dijous, 29 d’octubre del 2009

Proposa'l

Quin grup ve aquest any a festes?
aquesta es la pregunta que molt de nosaltres ens fem cada any sobre el mes de Juliol o Agost, pues ens arribat un correu informant-nos d'un accés on podem suggerir a l'Ajuntament el grup musical que voldríem que vinguera per a les festes del 2010.

Per a votar: http://www.sueca.es/Formularis/EnquestaFestes/Formulari_Enquesta_Festes.asp
Per vore com van les coses:
http://www.sueca.es/Formularis/EnquestaFestes/propostes.asp

P.D: gracies Fep

5 comentaris:

rocio ha dit...

Jo ja tinc la meua proposta feta

INMA ha dit...

meu puc pensar de asi a alla!!dic jo!!!tu prima no fases tart..

Amic fep ha dit...

De res Rocio, jo tambe he votat ja...

Mayte ha dit...

aço m´´agrada , el que he votat jo no pareix que siga dels ultims,jajaja

MADUIXANA ha dit...

JA HE FET TAMBE LA MEUA

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics Els bloggers de la Falla Xuquer, no es fa responsable dels comentaris que puguen fer els usuaris en els articles. Es reserva el dret d'eliminar els mateixos en el cas d'atemptar contra la integritat ètica o moral de persones i/o estaments. Tots els logos i marques són propietat dels seus respectius propietaris. Els comentaris i/o noticies són propietat de qui els posteja.