dijous, 29 de maig del 2008

GUANYADOR...


27 comentaris:

morales ha dit...

Jajajajajja, Romeu stas impressionant, vullc voret ixa "pajarita" en la reunió del divendres.

Anònim ha dit...

No sé qui ha fet el fotomontatge però m'encanta. Les meues felicitacions per a qui siga i, per suposat, per al guanyador.

Esther ha dit...

Je,je,je!!!!!ja tenim altra secció per la blog, no??? li pesse a qui li pesse, jejeje!!!!! Està molt ben pensat Rocio.

Anònim ha dit...

jejejejejejejejejeje. LA VERITAT ES Q TEL MEREIXES. VAMOS Q NI BRAD PITT JEJE. ENORABONA A TU I A QI HAJA FET EL MONTAGE. ME E RIST UN RATO jeje

Anònim ha dit...

HOSTRAS ESTAS DE CINE, JAJAJJAAJ, I MAI MIJOR DIT,JAJAJA, UN "OSCAR" PER EL QUE A FET EL MONTAGE TAMBE,JAJJAAJJA, NO VOLIES PERNIL CREC QUE EL MERIGES ALGO MES, I COM NO UN "OSCAR" AL QUE GUANYE ,JAJJAJAJA, DE LUJO, ESTA MOLT VEN PENSAT, MIRA QUE FEU ,MONTAJES...... SEU CURREU COM NINGU.... UN 10 DE TOT COR....EN TOT LO QUE ESTEM APORTANT ESTE BLOG ESTA FENSE SUPER ANIMAT,,,, LA ENHORABONA...

Eva ha dit...

Molt bo Rocio!!!! Si esque Romeu asi no es pot dir res enseguida mira!!!!! ja,ja,ja

Anònim ha dit...

Gracies, moltes gracies.

Vull dedicar aquest premi als que han intentat encertar-ho, però no ho han aconsegit.
És una prova molt dificil i dura, que estic molt orgullos d'haber guanyat.
El premi voldria donar-lo a la ONG, pernils sense fronteres.

Thank you very mach.

Bromes apart està molt be el muntage,
a estat divertit.

rocio ha dit...

M'alegra saber que vos agrada, perque igual podeu ser els proxims....... es broma

Anònim ha dit...

¡¡Que risa quan he vist el muntatge de Romeu amb l'Oscar amb eixa melena¡¡ Cada vegada que ho vec m'entra molta risa.
Felicitacions carinyet, "estic molt orgullosa de tu".
Molt guay Rocio, eres gran¡¡ Ha estat molt divertit.

rojuel ha dit...

Jajajaj, que bo!! Estàs total Romeu. Molt be, Rose, ja has aprés a fer muntatges, jajaja, que bona eres!! Cuidaet en que dieu...

Mayte ha dit...

Eiiiiii Collo , Romeu ja t´ha tocat fins i tot un pernil i vec que fins i tot t´has posat de gala per replegar el premi, mare meua quin nivell.
La veritat que Rocio que callaet teu tenies , per fi ja saps,jejejejeje, es broma ja saps que jo no tinc acces a eixe tipo de programes i la veritat que de quznt en quant es xulo vore algu , enhorabona esta de categoria.

Mayte ha dit...

Aiiiiiiiiiiii, per cert Romeu ENHORABONA que en unes coses i añltres fins i tot quasi s´he m´oblida.
Et tirem de menys ,per a quant el proxim article???

Mayte ha dit...

Ja saps que lo meu es dionar faena i si no agibie a la penya , açi tots s´acomoden i les idees van acabant-se

Anònim ha dit...

Que bo! feia molt de temps que no entrava al blog (per circunstancies) i m'he rist un rato, cada vegada ens supuerem sobretot les nostres blogeres oficials! Rocio i Mayte jejeje

Anònim ha dit...

Ay laura pobreta...estaves maleta???
Que tenies?,ANSIETAT???

morales ha dit...

Perfavor que algú elimine els comentaris destrellatats de persones que no tenen faena i que l'unic objectiu que tenen en la vida es fer la ma i risa allà per on apareixen.

Anònim ha dit...

MORALES,tu almenys intentes fer risa i no pots,eres el payaso sense gracia de la falla,que perque vas amb ¨els graciocets¨ de la falla,et penses que eres un d´ells...i no eres mes que un ninot.

morales ha dit...

RISA:locució verbal juvenil: ‘Passar un estona divertida'. Aço es el que entenem en la falla Xuquer com a fer risa.
Als que tu, sense donar la cara, et referixes com a "els graciotets" de la falla, son els meus amics, els de la falla, com a molts altres que tinc per la resta del poble i de poblacions veines i que dupte que tu puges aplegar a tindre alguna volta en la teua vida, per cert, son amics i veins de tota la vida si et referixes a gent com Amable, Forum... etc... i tant que vols sabrer deuries de saber que a la falla Xuquer tots som una pinya, fruit d'aquesta unió entre fallers tenim l'exemple de les colles que tenim formades per a diverses activitats al cau.
Jo podré ser un ninot, pero tu eres el tipic pobre destrellatat que misió NULA a la vida, perque no tens objectius, no saps quina es la teua trajectoria a seguir i la unica manera de sentirte algú es clavarte en la gent que vol tirar endavant aquest blog, per a que així et contesten, pero sapies que a mi no m'afecta i si tens contestació meua es perqué m'agrada defendre a la gent que estime, com Laura, i en aquest cas donarte un poc de canya. Reflexiona i feste un favor a tu mateix i desapareix d'aquest blog.
Simplement amagante amb un nom desconegut o fente passar per anonim ens dones a entendre que no tens el que hi ha que tindre per a dirnos les cosses a la cara.
QUE TAL SI ENS HO DIUS A TOTA LA COMISSIO AL DIVENDRES AL CAU
???. PER MI, ESTAS CONVIDAT. A QUE NO EN TENS PROU PER A VINDE, "CAMPEON"???

Anònim ha dit...

MORALES

PRIMER: tu no PODRIES SER, tu JA eres un NINOT.

SEGON:
Els graciosets als que j faig referencia i que tu nomenes,si que fan pinya al cau i a la falla,amb el seu sentit del humor i amb el geni q es caracteritzen fan riure i mes d´una carcallada et fan treure.Eixos son fallers consagrats,cap problema.

Lo que no entenc es q fas tu amb ells,per que eres com una remora,que sense un peix gran,no existiries,per que TU TENS LA GRACIA EN EL CUL, i no fas mes que lo que ells diuen o fan...pero aixó dic que eres un ninot,o millor dit,una titella.

TERCER: Si he ofes algú amb el meu comentari,no cal q vages de salvavides o d´heroi,si a eixa persona li molesta lo que jo pense,crec q será prou majoreta per a defendres,o igual pasa olimpicament de lo que jo puga dir,q es lo mes segur,pero a mi me sin fot.jo dic lo que pense

CUART: Encara que ficara el meu nom real,cuant despotricara a algun membre o usuari d´aquest blog,segurament diries que no es el meu nom reial,que si soc el anonim que no fa mes que riure i clavar mal als que hi son o que soc d´altra falla...com per example el tal MANOLO o el SOC JO QUE PASA?.Lo que a tu et molesta no es com jome diga,si no que lo que diga siga veritat,i t´excuses en que el meu anonimat es tan fals com el meu comentari...que ignorant que eres...cal mes que el que tindria que callar sigues tu,o et pot explotar algun comentari a la cara,que JO SI QUE ET CONEC...

QUINT: I tant q hi seré al cau el divendres,i si tinc q dirte algo teu diré...no tinc cap problema amb la comisió,nomes amb la gent com tu que está on no te que estar,NINOT.

TA QUEDAT CLARET???

Anònim ha dit...

ESTIC EN EL MEU AMIC MORALES, I EN LA MEU AMIGA LAURA, NIAN COMENTARIS QUE SOBREN, I EN ESTA COMISSIO DE NORMAL DEFENEN ALS NOSTRES AMICS, ENCARA QUE Ú MATEIG TE TOT EL QUE TE QUE TINDRÉ PER A DEFENDRES, PERO A LO MIJOR EN EIXE MOMENT NO HA ENTRAT EN EL BLOG I EL ALTRE AMIC, EN EL SEU BON COR DEFEN CUALSEVOL COMENTARI.
UNA MIQUETA DE CELS SI QUE PAREIG QUE TINGA ESTE ANONIM I NO L´ANTENC PUES SEGONS DIU ELL MATEIX LI SOBREN ELS AMICS, I ARA LO QUE VOL TINDRE SON ENEMICS.
EN EL CASAL TENIM QUE ANAR NO MES QUE A DIVERTIRMOS, A COLABORAR EN CUALSEVOL ACTIVITAT DE LA FALLA, A FER AMICS, A SOLUCIONAR CUALSEVOL PROBLEMA QUE MOS VINGA PER TIRAR EN DAVANT, NO MOS FIQUEM AIXINA, QUE SINSERAMENT, NO VAL LA PENA....

morales ha dit...

La unica cosa que se ma quedat clara es que seguixes sense tindre el que hi ha que tindre per a donar la cara i que no em dones ninguna por per amagarte en l'anonimat, que jo pose el meu nom i per si fora poc ahi està la meua foto, a i per cert segixes demostrant que eres el que no te amics i no tinc cap problema en esperarte al cau el divendres.
A qui li queda clar???
Maduixana hi ha maneres de saber qui, es este individú. temps al temps.

Anònim ha dit...

Per cert MORALES,la canya que volies donar-me te la pots ficar on ta dit que tens la grácia.

Anònim ha dit...

ja las tasta tu tambè eh¡, jejejeje, amic anonim o con te anomenes ara ton pare, ay ay ay q pillet

morales ha dit...

Ayyyyy que mal li senten el s meus comentaria a algu!!!

Anònim ha dit...

a pues moralito!!!!!!!TAN DONAT UNA A BASE DE BE,EH????

Per cert,tu l´unic objectiu que tens es REPARTIR LLIMONAES???

juas,juas,juas,juas...

morales ha dit...

Ultimament es veu que se vos oblida posar el nom. No artista tinc moltisims objectius cumplits i molts propossats, mes dels que etr pugues imaginar i que posiblement pugues aplegar a cumplir tu en la teua vida,es el que te treballar amb objectius, unclus en època de crisis, jo no se que tinc, que els cumplisc al 100 % tu!!!, ja siguen llimonades, aigua,cervesa o el que fasa falta, mira per aon que un de tants era averiguar qui era el misterios "tompare" i asó de coneixer a informatics t'ensenya com controlar la IP del ordenador desde on escriuen els comentaris. Ai "tompare" mira que sabia que series tu, o no mira ara vaig a anomenarte "F", que m'agrada mes.

Anònim ha dit...

Mira que ees ignorant...o es q vols ferte el sabudet??

disli al teu amic informatic q texplique que es una Ip dinámica i una estática,i quina diferencia hi han d´una i d´altra,pero q teu faça per escrit i per a tontos,q alo millor pilles algo de lo que vol dir...

No intentes fer creure que eres un bill gates,el teu coneiximent no dona mes que de repartir llimonaes...

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics Els bloggers de la Falla Xuquer, no es fa responsable dels comentaris que puguen fer els usuaris en els articles. Es reserva el dret d'eliminar els mateixos en el cas d'atemptar contra la integritat ètica o moral de persones i/o estaments. Tots els logos i marques són propietat dels seus respectius propietaris. Els comentaris i/o noticies són propietat de qui els posteja.