dijous, 4 de febrer del 2010

SAPS QUI SOC ?????


33 comentaris:

MADUIXANA ha dit...

EY COLLI, CADA VEGA EU FIQUEU MES FACIL, MARE MEUA, I DAMUNT EN LA CARA PINTAETA, PERO SEMBLA QUE ESTA FOTO ESTA FETA EN ELS JARDINETS DE LS MALVINES..... BUENO UNA PISTETA...PER FAAAAAAAAAAAAA

Carla Moralita ha dit...

Es David, el nostre presi?

elsa ha dit...

Jo crec que es cristobal.Si,si jo crec que si..........a vore si ho endivine esta volta que no soc jo molt de endevinar estes coses,jejeje

jacquie ha dit...

BUENO BUENO,jo si quese quies, peroooooo no bax adir res, losiento.

gatet ha dit...

Jo crec que per la roba que du posada deu de viure al barrio indio,no,jejejjejjejeje

GORGO ha dit...

El meu compare no es,i si es el que jo pense del barrio indio tampoc,el seu barri es barri de "rics"(racs),Avui es un poc morru....... (bueno si es qui jo pense)

Martí ha dit...

jo crec que es Juanito, el home de Lola.

fanny ha dit...

mare mare meua esteu tots molt perduts,jo tambe ja se qui es pero no eu vaix a dir.

Martí ha dit...

A vore, eu fare rapidet (tinc presa). El xiquet, (segons diu la meua comare i te raó) te tota la cara del meu fillol Oscar, pero..., ara be lo gros, no li sembla al meu compare ni ara ni quand era xicotet (eu puc demostrar en fotos, ja quels rasgos fisics de Cristobal son direrents al del xiquet de la foto) Xe res que no se per on pegar. Ah Cristobal fogo i el Uetxo també. I jo seguix pensant ques Juanito. Ai Juanito un abras i un saludo, eres el millor.

ROSER ha dit...

PUES JO TAMBE EM PENSAVA Q ERA CRISTOBAL.ENTONCES QUI ES?
LA VERITAT Q TAMBE LI VEC UN AIRE A RAFA L'HOME D SONIA...BUENO JA IXIREM D DUBTES.
XQ JO A JUANITO NO EL VEC!!

JACQUIE ha dit...

UNA PISTETA PERO Q MANIA EN LA PELILETA SI TE PASTISETA.

La Mami ha dit...

jo diria que es amablet! ixos ullets tan rodonets? no son els d'ell?

anonima ha dit...

en eisa foto li sembla al seu fill,repetisc asoles en eisa foto.

Carla Moralita ha dit...

jo crec que mes a la filla que al fill, tambe dic que li sembla sols en eixa foto.jajajaja
imagineuse ixe tipet xo en adult, qui es...?

la filla ha dit...

jo dic...li sembla mes a mi que al meu germa,com diu la anonima,asoles en eisa foto

Gorgo ha dit...

Teta no es pastisa , es pilileta i ara que es majoret "gran canyon" segons tinc antes, i en aquesta foto (me va acostar molt car, pero que molt car, pero cariosim lo que vaig a dir) també li sembla la filla, pero sols en aquesta foto, que me perdone qui me tinga que perdonar.
Son bones pistes eh?

Anònim ha dit...

car no! el pot costar la salut si no es l,amistat tambe " cheeeee i no semba del costat esta presionanme.... de totes maneres vull dixar clar que ni oscar en sembla a mi ni angela tampoc que aço esta complicanse un poquet

jasmina ha dit...

Es el meu vei,i jo crec que si que li sembla als dos fills, anem a quedar bé,jajaja...

Mayte ha dit...

jajajjajajjaajjajajja
jo no ho se
la veritat que mira que fa temps que tinc la foto, i ara no recorde qui es?
jjaajajajaja

Mayte ha dit...

jajajjajajjaajjajajja
jo no ho se
la veritat que mira que fa temps que tinc la foto, i ara no recorde qui es?
jjaajajajaja

JACQUIE ha dit...

Bueno vale, te pelileta o ¡EL GRAN CAÑON¡ pero a par de semblarli al fill i la fillaaaaa, vestit de dona li sembla a mamare sobretot en la delantera. QUI ES? es una pisteta.

fanny ha dit...

yooooooooooooo seguix diguent que te pastiseta pk segons els seus amics li diuen ........ fogo.

cristobal ha dit...

Fogona no heu se , pero choriset es un rato llarg

MADUIXANA ha dit...

EY COLLI, ARA CREC QUE JA S´ACABA DE LIAR ESTE ASUNT,JJAJAJAJAJAJ, JO PER LO MENOS ESTIC MES PERDUDA, QUE EL DIRO, L´UNIC QUE TINC CLAR ES QUE SEMBLA UN XICON I QUE ES PROU CONEGUT, I SEGONS LES PISTETES QUE EU DONAT L´EDAT DEU DE ESTAR ENTRE EL 35 I 40, AIXINA QUE CAP LA POSIBILITAT QUE SIGA PRE-INSERSO(IBIZA) I QUE ESTA CASAT I EN DOS FILLS
AIXINA QUE DONUE UNA PISTETA MES CLARA, PER FA, ESTIC MES INTIGRA.....JAJAJAJA I AHIR ERA LA CONVERSACIO PER EXCELENCIA JAJAJAJ

Carla Moralita ha dit...

Va puc dir ja qui es? vaig a amollar-ho q no m'auante.

ES EL UETXO!!!!!!!!!!!!! mira que ho vaig endivinar pronte, pero vosatros, dale que te pego en pegarli voltetes, jajajajaja

Carla ha dit...

Podia dir qui era, no? weno ara ja esta.

Anònim ha dit...

pues jo no heu tinc tan clar perque david no te ulls si no mireu la foto .nose no se...........

MADUIXANA ha dit...

PER FAVOR, PER FAVOR, VAAAAAAAAAAA DE QUI ES TRACTA ASI CADA Ú DI QUE LI SEMBLA A Ú O A UN ALTRE, EI COLLI QUIN LIO........

Carla Moralita ha dit...

Ey... Tocalila..

MADUIXANA ha dit...

CARLA DE VERES QUE ES EL UETXO, TAN GUAPET ERA DE MENUT, I PER ESTA BARRIA,,,, EI COLLI PUES SI ENS HA FET DE ROGAR.....

Carla Moralita ha dit...

Si, preguntaliu a encarni i voras.

MADUIXANA ha dit...

VAL GRASIES I AL DIVENDRES JA EL AGAFARE JO A EIXE, AJAJAJJAJAJA, MIRA QUE ELS AGRADA EL LIO I EL ENREDRO, SON DE POR, JAJJAAJJA

encarni ha dit...

hem tingut el ordenaor trencat,i no hem pogut entrar fins a hui.Carla té rao es el meu marit,el presi ,el uetxo o david com vullgau dirli.si be senrecordeu de asier era igualet,però asoles en aquesta foto com eisa anonima que ha eixit abans per ahí ASOLES EN AQUESTA FOTO,I LA FILLA TAMBÉ.JI,JI,JI.

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics Els bloggers de la Falla Xuquer, no es fa responsable dels comentaris que puguen fer els usuaris en els articles. Es reserva el dret d'eliminar els mateixos en el cas d'atemptar contra la integritat ètica o moral de persones i/o estaments. Tots els logos i marques són propietat dels seus respectius propietaris. Els comentaris i/o noticies són propietat de qui els posteja.