divendres, 24 d’agost del 2007

EL RULO NO HA PARAT¡

Aquest article va dedicat a tots el que dia rere dia ha entrat a comentar o visitar el blog inclús en vacances, i ha ajudat a que el rulo no pare durant el mes d’agost, que sense tindre ningun motiu faller hem estat en contacte.
Hi ha que felicitar sobretot a Mayte i Fran que ells son els que han mantingut la flama del blog encesa, i com no, tots els que em aportat els nostres comentaris.

Ara a la tornada de les vacances suposem que tindrem molts articles contan-mos els llocs on han anat els xuquerets o les festes que han muntat, també comencen les reunions al cau, yujuuuuuuu¡¡¡ i de segur que algun tema faller hi haurà per comentar. Igualment al setembre tenim les festes del poble i Octubre la gran festa d’Agermants.
Bo¡ esperant el que te que vindre, lo dit DONAR LES GRACIES A TOTS ELS XUQUERETS PER NO TANCAR EL BLOG EN VACANCES¡¡¡

23 comentaris:

morales ha dit...

Pues si Rocio, tens tota la raó del mon, la gent a respost de la millor manera i no a fet falta penjar el cartell de "CERRADO POR VACACIONES". Ara si, va de bo, tornen les reunions i estem apunt de viure la primera macrofesta de totes les falles. Ens vegem pronte al cau.

Anònim ha dit...

Rocio tiraba de menos un dels teus articles, pero la Mayte ha estat a l'altura i ha mantes el blog viu estes vacances, en fi segur que ara que van acabant i tots tornant al treball i la vida diaria hi hauran cosetes que contar.
Per cert el dia 8 de setembre ja ix oficialment de fallera major el meu primer acte (ja estic nervioseta..jejeje), vos aspere vore a tots ehhh...

rocio ha dit...

jajajaja eres poc bona, nerviosa¡¡¡

La veritat es que se te veu molt contenta, i... clar¡¡ que anirem a voret el dia 8.

ok Morales¡ encara que no recorde quin dia començen les reunions?

morales ha dit...

Jo tampoc ho recorde Rocio. Laura, el de setembre, aixo va en serio, el dia de la Mare de Deu, tu vols que mos entre elgo, si ixe dia tenim dinars i sopars a tutiplen!!!
Kubi preparat que ara ja no te pots tirar arrere.jajaja

rocio ha dit...

Morales dinars i sopars, jajajaja
jo sols faig un dinar i un sopar¡¡
Fora conya, entre una cossa i altra anirem a vorela de fallera.

Per fi es divendres, esta primera setmana despres de vacances es de locooooooos¡¡¡

Anònim ha dit...

ola a tots i totes!!
ya tan ai atravolta les reunions de setembre crek ke es el segon divendres de setembre pero no eu se sert.Animo a tota la gent ke ya li san acavat les vacanses,ami encara me keden 2 semantess!!jeje.Laura dasi 2 semanes ya te toka vestirte de falleraaa..adeww!!!!

Anònim ha dit...

Si si Morales va en serio jo no en vuic pedre res, pa que no m'ho conten!!!Rocio i Blai despres de la provesso ixa de soparet...jejejej

Anònim ha dit...

Hola!! a mi ja se m´acaben les vacacions també, el dilluns ja torne al mon real, que merda!! pero be ja tenim ahí les "festes" de sueca i sobretot la festa de Agermanats ( perque si es per les festes que fan), bueno menos la provesso que ix laura,clar, ja, ja, ja Tranquila dona que anirem a vore, pero mos tens que saludar en la maneta i tot, eh? ja, ja, ja

elsa ha dit...

Hola a tots!!!!la primera reunio es el 14 de setembre,pero antes tenim tots un acte super important,anar a vore a la meua germana a la proveso,pa posar-la mes nervioseta,jeje.Ah Eva,jo ja estic currant,que mal rollo...pero que hi ha que fer....

morales ha dit...

Laura tu carrega el saquet de caramels que mos en tens que tirar, en un poc de tacte, no com ixes que t'obrin el cap. A si pot ser no tireu ixos grandots que no ens caben en la boca, ixos baratos no perfavor, jajaja.

Gemmeta ha dit...

Buenas a tots!!!!

Quant de temps!!!!!!jejejejejeje.

A mi encara me queda esta setmana de vacacions, uffff!!!! ja s'acaba lo bo!!!!!colliiiii!!!!

Però que tenim que fer.... tot lo bo s'acaba prompte, jejeje.

Rocio EL RULO NO HA PARAT!!!!!!

Anònim ha dit...

Hola, bona vesprada a tots!Elsa ja eu se ja, que ja estas currant, el divendres em doní conter alli en la fi de la fam!!! Jo ara ja també estic ja a la marxeta, pero com podreu vore en poca feina, ja, ja, Gemmeta aprofita tu que encara pots dir que te queda una semaneta, perque per lo que vec estem ja quasi tots els xuquerets al tall. Per cert, com s´ha quedat l´escapadeta a Barcelona?
Hola Rociooo! on estas?

elcorberot ha dit...

Hola a tots i a totes!!!

Celebre que encar continue aquest blog en marxa...aixó vol dir que hi ha bon rollo amb els usuaris i el participants,com també que lo que es posa en ell es util i molt participable...enhorabona,seguiu així..

Com q ja no estic a la falla en actiu,m ágrada saber com es cou tot lo que serán les falles 2007-2008, o al menys els comentaris que aneu posant açi dels propers events,aixi que como no,les fotos il.lustrades que aneu pentjant.

Un besot i un saludet a tots i a totes...

Gemmeta ha dit...

Barcelona, molt, molt, Wayyy!!jeje, ho hem passat super be, (que tres)jeje
Ara aprofitaré de la mar una setmaneta que me queda, que pareix que el temps s'arreglat i tot!!

rocio ha dit...

Hola a tots¡¡¡

Ja vec que hi ha marxa per asi¡

Blai, disfruta lo que el queda¡¡

Laura mosatros ja tenim reserva taulaen la Fi de la Fam per a sopar...

Elsaaaaa¡¡ com estas? ok 14 de setembre al cau.

Morales ja he vist alguna foto del mesenguer teu, les de la boda de Carla i el teu pis, molt way¡¡

Jeee Corberot, quant de temps¡¡

Gemeta, noiaaaaa¡¡¡ que acabes de disfrutar les vacances¡¡

Eva estic asi¡¡¡ La mayte esta mirant entrades per anar a vore a Chayan a Valencia el dia 9 de Setembre, tu vens?

Si me deixe algu per saludar, per saludat queda, bye-bye
Eva estic

Anònim ha dit...

Holaaa! Rocio jo ja tinc la entrada de Chayanne comprada, mos hem comboyat en la faena.Compreules i mos ajuntem. En el corte ingles les hem comprat nosaltres.Va comboyeuse. Ja me dius algo de lo que aneu a fer, ok?
Ja vec que estas.....

rocio ha dit...

jajajaja el ultim Eva estic se ma colat, ja no tenia res que vore en el comentari

elsa ha dit...

Holaaaaa!yeee Rocio com va la marxa????ja estic de vacanses altra vegada,soc mala maquina,aso mola molt.Ja no queda res pa reunir-mos atra volta al casal,de lujo,aixina mos heu xarrarem tot...

Mayte ha dit...

Jeeeeeee, que pasa xuquerets????
Jo tambe estic per açi,ehhhhh

Lauri tu ja saps que mosatros no fallem a res,siga uns o siga altres ahi estem deixan "huella",no.....
En fi, per si algu no ho saps el divendres dia 30 hi ha que anar a pagar loteria de la falla,o per cert esta vist que nomes soc jo la que hen tinc,veritat????

Mayte ha dit...

AY ,Coreberot ,com estas???? nosaltres açi estem intentant que aço no s´acabe mai,i esperant que alguns de vosatros esteu ahi per animar-mos i espere que tu el deixes caure per açi de quant en quant,a lo millor pot ser que ixen per el blog alguna de les fotos de la xarangueta dels petots,t´agradaria????contestam

Anònim ha dit...

Yee!! Mayte ja estava precupa tants dies sense voret per asi. Aprofita que ja te queda poc de vacances, no? Ale perranga que ja eu tenies be,je,je. jo ja ni m´enrecorde de les meues.
Au cacau

elcorberot ha dit...

Ey Mayte....gracies per el teu comentari...

Jo ja vaig dir que ,encara que enguany no siga un xuqueret,intentaria participar en tot lo que puga en els actes fallers,en concret i especialment amb la Xuquer i com no,amb el blog,ja que m´agrada saber de tots els que esteu per açi,als cuals considere amics meus...

Doncs clar que m´agradaria que penjares algunes fotos dels petots!!!!,es mes,tho demane,per que jo tenia unes cuantes...pero no se per on estaran...

L´era digital va arribar massa tard per a mi...i les fotos revelades a paper son prou facils de perdre...fica-les...please...

Jo intentaré buscarles a vore si hi ha sort i pentje unes cuantes.

Un saludet....

Mayte ha dit...

J a vore el que faig per ahi,per que les meues tambe son un poquet antiguetes,pero jo anire a parlar amb la Rocio i segur que ixiu a la llum,aixo si un poquet jovenents estareu pero el que importa es estar present alla quant calga,veritat....

Anim Corberot,que a nosaltres tambe ens agrada que ens visiten i deixen constancia de la seua participacio,jajajajaj

adeuuuuuuuuu,i ja vorem que fem per ahi,les fotos dic,ehhhhh

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics Els bloggers de la Falla Xuquer, no es fa responsable dels comentaris que puguen fer els usuaris en els articles. Es reserva el dret d'eliminar els mateixos en el cas d'atemptar contra la integritat ètica o moral de persones i/o estaments. Tots els logos i marques són propietat dels seus respectius propietaris. Els comentaris i/o noticies són propietat de qui els posteja.