dimarts, 31 de maig del 2011

REUNIÓ DEL 27-05-11

¡Hola xuquerets! Un breu resum de la reunió ordinària del divendres passat.
1. Ja tenim data per a la presentació: el 14 de gener (ens haurem de cuidar amb els torrons que el trage no entrarà).
2. Maduixana portà la informació per a l'eixida a Terra Mítica: serà el 3 de juliol (si no és certa esta data que algú ho rectifique), diumenge, el preu és de 35€ i entra l'autobús, el dinar i l'entrada al recinte. Algú preguntà si els xiquets pagaven igual però com no estava Ana, no ho poguérem aclarir. Ja anirem informant-vos.
3. La pròxima festa que tenim a la vista (açò és un no parar) serà el 18 de juny. Celebrarem Sant Joan (¿què seria dels fallers sense el foc?). Hem decidit que anirem vestits de blanc i s'ha organitzat un concurs de menjars amb una única base: entre els seus ingredients ha de tindre figa o bacora.
4. Respecte al punt anterior, tenim una festa més pròxima (el 10 de juny) però és "only women", o siga, "només dones", les interessades ja saben (o sabran) els detalls. Ho dic ací només per a què tots sàpien que eixe dia no hi haurà reunió.
5. L'endemà, dissabte, començava el campionat de bàsquet. Us adelante que la Xúquer es presentà, que perdérem dos partits i en guanyàrem un (ja faré un article específic). Però al dissabte pròxim, el 4 de juny, ens queda jugar contra la Ronda. El partit serà sobre les 10 però l'equip ha d'estar a les 8 allí. Totes aquelles que puguen vindre seran ben rebudes. És important que tinguen idea de saber jugar.
6. Blai comentà alguna cosa d'un campionat de pòquer però jo estava fumant al carrer i no m'enterí molt. En el casal està penjat el cartell amb tota la informació.
Crec que està tot. Com sempre, este espai és vostre, aprofiteu-lo per al que vullgueu.
Que passeu un bon dia.

10 comentaris:

mayte ha dit...

ostras cuanta cosa dulia,jejejejejeje, ja arriba estiu i es un no paparar la gent al carrer molt be,jejejeje.
En fi , jo anire miraant dates , i cambiant guardies si puc, de moment el 4 no puc, curre 3 per la nit i acabe a les 9 del mati , el 1o ,mirare si estic a sueca, el 18 curre de nit , si puc llevarme la guardia anire , si no pues mira......,la feina es la feina i com esta el rollo vorem.
i el 14 de gener ja mirare que l´´agenda no aplega per a tant,jejejejejejej
pero de totes maneres gracietesssssss x la informacio, es un luxe que et posen al dia .
gracies dulia

Martí ha dit...

Enhorabona Duli per el article. Jo encara que' estigui en el casal m' entere més del que pasa llegint el teu article, mira, coses de la vida. Ah! una altra cosa, aclarir que no es anar de blanc a la festeta temática de Sant Joan, es anar en roba ibisenca, que ja em vec algú anant en roba del hospital de la Ribera o de Sada (antigua Jomarsa) qu' es pitjor. Un poquet de clase i estil, babies

Esther ha dit...

Chè Martí m'acabes de fotre!!!!! jo que jas tenia el modelet apunt....jajajaj!!!!! entonces el pijama de la Ribera, no?????

JASMINA ha dit...

RESPECTE A LA FESTA "ONLY WOMAN" QUE HA DIT DULIA,PER FAVOR TOTES LES QUE ESTEU INTERESADES I QUE JA ESTEU APUNTAES O ESTEU PER APUNTAR,AL DIVENDRES ESTAREM EN EL CASAL PER ARREPLEGAR ELS DINERS I PER A QUE S'APUNTEU.GRACIETES!!!!

dúlia ha dit...

Jasmina, aprofite l'espai per a dir-te que m'han pagat tres amigues (ja les tenies apuntades, només faltava pagar). Al divendres t'ho done. Esther, no sé si t'has fet la loca adrede o sense voler però no ens has dit si podem contar amb tu per al dissabte (i si saps alguna cosa d'Elsa, ens ho dius, perfa). I Martí, ja sé per què no t'enterares de la reunió del divendres: comença per M i acaba per L. Però no patisques, ací estic jo per al que faça falta.

Esther ha dit...

Jajaja!!!! No m'he fet la loca, però tu només has dit que les que puguen anar estaran ben rebudes........jijiijiji, Elsa no pot anar que té bodorrio, i jo no sé si podré anar, estic pendent d'un canvi en la feina.....si puc anar jo acudiré allí, val????

MADUIXANA ha dit...

BUENO BUENO QUE COMPLETA TENIM L'AGENDA FALLERA, BUENO JO SI PUC TAMBE ESTARE EN EL CASAL ESTE DIVENDRES PER INFORMAR DE L'EXCURSIO TERRA MITICA JA EN TENIM ALGUNS APUNTATS, ELS XIQUETS PAGUEN A PARTIR DELS 5 ANYS, SI NO M'HE ENGANYAT.
RESPECTE AL CONSURS ASPEREM MOLTA COLABORACIÓ PER PART DE TOTS I DE TOTES.....
GRASIES DULIA PER L'ARTICLE COM SEMPLE MOLT COMPLET I CLAR.

cuenca ha dit...

hola . jo no se que dir

dúlia ha dit...

Cuenca, eres el millor. Fins demà.

Nelo ha dit...

Te da cuen?
ca.

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics Els bloggers de la Falla Xuquer, no es fa responsable dels comentaris que puguen fer els usuaris en els articles. Es reserva el dret d'eliminar els mateixos en el cas d'atemptar contra la integritat ètica o moral de persones i/o estaments. Tots els logos i marques són propietat dels seus respectius propietaris. Els comentaris i/o noticies són propietat de qui els posteja.