divendres, 30 de maig del 2008

La BODA dels " VEINS "


Bueno , fa ja un quant de temps , concretament el dia 17 de Maig , va tindre lloc l´enllaç d´una companyera , amigua i veina fallera meua i d´ESTER amb els seu respectiu novio i faller Juanjo , vaig posar un article amb els muntatges de la despedida que els seues amics i fallers de l´Avinguda d´Espanya els van fer i algu gracioset que altre volia que ens ho prenguerem a mal i bueno , jo pensi , jo publique el que hem dona la gana i pose el que vuic , aixo si sense faltar a ningu i sempre i quant els protagonistes hem donen permis i vuiguen , val ???

En aquesta ocasio , vaig fer un comentari al respecte diguent que jo seria participe d´eixa boda , i com " lo prometido es deuda" al igual que la meua amigua i companyera Ester , seria la que comentaria eixa boda en aquest blog i a qui li paregua be , val i a qui no ...... puerta.

La veritat , les fotos igual vos sonen , son les del article de l´avinguda d´ESPANYA ,amb el teu permis Mareta , no tinc fotos tant boniques de la parella i he pensat en posar-les açi.

La boda es queda de categoria i la veritat que m´aborrone cada vegada que recorde el moment que en la sala , entre un plat i un altre , entra per la porta una XARANGUA , si si si , com sona... que ens va fer alçar a tots de la cadira , i posar-nos a ballar , sentit les tipiques xaranguades que ens posen els pels de punta i de fet de segur que ha tots vosaltres vos haguera passat el mateix.

D´ahi passem a la tortaeta i la repartida dels ramets de flors, ohhhhhhhhhhhhhh


Per al resto ja sabeu com funciona i els amics els van fer moltes bromes i com sempre esperant al ball que fins les 4h. del mati ens tingueren alli , per altra part ....



FELICITAR ALS NOVIOS " JUANJO E INGRID " I DESITJAR-LOS EL MILLOR

14 comentaris:

Mayte ha dit...

Ingrid espere voret promte , fixa que enr¡tre unes coses i altres crec que ja hauras tornar i tot del viatge, veritat??
Bueno pues quant tinguam totes les fotos que nosaltres ferem ja te les fare aplegar,val???
Enhoirabona i felicitar tambe a COLORA que sens dubte de segur que li cau la baba, ehhhhh, en tot el carinyo del mon

Anònim ha dit...

k bona eres mayte¡¡¡ la veritat es k me cau la baba i lo k no es la baba , moltes grasies per el teu article , no le e pogut vore antes perke estic acabant molt tart de treballar pero sempre vos visite , moltes grasies tambe al veinat k sou vosaltres . la veritat es k cuant entra la xaranga els k portem la festa de les falles en les venes mmo se va notar molt lo k sentim , mos faltaren cames pa alsarmo tots jajaja . bona nit i fins dema . ja voldria mes de un tindre un veinat com vosaltres un bes a tots guapos

Anònim ha dit...

la de dalt soc jo pero no me aixit el nom

Anònim ha dit...

ALGÚ ME POT EXPLICAR QUE TÉ QUE VORE AQUEST ARTICLE O LO QUE SIGA AMB LA FALLA XÚQUER???..

PER QUE LO QUE A MI ME DONA A ENTENDRE,AÇÓ ES UN BLOG DE LA FALLA XUQUER,COMO SU PROPIO NOMBRE INDICA....O ES QUE JA EM PASAT A SER COM EL HOLA,10 MINUTOS,TELE INDISCRETA,AQUI HAY TOMATE I DEMÇES XORRADES DE LA PRENSA ROSA???

Blaiet ha dit...

yeii sok yo ke pasa,anem millorant ara ya no poses anonim,la pregunta es algun dia posaras el teu nom?
mentres poses la teua opinia i no li faltes al respete a ningu de lujo,yo si vols tesplike lo ke vols saver: en el blok es posa lo ke mos dona la gana si vols posar algo es molts facil anviau al correu de la falla i tasegure ke teu publicaran.adewww

Eva ha dit...

hola soc jo, que pasa?!!!que tal?? ai, ai,ai.... ja has fet igual que quant lliges el hola, 10 minutos, teleindiscreta,... t´has ficat a mirar les fotos i no has llegit el text...perque si no no necessitaries que ningu t´explicara res, ja que Mayte ho ha explicat ben claret a l´article!!!
Vinga va que la lectura enriqueix molt....i algo de falta ens fa....

Anònim ha dit...

jajajaja jocrec k esta selosillo ¡¡¡¡ vol ser ell o ella la porta del HOLA pro no cobraras exclusiva¡¡ perk els fallers si tenim algo de diners es pa nosaltres ¡¡¡ i no pa exclusives jejejeje

Anònim ha dit...

mare de deu senyor¡¡¡¡ o estas imitat la escritura de una persona ooo senyor ja se ki ereeeeees , no meu avera esperat mai en la vida el teu nom se acomensa per......

Esther ha dit...

Holaaaa!!!!!!!!! La veritat que la boda es quedà molt bé, i lo de la xaranga una passada. Jo ho vaig demanar allí tb per a si algun dia em case, però no sé si colarà......, ara que jo ho vaig comentar per si de cas, jejeje!!!!!!!

Eva ha dit...

Bueno la enhorabona per als novios i que sigau molt feliços!!!!! Tranquila Esther estudiarem la proposta de la xaranga per a la boda....i avore que passa!!!!!!

Eva ha dit...

Esque contestant-li al meu amic se m´ha passat felicitar als novios!!! Això em passa per fer-li cas....

Mayte ha dit...

Pues si Ester,jo si que m´enrecorde de la teua proposta de la xarngueta i de l´altra tambe , avore si Rafeta es fa l´anim d´una vegada, no????
Mentres anirem conboiant-lo per a ques es faça faller i despres parlem....

rocio ha dit...

Si que degue ser un puntaso que entrara la xarangua en mig del combit, el que no penseu vosaltres... espere vore-vos pronte¡¡¡

Anònim ha dit...

LA MEUA ENHORABONA AL NOVIOS, I PERDONEU EL RETRAS EN LA FELISITACIO, PERO VOLIA LLIGIR TOTS ELS COMENTARIS, I EN EL POC DE TEMPS QUE NIA NO ARRIBABA.
ELS DOS ESTEU MOLT GUAPOS, I LO DE LA XARANGA MEU IMAGINE, DESDE LUEGO TENIU UNS AMICS,JAJJAJAJ, QUE SI QUE VOS CONEIXEN DE VERES, ESTA MOLT VEN PESAT.
QUE CONTINUEU AIXINA DE FELISITOS DURANT MOLT DE TEMPS.....

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics Els bloggers de la Falla Xuquer, no es fa responsable dels comentaris que puguen fer els usuaris en els articles. Es reserva el dret d'eliminar els mateixos en el cas d'atemptar contra la integritat ètica o moral de persones i/o estaments. Tots els logos i marques són propietat dels seus respectius propietaris. Els comentaris i/o noticies són propietat de qui els posteja.