dijous, 10 de juny del 2010

¡¡¡ EL BÀSQUET JA ESTÀ AHÍ!!

¡Hola xicones! Si sou dones i sou de la Xúquer, podeu vindre totes les que vulgueu (no importa edat ni pes ni condició social) al dissabte, 12 de juny, a partir de les 8 del matí (ja, ja ho sé, no hi ha paraules) al pavelló cobert de Sueca. Qui tinga la samarreta blava, que la porte i qui tinga la fucsia, que la porte, i qui tinga les 2, que porte les 2. Ací us deixe l'horari dels partits per tal que s'organitzeu la faena i vingau quan pugau.

GRUP A

08:00 XÚQUER-CHE COLLONS

08:25 PORTAL-AJUNTAMENT

08:50 BDO. ALIÑO-XÚQUER

09:15 CHE COLLONS-PORTAL

09:40 AJUNTAMENT-BDO.ALIÑO

10:05 XUQUER-PORTAL

10:30 CHE COLLONS-AJUNTAMENT

10:55 PORTAL-BDO. ALIÑO

11:20 XUQUER-AJUNTAMENT

11:45 CHE COLLONS-BDO.ALIÑO

Si passàrem esta fase la lliga final començaria a les 12:15.
Hi ha un altre grup (el B) on juguen a la mateixa hora la resta de falles participants. Si teniu algun dubte, pregunteu. De moment ja està tot. Ens veiem al divendres i parlem.

19 comentaris:

MADUIXANA ha dit...

BUENO COM JA VOS VAIG DIR, JUGAR NO PUC JUGAR, PERO SI NO PASSA RES SI QUE VULL ANAR ANIMAR-VOS PERO LES XIQUES DE LA XUQUER SOM LES MIJORS. AMUNT XUQUERISSSSSSIIIIIMMMMMESSSSSSSSSS

rocio ha dit...

Ok, gracies Dulia, allí estarem a les 8 del mati per defendre a la Xuquer i portar-la fins al primer lloc. Bueno per passar un mati fent sport i sobretot passant-ho be¡¡¡

Martí ha dit...

Jo per el matí no podré anar perque finalitze el torn de la jornada laboral a les 06'00, i encara que la tentació de vore jugar al millor equip de basquet del mon es molt forta, estaré molt cansat per anar a vorevos, aixi que si la segona fase, semifinal i final son per la vesprada aniré a animarvos i disfrutar del basquet en la seua versió de maxim esplendor i en esencia pura. Visca la Xúquer sou les millors.

Martí ha dit...

Ah, se me oblidaba, el mutxatxo i el Uetxo están asajant els pasos de la coreografía de "chirliders" amb ponpons i minifaldeta al garaig del meu compare.

rocio ha dit...

Marti el campionat es sols per el matí, acaba a les 15h

fanny ha dit...

rebotons que mes pronte no podiem jugar?jo estare alli a les 8 per animarvos i si fa falta jugare i si no res sols ens vore,la inma ma dit que ella tambe estara aia les 8 alli pero que ella si que juga.fins dema.

INMA ha dit...

AI MAREEEEEEEEEEEEEEE, IXES ANIMADORES JAJAJAJA

uetxo ha dit...

jo el pases del vall els tinc controlats pero el muchacho nomes fa que caure i liarse en els pompons no se si podrem asistir prque per a fer risa no estem

MADUIXANA ha dit...

UETXO JA ANEU FICANT EXCUSES, AY AY AY, JO SI EN PORTA ALGU SI QUE VULL ANAR, PERQUE EL MEU FILL JUGA UN CAMPIONAT DE FUTBOL EN BENIFAIO I NO SE COM ESTARA LA COSA, PERQUE JO ENCARA NO ESTIC AL 100% PERO FARE TOT EL QUE PUGA.... I SI NO ANIMO CAMPIONESSSSSSSSSSS

MADUIXANA ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Martí ha dit...

Com eu quedat? m' imagine qu' hores d'ara ja tindrem la copa en l' estanteria. a que si? sou les millors... i si m' enganye i no eu guanyat, te igual per a mi sempre sereu les millors. Amunt la Xúquer.
Ah! se m' oblidaba que el uetxo i el meu compare no han pogut anar perque no es ficaben d' acord en el color de la minifalda. El uetxo, que es una fogona mes basteta, volía la minifalda amb els colors blaugrana i el meu compare com es una mariquita mes fineta la volia blanqueta amb un tono rosa. No s' han ficat d' acord i no aniran.

dúlia ha dit...

Ho has endevinat Martí, la copa ja està en l'estanteria perquè no hi ha xicones com les nostres, són úniques. Sis partits jugats i sis partits guanyats, va estar molt emocionant (jo fins i tot em mosseguí les ungles, que feia dècades que no ho feia). I el uetxo també vingué a animar-vos (encara que vestit de particular) però açò ja ho contarem en l'article que farem sobre el bàsquet. Ja parlem.

MADUIXANA ha dit...

ESTIC MOL CONTENTA QUE LES NOSTRES XICONES ENGUANY HAN TORNAT A GUANYAR, SOU LES MIJORS M´ALEGRE MOLTISSIM LA MEUA ENHORABONA A TOTES. CAMPEONISSIMESSSSSS

MADUIXANA ha dit...

ESTIC MOL CONTENTA QUE LES NOSTRES XICONES ENGUANY HAN TORNAT A GUANYAR, SOU LES MIJORS M´ALEGRE MOLTISSIM LA MEUA ENHORABONA A TOTES. CAMPEONISSIMESSSSSS

Martí ha dit...

SOU LES MILLORS. Ens feu sentir orgullosos cada vegada mes d' esta falla, i en una cosa no estic d' acord amb tu Dulia, la meua experiencia deportiva em diu que, inclos en deports individuals, els logros es tenen amb un bon equip, i el bon equip no s' acaba en els deportistes, sino en la direcció, entrenador, técnis, reserves, utilleros, etc, per lo tant no conjugues el verb amb la tercera persona del plural sino amb la pripera del plural, perque tu tambe estas dins de la consecució del exit. Enhorabones a totes, Dulia tu inclos, i a tots, perque el Uetxo tambe ha estat i de segur aurà aportat el seu granet d' arena.

Martí ha dit...

perdoneu les faltas pero vaig a tota ostia.

Esther ha dit...

Martí tens tota la raó del món. Dúlia tb forma part d´aquesta victòria, perquè tb va aportar el seu granet d´arena, i com molt sàbiamnet diu un refrany: "tota pedra fa paret". Així que Dúlia ja ho saps SOM TOTES UNES CAMPIONES!!!!!!!!

Mayte ha dit...

ajjaajajaj, clar que siiiiiiiiii, ani i ara ja es vostre, mira que valeu ,xeeeeeeee, quines amigues que tinc,ajajajajaj, valeu millons,ajajajajaj
SOMOS DE LA XUQUERRRRRRR, LA FALLA LA XQUERRRRRRR, I TU NO I TU NO.....

laura ha dit...

Enhorabona campeones, sou les millors..yo tambe estic molt orgullosa de ser de la Xuquer y sobretot en estos moments. Senc no haver estat al vostre costat, pero teniem el segon bateig de Neus ,pero estic molt contenta sobretot per vosaltres!

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics Els bloggers de la Falla Xuquer, no es fa responsable dels comentaris que puguen fer els usuaris en els articles. Es reserva el dret d'eliminar els mateixos en el cas d'atemptar contra la integritat ètica o moral de persones i/o estaments. Tots els logos i marques són propietat dels seus respectius propietaris. Els comentaris i/o noticies són propietat de qui els posteja.