dilluns, 26 d’octubre del 2009

SAPS QUI SOC???????


11 comentaris:

MADUIXANA ha dit...

OSTRAS PEDRÍN, QUE DIFICIL.....UNA PISTETA......VAAAA!!!!!!!!!!!!JAJAJAJAJAJA

Soni ha dit...

Es molt dificil, però jo ja se qui son els 2 germans, ja, ja,ja.... Quan ha vist la foto he pensat que en recordaven algu, tambè esta clar que els protagonistes tenen més de 40 anys (per les característiques de la foto).
Com a pista dire que tenen altre germa i els dos xics son més morenets de pell que la xiqueta, que es la fallera de sempre, i de les treballadores.

gatet ha dit...

Jo tambe se qui son,pero crec que m`esperare a vore q diu la gent,

MADUIXANA ha dit...

JOOOOOOOOOOOOO, NO SIGAU AIXINA, VA DONEU ALGUNA PISTETA, QUE BANDIDOS QUES SOU

rojuel ha dit...

Bueno, vaig a aventurar-me jo. Únicament conec la xica, jo crec que és Bienve, la nostra lotera particular, o sino li sembla moltíssim... El xic, pel que dieu, serà el seu germà, encara que jo no el conec. He encertat?

jacquie ha dit...

jo tambe se qui sonnnnn, ara que per asi ya nia que undebinat.

dúlia ha dit...

La xiqueta està clar que és Bienve perquè eixos ullets són molt particulars. L'altre nino m'imagine que serà el seu germà, però jo personalment crec que no el conec. Ja veus com són les coses que fins i tot li veig ja cara de lotera.

MADUIXANA ha dit...

PUES CREC QUE SI QUE ES LA NOSTRA BIENVE, MARE MEUA QUE MENUDETA, I JA TENIA CARA DE BONA XIQUETA, AGAFANT AL SEU GERMA AHI EN LES DOS COLETES, QUE GUAPA

Mayte ha dit...

jajajajajaj, pues si xiquets es nostra lotera BIENVE

rocio ha dit...

No se pot negar que ixa miraeta es de Bienve, estan molt graciosos!! encara que ja li val a la seua mare, un coixinet per sentar-se al taburet no estari mal, no?

Mayte ha dit...

ROCIOOOOOO, LA BIENVE VOL QUE LI IMPRIMIM ESTA FOTO PER A ELLA

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics Els bloggers de la Falla Xuquer, no es fa responsable dels comentaris que puguen fer els usuaris en els articles. Es reserva el dret d'eliminar els mateixos en el cas d'atemptar contra la integritat ètica o moral de persones i/o estaments. Tots els logos i marques són propietat dels seus respectius propietaris. Els comentaris i/o noticies són propietat de qui els posteja.