dimecres, 25 de maig del 2011

SAPS QUI SOC?????


12 comentaris:

Anònim ha dit...

Clar que si, es Dulia, amb l'uniforme de l'encarnacio.

Eva ha dit...

a mi tambe el primer colp de vista m´ha paregut Dulia, aixi que jo tambe pense que es Dulia.

jasmina ha dit...

jajaja,que gracia, pero esque Dulia tens la mateixa cara!!!

rocio ha dit...

Jo tambè dic que es Dulia, els ullets la delaten...

MADUIXANA ha dit...

EY COLLI TOTES EM PENSAT EL MATEIX, QUE ES LA NOSTRA DULIA.... QUE GUAPETAAAAAAAA

Nelo ha dit...

No tinc ni idea.

dúlia ha dit...

És que els meus xuquerets són rellestos. Jo que em pensava que ningú em coneixeria perquè m'heu conegut ja de major i mira... és veu que m'assemble a mi mateix més del que em pense.
Està molt xulo açò del "Saps qui sóc". Us anime a que envieu fotos i voreu quin comboi.

Rafel ha dit...

Pues jo no ho tenia gens clar i mira que fa anys que la conec.

Martí ha dit...

Hola Duli! Perdoneu el retrás pero fins avui no he pogut entrar en internet. Hay Duli que guapeta i que ulls més presiosos. Es nota amunto que eres tu. Ho habera encertat fins a jo.

Carla Moralita ha dit...

Colli Dulia, ni el monyo curt ens pot enganyar, tens la mateixa cara!

Soni ha dit...

Per favor, que xiqueta més guapeta!!! Dons, jo al vore-la he pensat que la conexia i molt, però, en principi no acava de saber qui era, i mirant-la fixament als ulls, la xiqueta m'ha contestat "Dulia!!!, boba que no veus que sóc jo!!!", ja, ja, Torne a dir, Dulia estas monisima!!!

MAYTE ha dit...

jajajajaja, la veritat esta xulo aso del saps qui soc, i va ser un dia de despedida que hem va pasar per el cap, pero aixo ja vos ho conte amb un article, ja sabeu que esta obert a tots els temes que vuiguau, animeuse.....
Per cert es de veres....NECESITE LES VOSTRES FOTOS PER AL SAPS QUI SOC,ENVIEUNE O PASEUMELES PERFAVORRRRRRRRRRRRRRR

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics Els bloggers de la Falla Xuquer, no es fa responsable dels comentaris que puguen fer els usuaris en els articles. Es reserva el dret d'eliminar els mateixos en el cas d'atemptar contra la integritat ètica o moral de persones i/o estaments. Tots els logos i marques són propietat dels seus respectius propietaris. Els comentaris i/o noticies són propietat de qui els posteja.