dissabte, 24 de gener del 2009

SAPS QUI SOC?????


45 comentaris:

Anònim ha dit...

Quina coseta més guapeta. Jo sí que sé qui és però com jugue amb aventatge no diré res, sinó no es calfareu el cap. A l'espera dels vostres comentaris, m'acomiade.

Anònim ha dit...

que guapet,no li falta detall, pero no se qui es

Anònim ha dit...

es Rai, quan tenia 2 anys. Pero si te la mateixa cara de panouet, no ho vegueu, costa de vore pero es veu que es Rai.

Anònim ha dit...

No se qui es pero es veu molt bon xiquet.

MADUIXANA ha dit...

BUENO LA VERITAT ES QUE JO EU TINC UNA MIQUETA COMPLICAT, PERO NO EN SEMBLA RAI, NO SE, PUES TAMBE EN SEMBLA RAFA... NO SE, COM VOS DIC NO EU TINC GENS CLAR, PERO ES MOLT GUAPET, JAJAJA I MIRA EN UNA CARETA ANGELET....

Anònim ha dit...

si que es guapet eixe xiquet, que coseta mes bonica, però si no doneu alguna pista, jo no tic ni idea, MADUIXANA, jo tampoc veig a Rai, i a Rafa no se jo, que dificil ho tenim vinga una ajudeta

Anònim ha dit...

Va, una ajudeta: continua sent tant faller ara com es veu que ja ho era des de xicotet.

rocio ha dit...

Que canya en les taronjes i tot, molt completa la foto¡¡¡

Jo no se qui es, no em semble ningu... jo per als pareixers soc mes roïn.

Sareta quant de temps, poc a poc van caiguent, l'altre dia Morales i hui tu¡¡¡

rocio ha dit...

hola Dulia com quasi sempre coincidint a l'escriure, au¡¡

Anònim ha dit...

¡Hola Rocío! Sembla que en lloc d'estar al blog estem al messenger. ¿Com va? Escolta, si tu pots copiar la part esta que he escrit sobre les 12 hores de truc i enviar-ho a les altres falles, ho fas, ¿val? és que jo no sé com fer-ho però m'agradaria que estiguera en tots els blogs.

morales ha dit...

Bufff, es prou dificil, pero pense que Rai i Rafa son prou majorets i la foto deu de ser mes recient, no se qui es, ni idea.

Anònim ha dit...

hola, hola rocio, si ara entre menys, salutacions guapa i a vore si eixe xiquet tan boniquet es de la meua edat i encara fem un apanyo jajja

Mayte ha dit...

bueno , o si que se qui es , pero.... Sareta com no no se qui eres no et puc dir si es de la teua quinta o no...,ho senc, pero es veu que el afortunat d´aquesta setmana encara no s´ha vist, ja voremmm

MADUIXANA ha dit...

UY, ELS DESAPAREGUTS QUE GUAY JA ESTAN ASI,BUENO HE ENTRAT PER SABER QUI ES ESTE XIQUET QUE ESTIC MOLT INTRIGA, COM ES NORMAL SOC DONA, JAJAJAJA, I EN PICA MOLT LA CURIOSITAT,,, VA QUE FINS A MITG DIA JA NO TINC UN ALTRE MOMENT DE CAFENET,,,,JAJAJAJA DONEU ALGUNA PISTA...

Anònim ha dit...

Este xuqueret nos tiene a todos intrigado, por mi parte estoi de acuerdo en que es Rai.

rojuel ha dit...

Hola a tots!! Jo no se qui és, però no em semblen ni Rai ni Rafa... Maytechu una pisteta, que estem molt perduts...

Anònim ha dit...

hola a tots¡¡ jo crec q la foto es massa novas x a q siguen rafa o blia(sense ofendre)te mes pinta de ser un bebe de finals dels 80 o principis dels 90¡

ANGELES LL.

ROSER ha dit...

AY POS JO TAMPOC TINC NI IDEA DE QUI ES ESTE FALLERET!!TOT ES MIRAR-LO XO NO PUC DIR QUI ES!VA MAYTE UNA PISTETA...

Anònim ha dit...

pero que vegeu de rai i de rafa? o no veig res de res

Esther ha dit...

Jo tampoc tinc nin idea de qui és, però la veritat és que em sona, o no???????

Anònim ha dit...

Va, una altra ajudeta perquè aneu prou perdudes: és fill de família nombrossa i no fa molt va ser padrí d'un nebot seu.

Anònim ha dit...

AY MARE QUIN CHICHARET.

Anònim ha dit...

AY MARE QUIN CHICHARET.

Anònim ha dit...

AY MARE QUIN CHICHARET.

rocio ha dit...

Jo ja heu tinc clar, Dulia el coneix prou, desde menut, es a dir viu en la seua barria.

rocio ha dit...

jajajaja anonim te confirme jo que no, segur que em sonaria

Anònim ha dit...

Si, Dulia el coneix desde menudet, aixo es que li haura comprat moltes playeres i panaetes pa berenar pa d´ell i per als germans.
Jajaja. Dulia ja se qui es.

Anònim ha dit...

qui es xixarret?

Anònim ha dit...

Jo diria que es David Ferrer, el home de Yasmina, creec. Digueu si ho he encertat.

Eva ha dit...

Estic super intrigà? qui es? per favor digue-ho ja..........

Anònim ha dit...

marti no i ja voràs quan sapies qui es ja, vinga que sera que no el coneixes ni res

MADUIXANA ha dit...

SOCORRO, EN ESTE JA S´HABEU SUPERAT, MIREU QUE NO TINC TEMS DE FERMES MES CAFENETS,JAJAJAJA, PUES TINC DE FAENA PER A DONAR I VENDRE, I ESTIS MEGA-INTRIGA, PERFA QUI ES, VA DIGAU-HO JA, VA PERFA, ...... MIRA QUE SEGURAMENT FINS DEMA JA NO PUC ENTRAR I ASO JA NO ES POT AGUANTAR, JAJAJAJA, DESDE LUEGO, QUE EL QUE SIGA I S´HE HAJA CONEGUT ESTARA MORINSE DE LA RISA, PERO MENTRES NOSALTROS JA NO ENS QUEDEN UNGLES, JAJAJA , VA CONFESUE PECADORS DE LA PRADERA, .....

rocio ha dit...

No em sembla molt, però les pistes em diuen que es Rafa:

Dulia el coneix desde menut...es tant faller com abans...te varios germans...viu a la seua barrià...i eixa foto molt be pot tindre 32 anys, que jo en tinc de 29 i tambe son a color.

Anonim Xixarro era ma uelo, mon pare i ara el meu germa, i com no el meu nebot.

Anònim ha dit...

Confirme totalment l'escrit de Rocío. El nadó tan reboniquet que hi ha a la foto és Rafa, amic de Ray però no és Ray. Quan ja ho saps li veus un aire amb la cara que té ara. La foto la passà la seua germana Luci i és evident que ha sigut un gran èxit perquè ha costat molt d'endevinar. Per cert, un recaet a Luci si ens està llegint. Que vos vaja bé.

Anònim ha dit...

holaaaa, soc luci, si es el meu germà rafa, que com sempre està fora i no s'ha pogut vore, quan vinga de segur que vindrà i com maduixana diu es morira de la risa,li fara molta il.lusió, però vosaltres vegeu que reboniquet jajaja, i no es pasió de germana no, sareta anim que està fadri i si que anava i va a casa dulia ara de tard en tard perquè mai està al poble, a comprar-nos a tots panaetes, un beset dulia per a tu. paseu un bon dia

Anònim ha dit...

si , ara si¡¡ es de veres dulia, quan teu diuen li trobes sembñlança¡
angeles ll.

Anònim ha dit...

saps que et dic Lucia, que no dic que no, que el xiquet no esta malament jejeje

Anònim ha dit...

hola,soc lola la seua cunyaeta i si es el padri del meu xiquet.vos a costat molt de endevinar, bueno Dulia a donat molt bones pistes.

Anònim ha dit...

XE,xe,xe, el meu Rafel es el xiquet que pareix tan bon xiquet, quina sorpresa, no per res sino per que jo creuia que cuand Rafel i Rai eren xicotets encara es vestia de la panderola. De totes maneres baij a dir una cosa, en la foto si eixe xiquet es Rafel si que reflectix al rostre lo bona persona que es, per que el meu amic Rafel es un tio de categoría.

Anònim ha dit...

si que es vestia de panderola si, recordes molt bé Martí,però la nostra mare sempre ha sigut molt tradicional i li agradava el vestit de tota la vida i com no, li'l va fer, a partir d'ahi totes les fotos de panderola quina llàstima però........ si volies eixir en una falla eixe era el vestit obligat.

MADUIXANA ha dit...

JA ERA HORA, JAJAJAJAJAJA, ARA NO ES LLEIG PERO DE MENUT ERA MOLT GUAPET, DULIA COM PARLABEN ANIT ESTE ¿QUI SOC? A SEGUT UN DELS MES DURS, JAJAJA, MOLT DIVERTIT,,, VA QUE JA TINC GANES DEL PROXIM

Anònim ha dit...

ja esta be en el xiquet de l´ostia que no nian mes que parlar o que? esque esteu ja esteu una semaneta donane pel sac qui sera ja no se parla de res mes abore cuant parleu de mi?

Anònim ha dit...

ai anònim que mala es la gelosia, però no et preocupes que anirem a la muntanyeta dels sants a per figues de pala vinga criatura que ara quan ens digues el teu nom parlarem de tu a muntó.

rocio ha dit...

jajajaja figues de pala per a la gelosia, quant de temps¡¡¡

Anònim ha dit...

Hola soc Rafel per fi m,he vist. Ha estat molt divertit . Gracies

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics Els bloggers de la Falla Xuquer, no es fa responsable dels comentaris que puguen fer els usuaris en els articles. Es reserva el dret d'eliminar els mateixos en el cas d'atemptar contra la integritat ètica o moral de persones i/o estaments. Tots els logos i marques són propietat dels seus respectius propietaris. Els comentaris i/o noticies són propietat de qui els posteja.