dijous, 25 de setembre del 2008

SAPS QUI SOC ?????


5 comentaris:

rocio ha dit...

Es una xiqueta, no? No heu tinc gens clar, encara que... res ja anirant diguent

dúlia ha dit...

Jo crec que és Maduixana, no sé per què però el primer colp de vista m'ha fet l'efecte que era ella.

rojuel ha dit...

Jo estic en blanc, no em recorda ningú...

Carmen ha dit...

Estic d'acord amb Dúlia, em sembla que es Maduixana, segur¡¡

MADUIXANA ha dit...

SI QUE SOC JO, PERDONEU PERO ES QUE ESTIC MEGA-SATURA, PLUES COM SABEU TREBALLE EN SINIESTROS I ESTOS DIES EN TINC UN FUM.... JA ENS VOREM

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics Els bloggers de la Falla Xuquer, no es fa responsable dels comentaris que puguen fer els usuaris en els articles. Es reserva el dret d'eliminar els mateixos en el cas d'atemptar contra la integritat ètica o moral de persones i/o estaments. Tots els logos i marques són propietat dels seus respectius propietaris. Els comentaris i/o noticies són propietat de qui els posteja.