacrifici que has de complir i que jo vaig complir amb molta il·lusió i sobretot, amb moltes ganes.

2 comentaris:

MADUIXANA ha dit...

Moltes grasies als dos pues tant tu Inma con David eu representat a la nostra comisio en mols d'orgull i simpatia, a mes eu disfrutat d'espirit faller al 100%

Martí ha dit...

Estic d' acord amb Maduixana. Ens eu representat de categoría a la falla. Enhorabona als dos i felicitats per el teu reinat Inma.

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics Els bloggers de la Falla Xuquer, no es fa responsable dels comentaris que puguen fer els usuaris en els articles. Es reserva el dret d'eliminar els mateixos en el cas d'atemptar contra la integritat ètica o moral de persones i/o estaments. Tots els logos i marques són propietat dels seus respectius propietaris. Els comentaris i/o noticies són propietat de qui els posteja.