dilluns, 15 de setembre del 2008

UN POQUET MÉS DIFÍCIL: 3 O 4 FOTOS JUNTES







¡Hola! A banda d'intentar això de les fotos (són d'Islàndia, ja voreu com és una meravella), aprofite per a dir-vos algunes cosetes: al divendres els toca colla a Abel, Carla, Laura, Forum... Jo no podré anar (ja, ja ho sé, que em trobareu a faltar), però les futboleres que sapien que el campionat és el dissabte dia 20 a les 4 de la vesprada en el Mareny de Barraquetes. Si vos sembla bé, quedarem a les 15'30 a la porta del casal per si alguna no té cotxe i d'allí ja ens n'anem totes juntes. La idea és anar vestides normal, canviar-nos allí i portar el neceser de dutxa per si acàs ens podem dutxar allí i ja venim fresquetes (o calentetes, això ja es vorà). Una vegada allí totes les participants ja ens diran contra qui i en quin orde jugarem. Les samarretes ja les portaré jo. Si podeu, aneu passant la veu per si alguna vol afegir (o llevar) alguna cosa.

Crec que ja està tot. Fins prompte i que vaja bé.

16 comentaris:

Anònim ha dit...

vaja fotos, que maravella, a vore si pots posar-ne més perquè crec que val la pena, també seria interersant que ens contares anecdotes que us passaren alli, que us sembla que la gent possara fotos i ens deira les seues experiencies? jo crec que seria una manera de "viatjar" i pq no? de decidir les pròximes eixides.

Anònim ha dit...

PUES JA VEUS QUINA MERDA DE FOTOS I QUINA MERDA DE WEB...QUE COLLONS TE AÇÔ QUE VORE AMB LA PUTA FALLA???..ESTEU DESFASNTVOS...

Anònim ha dit...

SUPER CERDO ANONIM.. TU NO ESTABES MAMANLILA A TAMARE ENCARA .NO¡¡¡ O BE LI LA MAMES A TUN PARE

Anònim ha dit...

Clar que puc posar-ne més però ho faré a poc a poc per a no saturar-vos. I em sembla molt bona idea que compartim experiències de viatges perquè crec que a tots ens agrada fer alguna escapadeta quan podem i què millor que ens informe algú que ja ha estat allí.

Anònim ha dit...

eixa és l'idea dulia anar comentant i sense adornar-nos ens anirem coneixent i a mes quant més experiencies millor, anim xuquerets

rocio ha dit...

M'agrada la vostra idea. De segur que mes d'un te fotos xules per compartir. Jo en busare¡¡

Anònim ha dit...

jo tinc unes fotos prou boniques o almenys així em semblen a mi, us faria res explicar com les pucs penjar? jo no tin idea. gràcies

rocio ha dit...

Escriu el text i adjunta les imatges i ens ho envies al correu electronic, val?
fallaxuquersueca@hotmail.com

Anònim ha dit...

DULIA PER FAVOR QUE MARAVELLA, QUE TRANQUILITAT SEMBLA QUE FA PER AHI. BUENO QUEDEM A LA ESPERA QUE EN FIQUES MES...

Anònim ha dit...

DULIA ESTAN DE LUXE..TENS VIDEO.

Anònim ha dit...

val Rocio pero a mi el que em feia comboi era penjar el meu article,no és que jo siga una entessa en aço però crec que ho faig prou bé. mil gràcies

rocio ha dit...

Per mi de lujo, però aixo ho fa Gemmeta, ja que jo no he donat mai de alta a ningu, si de cas heu puc preguntar, i ja vos dic com ho podem fer-ho.
Supose que tambè voldran el mateix Dulia i la Roja, que solen escriure articles amb la clau de Mayte.
Tindras que eixir de l'anonimat, no? jajaja

Anònim ha dit...

hola... anonimo estas apunto para el mim...no ..tus ideas de hacer el rediculo es inmenso... pues te cuento ,tu cumpleaños es en abril ,.eres. v . y tu mismo estas apunto de salir en tu propio articulo jjjjjaaaaa,,en el blog que tu tanto quieres ...

Anònim ha dit...

ara si que m'he perdut del tot.

Anònim ha dit...

La idea d´anar penjant fotos dels viatjes que fem em pareig de categoría, i si ademes poguerem contar coses dels llocs on aneum sería encara millor. Podriem comensar per tu Duli, contamos algo de Island, per ejemple.

Anònim ha dit...

Duli, una coseta de les fotos, espectaculars

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics Els bloggers de la Falla Xuquer, no es fa responsable dels comentaris que puguen fer els usuaris en els articles. Es reserva el dret d'eliminar els mateixos en el cas d'atemptar contra la integritat ètica o moral de persones i/o estaments. Tots els logos i marques són propietat dels seus respectius propietaris. Els comentaris i/o noticies són propietat de qui els posteja.