dissabte, 6 de setembre del 2008

"PROBANDO PROBANDO"


"PROBANDO PROBANDO"

Com ja he avisat en el títol, açò és només una provatura per vore si m'aclarisc insertant una foto com m'explicà ahir Mayte. Vull dir que si només veieu l'escrit no es penseu que estic un poc transtornà (que també), és només que no m'he aclarit.

Però aprofitaré per a fer-vos un resum de la reunió d'ahir: no hi hagué (no direu que no he resumit ben resumit)

Crec que sí que eixirà, aixina és que açò és el nostre grup de teatre de l'any passat. Enguany alguns repetixen i altres, no però gràcies a tots ells podem passar un bon ratet. Si voleu apuntar-se, només ho heu de dir. Que s'ho passareu bé, us ho puc garantir. Que s'ho passareu mal, també, perquè el nerviós no te'l lleva ningú. Però el resultat, de veritat de la bona, és sempre positiu.
Fins prompte.

5 comentaris:

Anònim ha dit...

Xe que foto mes entranyable per la categoría humana que condensa. Es un grup de gent de molta categoría. Note a faltar a una, tu no Dulia?.
La veritat es que al vora la gent que sou dona ganes d´apuntarse només per compartir el tmps en vosaltres durant els astjos pero me es imposible per que si no em tindrieu que sufrir...jejejejeje.
Sou ademes de grans fallers, grans persones, grans amics i sou ademes grans artistes. Sou especials ostia.

Anònim ha dit...

eh llegit el comentari i em menje mes paraules q´un sms.
vora=vore
tmps=temps
astjos=asatjos
sufrir=patir

Anònim ha dit...

ah, una coseta, no era estiu veritat? jejejejejejje

Anònim ha dit...

¿Una nit tranquil.la de treball, no Martí? Falte jo perquè algú havia de tirar la foto però ara mateixa te'n pose una on estic, no es penseu que abandone al meu grup a la seua sort. Però tens tota la raó en això de la categoria humana, cosa que no vol dir que no discutim ¿eh?, que de vegades ens tenim avorrits i tot, però de seguida se'ns passa perquè en el fons ens volem molt, molt.
Va, animeu-se que es riureu molt.

Anònim ha dit...

LA VERITAT ES QUE EU PASEM MOLT VE, A MES ES UNA MANERA DE FER ALGO EN LA FALLA, I MARTI EIXE DIA FEIA PROU DE FRET, PUES COM SABEU TOTS TREBALLEM I ELS ENSAYS ELS FEM DESPRES DE SOPAR, BUENO ENGUANY NO SE COM TINDREM LA COSA, PERO CREC QUE MES BE PRODRIEM DIR.

SE BUSCA HOMBRE, FALLERO DE LA XUQUER I CON GANAS DE REIRSE UN RATO, I QUE LE DE IGUAL LO QUE DIGAN LOS DEMAS, PORQUE YO SOY EL MEJOR, JAJAJAJAJA

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics Els bloggers de la Falla Xuquer, no es fa responsable dels comentaris que puguen fer els usuaris en els articles. Es reserva el dret d'eliminar els mateixos en el cas d'atemptar contra la integritat ètica o moral de persones i/o estaments. Tots els logos i marques són propietat dels seus respectius propietaris. Els comentaris i/o noticies són propietat de qui els posteja.