divendres, 10 d’agost del 2007

Fins setembre, bones VACANCES!!!!


12 comentaris:

Anònim ha dit...

MIRA SOC EL PRIMER.

GMMETA QUE PASES BONES VACANCES I A OTS ELS XUQUERETS TAMBE.

A MI JA SE M'AN ACABAT, QUE PUTÀ, PERO ENCARA HEM QUEDEM 15 DIES ENGUANY...

ALS XUQUERETS QUE ESTAN TREEBALLANT COM JO PUES RESIGNACIÓ, QUE JA VINDRAN VACANCES.

EL GUILLE (EX-XUQUERET)

Anònim ha dit...

Perfi an arrivat pareixia una leyenda urbana tots dien ke exixtia una cosa ke sanomenava "VACACIONS"pero la gent no savia aixo ke era jejeje.gemaaa ya estem a 10 vacacionsssssss!!!
adeww!!!!!!

rocio ha dit...

Gemmetaaaaaaaaaaaaaa¡¡¡¡¡
Bones vacances¡¡¡

Gemmeta ha dit...

Buenas!!!!

Guillermo, has tornat tu per ací!!!!!!

Pues si, pues si, nomes hem queda una vesprada i espere que el jefe tinga un poc de consideració i ens deixe eixir un poc abans de l'hora....no?!!jajajaj

morales ha dit...

Que les disfrutes Gemma, jo tambe men vaig una semaneta i vaig a apurarla per eivissa i formentera que ja toka ixir a pear una volteta per ahi.Bueno xuquerets jo a les 18:00 hores oficialment, també estic de vacances.jejeje, un abraç a tots i a totes i ens veguen a setembre!!!

Anònim ha dit...

Bones vacances!!!
Jo tambe m´unixc al club de les vacances! Jo tambe acabe hui, pero jo encara he d´estar una horeta mes que tu gemmeta!! Oficialment a les 8,30!! " Oficialment....", ja,ja,ja... la jefa esta de vacances.....
A disfrutar tots!!!! I als atres tranquils que tot arriba!!!

Mayte ha dit...

Ay Gemmeta les teues ja han aplegat,a mi ja hem keda menys,sols una i mitja guardia pero no aplega,i et dic que el dia eixe jo tambe ho posare al blog per a despedirme,jajajaja
En fi jo problamente continue informant de les quedades que fem,ja que tinc totes les vacances amb coses que fer per a no parar d´informar-vos i compartir-ho a tots vostes,jajajaja
Ah pasar-ho molt be Gemmeta

elsa ha dit...

Hola a tots!jo casi estic de vacanses,em queda hui disabte de 1 hasta les 5 o per ahi,o siga res.Que paseu bones vacanses tots...

Mayte ha dit...

Elseta que tal tot????
Vas algun lloc de vacances o a Motilla?? Jo encara no0 t´he vist per la paltja avore si ens vegem ara que jo tambe les agafe a partir del 14....

Anònim ha dit...

Que sort Gemmeta i tots els que oficialment esteu de vacances, jo estic resigna encara en queda dema...pero bueno ja en queda menys, encara que este any no vaig a cap lloc de viatge i les vacances no son igual...pero intentare pasar-ho lo millor posible per la terreta.
Morales ja voras que guay esta eivissa o al menys jo m'ho vaig pasar super guay a l'any que ve jo tambe m'apuntare per anar a eivissa, aquest any es tot fallera i mes fallera, que paseu tots molt bones vacances i espere que vingau a vorem de fallera el dia 8 de setembre que ja ix oficialment...jejejeje

Mayte ha dit...

Clar que si Lauri jo anire a voret,pero ja tens data per a la proclamacio???? mira que jo tinc que saber-ho amb temps per si hi ha que cambiarme la guardia,jajajaja

Anònim ha dit...

Mayte, lo mes segur que siga 10 de novembre, ja en octubre esta ple de bodes i despedides (roser), despres la primera semana de novembre dia 1 que es festa cau dijous i molta gent agarrara pont aixi que lo mes segur que siga eixa fecha, ja heu dire segur que no vuic que ningun amic meu falte!!!!!

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics Els bloggers de la Falla Xuquer, no es fa responsable dels comentaris que puguen fer els usuaris en els articles. Es reserva el dret d'eliminar els mateixos en el cas d'atemptar contra la integritat ètica o moral de persones i/o estaments. Tots els logos i marques són propietat dels seus respectius propietaris. Els comentaris i/o noticies són propietat de qui els posteja.