dimarts, 21 d’agost del 2007

Cap de setmana AVENTURER

Je xicons esteu per ahi??? Açi esta Franki per a contarvos el ultim cap de setmana que hem tengut.Ens hem fet aventurers, en aquesta ocasio ens hem dirigit cap a Venta del Moro per a practicar esports d´aventura, que tal???

Anarem a un alberg en Requena o siga , Venta del Moro i ens o pasarem d´allo mes be, ara vos conte...

Divendres per la vesprada carreguem cotxe i moguem cap al alberg i sobre les 20.30 ens donem les claus de la habitacio i pujem les maletes, clar es fa hora de sopar i anem al comedor, pegem una volteta i a dormir el dia de dema es molt llarg.

Dissabte a les 9.30 del mati tenim la primera activitat " RAFTING " , k guay.......Mayte no va vindre estaba maleta i es queda a la habitacio,k puta...

Ens ho pasarem d´allo mes be, ens posarem els trajes de neopreno i de cap al riu en la barca i monitors, jejejeje, el Ray ens va contar algunes de les cançons de falles com ( tengo una sandia....), en fi res de por, era superdivertit, el monitor de categoria i cap a les 14h. cap a l´alberg. Mayte continuaba a l´habitacio i no es trobaba millor i va decidir tornarsen a casa, clar no hi havia manera de recuperarse i volia anarsen, l´any que be mes. Quant acabarem de dinar la portarem a casa i nosaltres tornarem.

El Rafa i el Ray tenien un altra activitat contracta a les 19.30, anaben a fer QUADS, que convoy que tenien.....,ara vingueren tots plens de pols..... Fins l´hora de sopar que ens van fer TORRAETA, que vos pareix....varietat ante todo, no.....

En fi el diumenge, ultim dia , i ens tocaba" BARRANQUISME AQUATIC " , com sona, va estar encara mes divertit, veguerem paratges naturals de categoria, ens tiravem per tobogans naturals i ens ho vam pasar de categoria, en fi tranquils que l´any que be tornarem, segur que tornarem, Mayte esperant que no el poses maleta, i puges vindre amb nosaltres, açi vos deixen unes fotetes de lo ven equipats que anabem. Per cert la Rojuel tambe va vindre i es posa el traje, el que pasa es que no li vaig poder fer ninguna foto per vorela açi,pero no patiu tot arriba, jejejeje





*Article de FRANKI

22 comentaris:

Anònim ha dit...

que ques els tres mosqueters.Be sols dirvos q es molt divertit i vos recomane q probeu.Seguirem informant.......

Mayte ha dit...

Si si, que vos pareix,hem casque tot el viatge cap alla,i damunt passi una nit de perros i damunt no vaig poder ananr a fer l´activitat,ala Mayte a l´altra torna.....

Baldo i Rocio no volieu saber algo del Rafting ,pues açi teniu 2 tases...

Que vos pareix,jo posarme mala,ohhhhhhh

morales ha dit...

Ai Mayte, tants dies que hi ha i et poses malalteta quan no toca... Ja veig que vos ho vau passar de luxe, ara veig un poc incomode a Raidins del trage de neopré i també m'he adonat que no porta casc, no havien talles???jejeje.

Anònim ha dit...

Ei Franki que ja estas fet un artiste, publicant articles i tot.... Ja vec lo guapos que anaveu, i resulta que la que organitza el viatge cau mala!
Es que May ja no estas per a tantes festes seguides, dimats sequer i disabte rafting.... Pero que el pasava? Espere que ja estigues millor, a l´altra tú la primera.

rocio ha dit...

Bon dia¡¡

Vane es de veres que el Franky ja es un profesinal, te bona mestra...

Bueno Mayte que el millores i continues en les altres festetes,que encara te queden vacançes¡¡¡

Morales¡¡¡ volem vore fotos de Eivisa.

morales ha dit...

Rocio encara no he pogut descarregar la camera, eske a sigut aplegar i carregar, ale enseguideta a treballar, aixo no es fa que encara no tinc les neurones al puesto, jejeje. Beuno Rocio, cuant estigen descarregaetes les possare al meu space, de totes formes si entres podras vore les de l'any passat que també estàn molt xules, jajaja.
dew.

rocio ha dit...

ok, però on es el teu space?

morales ha dit...

Rocio en el meu messenger!!!

rocio ha dit...

Bon dia¡¡¡
Qui esta per ahí?
Morales no se com puc voreu¡¡

Mayte ha dit...

Si si Morales que el pareix,aço no hem ve de nou,jo es que tinc mala pata ,es agafar vacances i algo hem passa... Vaig a proposar l´any que be treballarles i cobrarles el doble avore si cola....almenys farem algo per que si no sempre hem quede amb la mel en la boca,aixina no tinc ganes d´organitzar res de res

Anònim ha dit...

Jeeeeeee,jo tambe estic per açi!!!!!

Anònim ha dit...

Jeeeeeee,jo tambe estic per açi!!!!!

Mayte ha dit...

Jo ,la veritat que no estaba alli per vorel,pero se de bona ma ,que el Rai era com si fora un xiquet,va disfrutat de lo mes i aixo del casc no se no se,al igual no hi havien talles per ell,qui sap????

Mayte ha dit...

Aixo aixo,Morales,feia temps que no ens visitaves,avore si algu m´ajuda este meset hem porten fregideta,avore si ens poses alguna foteta teua,o ens comentes algun viatge,jejejeje EIVISSA,per dir algo,no?
Va tirat al rotllo,que jo tambe vuic llegir alguna coseta dels demes....

morales ha dit...

Mayte si no tinc temps, entre a la web en comptagotes i no sempre vos puc fer comentaris als vostres articles, va avore si la pròxima setmana fem un xicotet esforç i podem fer algo. Rocio als space s'entra desde el messenger, tens que punjar en el ninotet i despres tens l'opció de visitar el space.

Anònim ha dit...

a mi m'agrada el xic de la segon foto, el dee l'esquerre quiii ess?? ummm quin piiit quin tipet amb ixe traje com marcaaa aaaahhhhhhhhh

Anònim ha dit...

Hola!! No me digues mayte que caigueres mala! que te va pasar? la veritat esque es mala sort en el comboy que tenies d´anar, che a l´any que ve ho organitzem i monanem tots, no te precupes!
Entonces els que poguereu disfrutaro, de lujo, no? ens ho recomanes fran? pues et farem cas i a l´any que be ens en anem tots.

Anònim ha dit...

per fi he pogut entrar al bloog,sapiau que sou uns cabronassos de possar eixes fotos tan sexis meues.Tan sols recoordar al personal que jo tanbe tinc fotos a ma casa,bueno parlant seriosament,els articlesw estan molt be donar les gracies al personal que mante la pagina viva.
una salutacio a tota la falla ens vegem dasi no res al casal.
adeu

Anònim ha dit...

Yo vullc saber qui collons es la faraona ixa, no sera Jesus...

Anònim ha dit...

Yee!! xics!! no sabia que teniu ixos tipets!! El neopreno vos estilitza! ja,ja, ja el ray hasta ha ligat e el blog.
Mayte encara estas mala que no sabem res de tu? Te tirem de menos!

Mayte ha dit...

Ay Rafel aixo es el que pasa quant et poses davant d´una camera i damunt amb convoy com si ara tinguereu 12 anyets,jo tampoc se qui es la faraona pero esta vist que el porteu de cap,entre tu i el Ray el porteu loco,avore que pasa,ehhhhh

Mayte ha dit...

Evita ja estic milloreta,ara ja hem queda menys ppèr posarme a currar,pero que hi ha que fer....
ja parlem.....el 14 anem a la reunio que ja comença aixo de veres i sense interrupcions

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics Els bloggers de la Falla Xuquer, no es fa responsable dels comentaris que puguen fer els usuaris en els articles. Es reserva el dret d'eliminar els mateixos en el cas d'atemptar contra la integritat ètica o moral de persones i/o estaments. Tots els logos i marques són propietat dels seus respectius propietaris. Els comentaris i/o noticies són propietat de qui els posteja.