dissabte, 27 de setembre del 2008

NO ENS AGRADEN LES NOVES NORMES DEL BLOG

Sóc Dúlia i si he titulat este escrit en plural és perquè ahir en la reunió i anteriorment ací en el forn moltes persones m'han manifestat la seua disconformitat amb les noves normes del blog que, sense consultar abans amb els blóguers que anem construint el blog, es van decidir implantar. Crec que haguera sigut millor plantejar primer el problema i demanar possibles solucions (el que no pensa u ho pensa un altre per això és tan interessant l'intercanvi comunicatiu).
Per altra banda, tot i que pense que es va fer de bona fe, la solució s'ha mostrat no vàlida perquè ja hi ha persones que han escrit com a anònimes (sense faltar el respecte a ningú). És bàsicament per este motiu pel que demane, a qui corresponga, que torne a desbloquejar l'accés lliure als comentaris del blog perquè molta gent està sent perjudicada sense que ningú isca beneficiat. El que fa viure al blog és la multitud de persones que escriuen no els que el lligen.
La setmana pròxima ja vos faré el resum de la reunió. Considerava este tema més important. Que passeu bon cap de setmana (no sé per què es diu "cap" si és el final de la setmana ¿no?).

11 comentaris:

rocio ha dit...

Estic en la vostra linea, podeu dir-ho mes alt però no mes clar.

El blog es un lloc obert per a tots els fallers i no fallers, l'unica norma es respetar per al que el respeten.

persona no engrata es l'anonim que insulta, pero com hi ha mes d'un anonim no hi ha qui s'aclarixca

MADUIXANA ha dit...

JO PERSONALMENT TAMBE ESTIC D´ACORD DE QUE ESTIGA LLUIRE EL COMENTARI PERO CLAR DINS DEL RESPETE I SENSE FALTAR.
PUES CADAS CU POT TINDRE LA SEUA OPINIO, PERO NO ES DE DRET EL INSULTAR O FALTAR AL RESPETE QUE HA FET MOLTES VEGADES UN DEL NOSTRES AMICS ANOMINS ( O TON PARE,,,..)O COM SE VULGA DIR.
TOTS PODEM OPINAR PERO RESPETANT

rojuel ha dit...

També jo estic en la vostra línia, no em va agradar la idea de registrar-se de forma obligada, ni crec que siga una sol·lució. Hi ha gent que no sap o no pot fer-ho i deixa de comentar i a més a més és evident que la gent es pot registrar com anònim o amb nicks amb els quals no poguem associar a gent de la falla.

De totes formes jo no estic en contra dels comentaris dels anònims ni de les crítiques, sempre i quan siguen constructives, el que no m'agrada és que la gent s'insulte i/o es falte al respecte. No és eixa la idea del blog; ben al contrari, la seva finalitat és estar un poc en contacte, fer falla, i sempre de bon rotllo.

rocio ha dit...

Ja fa temps que estabem buscant solucions per als anonims que insulten, però ninguna de les opcions que barejarem era totalment bona.
Posarem els text al final del la pagina principal (copiat de l'ara-vinc per a variar) per a no clavar-nos en lios i avisar que s'insulten el comentari s'eliminarà.

La medida que heu implantat desde un principi la descartarem per la quantitat de gent que entra sense estar registrat, i que si obligabem a registrar-se es podien posar qualsevol nom, aleshores ens quedabem igual (FEp, SAn-vala, San-karrega, son anonim, per anosaltres coneguts)

El mateix dia vaig parlar en Raul, i li vaig comentar que les coses es pregunten o si vol fer-ho millor fer una enquesta al blog, veritat?

Per a no posar articles de viatges i festes nostres no falleres poseu un poc de la vostra part, aporteu articles, informacio de la JLF, de l'esport,d'algun pensament o idea, festa fallera, fotos...
Les que estem ho fem el millor que podem, no serem les millor pero intentem m'antindre un contacte diari. Publiquem el que la gent ens dona sense negar-li res a ningu, ni cobrar-li perque nosaltres no pageum res per el blog.
LO DIT MES COL.LABORACIO I MENYS CRITICA

Anònim ha dit...

dulia es diu cap de setmana per acòcap de setmana:dia que s'acaba la setmana de treball

rocio ha dit...

Els comentaris estan arribant massa llunt, crec que ja es algo personal, no del blog, millor si ho arregleu cara a cara.

Les decicions del blog no depenen de 1 o 2 persones, TOTS som el blog i decidim que fer, no per crear-lo te mes dret de desfer-lo.
I per altra part vec que esteu clavant molt a Raul en la vostra guera, a ell li dona igual, ell sols va fer el que li manaren.

Perque ara despres de any i mig de blog ve tanta rabieta, quasi ningu s'enrecordaba del blog i ara que començaba alçar el vol...lio

Anònim ha dit...

Bon dia anonim "del dia 2 d'octubre" (com pareix ser que'n sou uns quans anonims, açi hi ha un lio de por).

Em dol molt que algu vaja pogut pensar que jo soc l'anonim, i encara em dol més que sense cap prova (per que mai escrit com anonim) se'm acuse.

Els que em coneixen, saben que quan tinc que dir alguna cosa, ho dic a la cara, i amb educació, perque pense que aixi ens evitem mal entesos i les coses
s'aclareixen mes promte.

Desde que existeix el blog que vinc donant la meua opinio dels temes que en ell s'exposen i son del meu interes (si la feina meu permet) però MAI HE ESCRIT COM ANONIM cap article.

Pense que tot el mon te una opinio respectable i no veig el perque no firma els seus comentaris, tal vegada pot ser falta de seguretat propia...

Si quan una persona escriu un comentari no insulta a ningu i esta convensuda del que diu, perque s'ha d'amagar.

Respecte al tema de les normes no he pogut escriure abans però la meua opino està en la linea de tots, no dubte de la bona fe de Raul, però deixava sense poder escriure a gent que no estava enregistrada...

De les persones que estan dugent el blog pense que estan fent una bona feina un 10 per a elles.

Be, espere que tinges un poquet mes clara la meua forma de pensar, de tota manera el divendres em toca colla, si vols pots vindre i ho comentem o me expliques el que vullges. una casalleta tens paga.

A una ultima coseta, quan acabes d'escriure un comentari, tornalo a llegir, per que hi han coses que no s'entenen i tambe contradiccions. (com donar la cara?, faltar al respecte?, insultar?...)

Espere que recapasites i no penses que jo soc l'anonim, com tu...

Anònim ha dit...

Només donar les gràcies a Sinforosa per la informació i a Romeu dir-li que ell també té una cassalleta pagà. Fins al divendres.

marti ha dit...

Xe, bon dia, tinc un poc de presa i seré breu, perdoneu que no escriguera fins ara. Sols vullc dir que el blog está per a aproparmos tots el fallers un poquet mes, com a persones i amics, sent el vincul principal el mon faller i altres temes que no son fallers pero ens pot importar un poquet, pero per a lo que no pot servir un blog, i meins este, es per a insultar i acusar desde l´anonimat. No més vullc que recapacite el( o la, o els, o les) annónim un poquet sobre el tema, encara que no l´he llegit, no se si per no voreu be o perque creec que ja l´ahn retirat del blog, pero parle de lo que he sentit i lo que he llegit, en fi que recapasite i que pense que algon inherent a la condició humana es la diversitat, diversitat manifestada en tot, gustos, formes colors, pensaments.., en fi en tot, i lo que hi ha que fer es respetarse tot, i sempre diguent el nom i amb la cara molt alta. Sinserament conec a Romeu desde tota la vida, es amic meu i no creec que no ha escrit mai desde l´anonimat, i no eu dic per que es amic meu, eu dic perque creec que estic en sitació de dirho per coneixerlo i no ha sigut mai la seua manera de actuar, eu dic sinserament. Un abras per a tots, i per als anonims (crecc que hi a mes d' un) també, un abras per a ell sinserament demantli que pense i recapacite un poquet.

marti ha dit...

volía aclarir una frase que no hue dit prou clar i podría portar a confusió. El tema es que estic segur que Romeu no ha escrit desde l´anonimat ningún esccrit. Gracies.

Anònim ha dit...

Si altre dia quan algu sense donar la cara m'insultava i m'acusava de una cosa que mai he fet, em vaig sentir mal.
Avui em passa tot el contrari, quan he llegit el que a escrit Marti, m'emosionat. Encara que el divendres al casal molta gent me ho va dir, m'agradat llegir-ho al blog.

Moltes gracies Marti.

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics Els bloggers de la Falla Xuquer, no es fa responsable dels comentaris que puguen fer els usuaris en els articles. Es reserva el dret d'eliminar els mateixos en el cas d'atemptar contra la integritat ètica o moral de persones i/o estaments. Tots els logos i marques són propietat dels seus respectius propietaris. Els comentaris i/o noticies són propietat de qui els posteja.