dimarts, 27 de maig del 2008

SAPS QUI SOC ??????




32 comentaris:

rocio ha dit...

Que guapeta esta en les fotos, però no tinc idea de qui pot ser...

Eva ha dit...

No tinc ni idea com Rocio!!!! Pero que ulls....

rocio ha dit...

major...major no deu de ser perque les fotos es veuen actuals

Anònim ha dit...

ola soc jo la anonima. LA VERITAT ES Q LES FOTOS NO SON MOLT ACTUALS JEJE. NO CREC Q O ENDIVINEU. PERO SI NO O SAP NINGU. ESTE DIVENDRES ME VOREU EN LA FALLA COM TOTS ELS ATRES DIVENDRES. AIXINA JA NIAN MES PERSONES DESCARTAES. JEJEJEJE

Anònim ha dit...

No tinc idea tampoc però per la pista que ens ha donat ¿pot ser que siga Rojuel?

Esther ha dit...

Uau!!! este saps qui sóc, si que està difícil, no???? Jo tampoc tinc ni idea de qui és, però no tardeu molt en dir-ho que estic molt intrigà, jejeje!!!!!

morales ha dit...

Pes la veritat es q jo e fet tot el posible per a saber qui es, e ampliat la foto, la e obert en el Photoshop per ampliarla, pero res, la veritat es que ixos ulls blaus descarten a molta gent i si damunt li afegim que ve tots els divendres a la reunio encara en descartem a mes. En fi dupte entre algú pero encara no em vullc banyar perque no ho tinc gens clar.

Amic fep ha dit...

Es Maduixana... es l'unica de la Falla Xuquer que escriu al blog en majuscules...

Eva ha dit...

AMIC FEP SI QUE ES DE VERES QUE ESCRIU AMB MAJUSCULES PERO SI ANALITZES ELS SEUS COMENTARIS MADUIXINA NO ABREVIA EL QUE MENTRES QUE ESTE ANOMIN EL QUE L´ABREVIA AMB Q, PER TANT CREC QUE NO ES MADUIXANA, ADEMES CREC QUE AQUESTA FOTO ES D´UNA PERSONA MES JOVE PER EL QUE DIU ROCIO,LES FOTOS ES VEUEN MOLT ACTUALS ( AMB TOTS ELS RESPETES EH MADUIXANA)BUENO PENSE JO IGUAL M´EQUIVOQUE....

Eva ha dit...

Ai ara nom´he donat compter i he escrit jo amb majuscules...ja,ja,

rocio ha dit...

no crec que sigua Maduixana, quant ella era menuda les fotos no eren en color...
i mira que la careta de pitufina me sino... l'altra de bebe es imposible

Anònim ha dit...

NO SOC YO, I LES FOTOS EN COLOR SI QUE EN TIC DE MENUDA. PERO TAMBE TINC QUE AFEGIR QUE ELS BEBES CASI TOTS TENEN ELS ULS CLAREST I DESPRES CAMBIEN. QUI SERA ESTA PITUFETA..... VA BANYEUSE ALGU

morales ha dit...

Jo e pensat el mateix que l'amic fep i que rocio, ademes Maduixana encara no sa deixat caure hui per el bloc i aixo li suma un poc mes d'intriga, pero crec que ella no es, tambe pense que podria ser la nostra presidenta, peor les fotos me segixen pareguent massa actuals, amb tots els respectes.

rojuel ha dit...

No soc jo, Dúlia, la veritat és que igual que vosaltres no tinc ni idea de qui puga ser...

Anònim ha dit...

NO VULLC FER INTRIGA NINGUNA ES NO MES QUE HUI TINC UNA MONTONA DE FAENA, MIRA QUE ERES MAL PENSAT MORALES, JA TA AGRARRE....

Anònim ha dit...

Jo tambe estic molt intriga, pero esque no se m'ocurreix qui pot ser. I els divendres hi ha prou gent al cau i no caic en qui puga ser. Qui eres?? jajaja.

Anònim ha dit...

JAJAJA STE SI Q STA DIVERTIT. AI VA ALTRA PISTA TOS EM CONEGEU MOLT I JA VOREU COM S RIUREU QUAN SAPIGAU QI SOC. JAJAJAAJA Q WAI.

Anònim ha dit...

Jo crec que és Aïda la maduixaneta, la foto de barrufeta és al carrer que estava abans el casal de la falla Verge de Sales. (supose que seria una cavalcada infantil). I ademes crec que la mare està implicada.

morales ha dit...

Jo estic amb Romeu, de les tres persones que duptaba la que mes s'aproxima al perfil es Aida, i ademes els comentaris de Maduixana son un poc expranys, per no dir que la implicada, Aida, tampoc ens a dit res sobre ste article, molt be Romeu, crec que es ella.

Anònim ha dit...

jajajajajaja. AI MASSA PRONTE MEU PILLAT JEJE, MA MARE ES LA CULPABLE DE ESTE ARTICLE I JO SOC LA ANONIMA Q A CAUSAT ESTES INTRIGUES. ESTA VEGA A ESTAT MES DIFICIL I DIVERTIT. ROMEU DON AS TRET LA INFORMACIÓ?? ERES UN BON DETECTIU. Q VAJA EN CUIDAO LA TEUA DONA jejeje. MORALES A TU TA FALTAT POC PERO TEU AS CURRAT. I MA MARE NO ES, JO SOC MES WAPA jeje

morales ha dit...

LA VERITAT ES QUE A COSTAT, PERO VEIENT COMENTARIS AL FINAL VAS LLIGANT CAPS. ESTE A SIGUT DELS MILLORS I MES RENYITS "SAPS QUI SOC ??????"

Anònim ha dit...

PER LO MENOS MOS EN DIVERTIT UNA MIQUETA TOTS, BUENO ESTIC FENME EL CAFENET, TINC MOLTA FAENA AIXINA QUE NO FIQUEU MOLTES NOVETATS PUES NO PODRE COMENTAR A LA MATEIXA HORA QUE TOTS,JAJJAJAJAJJ

Anònim ha dit...

AH¡ BLAY AHIR EN COMENTABA QUE SEMBLABA MARIA LA FILLA DE TRINI I EN MORIA DE RISA EN EL GIMNAS, PUES ELL DIA QUE ENGUANY SE AVIEN DISFRASAT DE PITUFETES, JAJAJJA, ARA JA SA DESCUBERT EL PASTEL.

Blaiet ha dit...

MADUIXANA mira ke eres cruel..
fent ke me calfara el coco i tu dins teua descollonante,mare i filla compinxaes..lo ke no me vats fijar era en el coxe ke ixia darrere ke de la edat de la tatrara.jeje adeww!!

Anònim ha dit...

Al que ho endivina no li donen un pernil?

Anònim ha dit...

JAJAJAJJA, COM EL VOLS DE PATA NEGRA Y CURTETA COM LA MEUA, YO TEN PASE DE CADA CAMA UN PARELL DE KILETS DE PERNIL,JAJJAJAJA, ERES MASSA.JJAJA
AH¡ EL MEU BLAY NO PODIA DESCOBRIR A LA MEUA FILLA PUES M´HABIA PROHIBIT DIR RES....JAJAJA
AHI NO MES TENIU QUE VORE,LA QUE PAREIX BONA XIQUETA COM LES GASTA, ENCARA QUE ENGUANY LES DEL PRE-INSERSO JA SEN ADONAT EN ESTES FALLES, A SONIA, ENCARNI E DEMES,AJJAJA

morales ha dit...

Per lo menos una casalleta Romeu!!!

Anònim ha dit...

MIRA QUE SOU PLORONS ELS DOS BUENO VALE, A VORE SI CONSEGUIM QUE PAGE AÏDA, JAJJAJAJ

Anònim ha dit...

A MI MA AGRADAT LO D CELEBRARO PERO LO D PAGAR JA NO M FA TANTA GRASIA. Q PAGE MA MARE Q S LA D LA IDEA jejeje.

Anònim ha dit...

Claro que es Aída
com ma sonat enseguida..
pero ja estava descoberta
jej

molt boniquetaa!

Mayte ha dit...

Bueno, jo ja ho sabia ,jejejejeje,clar no???
Pues pareix mentira que no s´enrecordeu , ja que digueu que este SAPS QUI SOC es mol t divertit i entretingut , pero que no s´emrecordeu del 1ª, pareix mentira ja que eixe SAPS QUI SOC, va ser el que mes va triomfar, va tindre uns 60 comentaris i inclus imprimirem la foto i es va penjar al cau , i de fet el protagonista crec que ha dia de hui encara no meu a perdonat,jejejejeje, que rencoros....
Áço es molt divertit en companyia de tots vosaltres, avore si algu de tots algun dia vos aplega l´hora

Mayte ha dit...

La veritat que jo hem pensaba que seria mes façil que les fotos antigues i la veritat que esta de categoria, i sobretot la candidata per a este saps qui soc fins i tot vos ha donat pistes, eh..., no es podeu queixar
Ara a qui li tocara?????

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics Els bloggers de la Falla Xuquer, no es fa responsable dels comentaris que puguen fer els usuaris en els articles. Es reserva el dret d'eliminar els mateixos en el cas d'atemptar contra la integritat ètica o moral de persones i/o estaments. Tots els logos i marques són propietat dels seus respectius propietaris. Els comentaris i/o noticies són propietat de qui els posteja.