dimecres, 15 d’agost del 2007

SETMANA SANT ROC

Continuant amb les nostres eixidetes, eixidetes de la Colla Bibero, i que millor data per a tots es quant la gent esta de vacances i com no hem aprofitat per a celebrar la Setmana de Sant Roc que al nostre poble tant es celebra.



Decidirem concretar data per al 14 d´agost,i ens ho vam montar d´allo mes be, el primer que ferem es posarmos en contacte amb tots els assistens (amics) i per supost la festa anaba per a tot el dia decidirem llogar una Disco-mobil, si si, com sona, una Disco-mobil, com no, de Sonycolor.


El lloc al sequer del nostre benvolgut Sr. Pasky, on el dilluns anarem a comprar menjar i refrescos, jajajajaa, i anarem a deixar per a que estaguera tot ben fresquet per al dia de la queda.
Açi el teniu tambe va trobar un moment per a plantar-li les plantetes a la Baldo, ei colli no el queixaras, ehhhhhhhh

En un principi era soparet, com no de TORRAETA, per si algu se li havia oblidat, a ultima hora farem cara de llonganisses o xorisets, jejejejeje, en fi per on anabem,pero tot el mon amb vacances i amb ganes de festeta i els ultims "arreglos" per a la discomobil que per la nit ens tenia que amenit-zar la festa, la gent va voler tambe fer dinaret,clar i el dinaret anava a ser PAELLA, feta per nostre amic Pasky mentre el resto de colla montaba altaveus, llums, i cervessetes molt fresquetes, aplega l´hora de dinar, jo per la meua part, donar les gracies a que m´he esperaren per dinar, per si no ho sabieu ahir vaig agafar vacances a partir de les 15h., i de cap al sequer per a poder-ho celebrar com toca, jajajaja.

Tambe algu que altre es va posar el banyador, per cert un banyador un poc discret, ja que nostre amic Rafel volia passar desapercibit, no???? sense llevarse la camiseta i els calcetins, açi el podeu vore, jajajajaja.......

Sobre les 16h. comencarem a dinar, feia una calor tremenda, una bascorra impossible de soportar, era algo massa, pero hi havia un recurs i eixe recurs era una manguera, una manguera que ens va sufocar la calor per moments, per una part el reanimaba i per l´altra part donaves gracies per haver portat el bikini o " cansonsillets ", com algu que altre dels amics, aixi que tinguerem varios moments de gloria, ferem anomenar el moment MANGUERA.... açi ens teniu per a comprobar-ho.......


Entre managuera i manguera com no tenia que ser menys la partida A L´UNO, hi havia que ferla, mentres que altres anaben probant el karaoke que nostre amic el Forner es va encarregar de durmos i ens va conectar,per cert el Forner estava en su "salsa",fent-mos de "DJ" , hi havien nada mas ni nada menos que 4 micros, jo cada vegada pense que tinc una colla d´artistes frustats que es massa, tots vam cantar tot tipus de cançons fins que ens va fer l´hora d´encedre el foc per a la torra, torraors oficials, amb barret i sense barret açi els teniu......



Uns paren taula, altres com ja he dit arreglantles graelles per a que la carn estigua ben arreglaeta i mentres unes coses i altres nostre amic CERVERO en va fer un gran saludo amb varios momnets de celebracio,celebracions en forma de chupitets que la Baldo ens anaba servint i de fons fins i tot sonaba l´himne de la falla i clar per no ser menys el CD de xaranguaes que teniem gravat del cau faller,que nostre amic Forner ens posaba per animar-mos mes del que estabem, si no açi el teniu...........

Una gran taula ,erem unes 17 persones,tot una taula com si estaguerem al cau faller,veritat???, estavem tots desmaiats, ferem molt de menjar, tot tipus de embotits i xulles pa que dir, en fi la festa estaba apunt de començar, per alguns clar, hi havia gent que desde les 12 del mig dia anaba per el sequer pero,despres del cafenet de rigor ja anaben els cubatilles i la discomovil anaba a començar, s´he encenen les llums, i sona el primer pass-doble per començar la festa i d´ahi ja va ser tot a peticio popular, cantarem , ballarem,ferem coreografies tot amb bona voluntat i despres va eixir lo que volguera,......... fins i tot improvisarem un " cubo" per a ballar, cap a les 3.30 tinguerem la visita dels municipals que venien per que dien que un grup de gent havia toca per que es sentia la musiqueta, en fi , ja no pots estar ni al mig del terme tranquil, ehhhhhh ...........

A ON ACABAREM ??????????


Be, aço es tot per hui, esperant a repetir-ho prompte, esperant que tot el mon saja divertit i que aço no s´acabe, i per finalit-sar vos deixe una foto del soparet sentats a taula i voreu lo be que ens ho montem i lo arreglaets que ens sentem a taula per que si no ni cabem, ehhh , jejejejeje , m´acomiade de tots vostes,adeuuuuuuuuuuu

23 comentaris:

Mayte ha dit...

Esteu morts o k?????? jo he tengut temps per retrasmitir el ball d´anit i espere que tots els que anit vinguereu i qui no va estar present que almenys ens deixe constancia del seu recorregut per la falla,que guay meu vaig passar i ni ha que repetir-ho

Anònim ha dit...

Jo si que estic mort i ben mort,ahir vaig suar com un c.....i com un amigat-xo meu,xe com en la vida,jajajaja
Pero ante tot va valdre la pena i aço es montarseu be i lo demes son cuentos,no?????

Anònim ha dit...

Ei,cóm va tot, que encara esteu dormint...Per a mi ja s´han acabat les vacances, jo ja estic currant! Mira que ens ho pasarem bé en el sequer, tinguerem un dia completísim. Encara quedem reserves per a fer altre soparet o dinaret, encara que de alcohol no cregueu que sobrà molt.... El ron i el vodka que algú el demanà i no arribaren ni a beure, però son coses que solen pasar.
Va xiquets, desperteu i digueu algo que hui estic aburrida... Com es nota que esteu de vacances ¿no May? Crec que en el sequer tots sabíem que la May ja estava de vacances ¿no es així?

Mayte ha dit...

Ay Baldo,que no tens faeneta,ehhhhh,pues si jo ahir hem vaig alçar prou be pero conforme anava passant el dia anaba posant-me pitjor,damunt la calor que feia no hem digues res,jajajajaja
Hui men vaig a dinar a la platja,es Sant Roc,el aniversari del meu nebot Aaron,ten recordes???
Per fer algun dinaret ja saps que es posar data i au , asi estem tots `punt,per cert encara no hem crec lo de les vacances,jejejejej
Ale Baldo A DISFRUTAR......

Mayte ha dit...

Per cert Baldo,no el canses,ehhhh
Ay,la platja esta mes bona i fa una calorrrrrr
Animo i ha pasar-ho be o com millor es puga

Anònim ha dit...

Esteu morts,k pasa Baldo???
Pasky encara no s´ha vist a la foto,esta ideal de la muerte, jejejeje

Anònim ha dit...

No crec que tinga temps de aburrirme, la veritat. Per así m´han deixat un poc de faeneta, encara que s´han portat be...
De moment no tinc calor, perque tinc l´aire condicionat! May tira´t un escabusó per mi, ja que tú si que estàs de vacances...

Mayte ha dit...

La veritat que jo per tirarme un escabusso a la platja hem tinc que vore els peus ben vistos pero si fa molta calor farem el que calga,si tenim plan per al diumenge ja que el del dissabte ja el saps,te toquem i el diguem algo,au cacau

Anònim ha dit...

je que jo tambe estic per açi,eh
avore si de mi tambe s´enrecordeu
Xe Paski que t´ha pasat per el cos,jejejejeje

Anònim ha dit...

ay ay aya el anonim soc jo FRAN

Anònim ha dit...

Ei Franky ja t´has alçat de dormir...que be vivim eh?
Ara a la mar a nadar, i despre´s ens queixem. El meu xiquet ja está bo, es que com està tan dolcet ni els mosquits o lo que siga poden resistirse, je je je. ¿que t´ha paregut?

rocio ha dit...

dolçet¡¡¡¡ jajaja
Com va? la Mayte ahir per la vesprà estava grave, ja estas millor¡
Respecte a la festeta del sequer va estar de lujo, igual el dinar que el sopar, el ratet de la manguera va estar molt be.
Mayte ja eres la nº1 en articles¡¡¡

Anònim ha dit...

JA TINC LA DENUNCIA DE LA PASMA EN CASA. IXIM A 100 € X CAP, COM QUE ANEU PASANT X EL SEQUER I LIQUIDEU...

Gemmeta ha dit...

Buenassss!!!! Ale, Ale, no pareu!!!! Bo xiquets he vingut ara mateix a Sueca, que aquesta nit eixim per ací, i men vaig a duxarme que a les 10:00 he quedat i nomes hem queda un quart d'hora jejejejeje.
Mayte perdona però no hem dona temps per llegir el article, dema per el mati el llegire que hui dorc ací, jejejeje.

Bay bayyyyyyy!!!!

Esther ha dit...

Ye que canya!!!!! Franky tens tota la raó del món, això si que és montarse-ho de lujo!!!!!! A la pròxima jo vull estar ahí, ixa no me la perd, bueno si em convideu clar!!!, perquè estic vegent que la meua germana s´esta fent més festera que jo, i això no ho puc permetre, jejeje!!!!

Anònim ha dit...

Ehhh, que pasa per asi!! s'heu monteu molt be...ja veig que la festa va ser tot un exit.
Esteu tots de vacacions per el que veig...bueno la baldo a mitjes, no pasa res!
Per cert algu va esta nit a les festes de fortaleny a vore la montecarlo????

Anònim ha dit...

Yee!! que pasa? ja estic así, encara m´alse ara desde el dia la torraeta!!! Es broma...!!!
Ens ho pasarem de puta mare, els moments manguera forem molt divertits, ens riguerem molt!!Jo tinc clar el regal que he de fer el dia l´aniversari de cadaun desl que estiguerem allí ! UN MICROFONO! Si señores teniem cuatre pero mai hi havia ningun lliure. Bueno per a tancar l´estiu ( com en Ibiza) fem altra festa i acabem suministres, que vos pareix?
ah! MOLTES GRACIES PER EL CD QUE ME REGALAREU!! ES UN RECORD MOLT XULO...GRACIES
Baldo no te precupes que a tots se mos acabaran, a mi ja me queda una setmaneta i prou, ai ja tinc depresió...

rocio ha dit...

Bon dia a tots¡¡¡

Hui ja han acabat les meues vacances, començe la rutina de sempre pèrò amb les piles carregades.

Vanessa hui estas sola o ja tens mes gent currant?

I collo 100E de denuncia, a la proxima en ma casa i que me denuncien a mi, o anem i es demanaem pasta als canaleros tallarollos (al que tocà)

Anònim ha dit...

Ei, hui estic asoles però tenia faena i no me podia parar. Com va el primer dia de curro?
Saps algo dels del rafting? Espere que mos conten algo pronte, jo ja havia entrat a primera hora a vore si la May havia publicat algo, pero es coneix que estan agotats del cap de setmana i hui s´han alçat tardet....

Mayte ha dit...

açi estem i aixo dels 100 eurals,no se nose,jo que vols que et diga,problablement dema eixira a la llum l´article del rafting pero jo no se que posar,dema vos conte
Per cert Eva jo pense que es el millor regal de cumple que pot esperar qualsevol que va estar al sequer,i mira el que el dic fins i tot sel portaria cadascun el d´ell,jejejej

Mayte ha dit...

Eyyyyy,Esther ja saps que jo volia que vingueres i vaig insistir molt pero es veu que no va fer profit,l´altra hem fare mes pessa avore si aixina caus i no tens excuses per mi,jejejeje
La teua germana ja no hi ha qui la pare,el primer divendres de mes ja estem a la reunio i ella va dir que no fallaria,k kkes.....

Anònim ha dit...

Ay Pascualet aixo dels 100euros no sera que vols fer una recolecta per anarte´n de festival???
Va quant fem eixa caldereta de RAP i LLANGOSTI, que jo ja estic recuperat,jajajaja....No el fajes el moixo que el conec

Anònim ha dit...

franqui, Xe que si el faix una caldereta el caura el rabo i la maite en tindra que buscar un altre...!

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics Els bloggers de la Falla Xuquer, no es fa responsable dels comentaris que puguen fer els usuaris en els articles. Es reserva el dret d'eliminar els mateixos en el cas d'atemptar contra la integritat ètica o moral de persones i/o estaments. Tots els logos i marques són propietat dels seus respectius propietaris. Els comentaris i/o noticies són propietat de qui els posteja.